eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RegiminMODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. LEKOWO



Og³oszenie z dnia 2024-08-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. LEKOWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA REGIMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regimin

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6811756

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.regimin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. LEKOWO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30057a69-fc27-4968-b501-aacb56627e51

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00477750

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30057a69-fc27-4968-b501-aacb56627e51

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji zosta³y przedstawione w SWZ rozdzia³ VIII oraz XI, która zosta³a zamieszczona jako za³±cznik do og³oszenia na platformie e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych zosta³y przedstawione w SWZ rozdzia³ VIII oraz XI, która zosta³a zamieszczona jako za³±cznik do og³oszenia na platformie e-zamówienia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust 2 ogólnego Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), zwanego dalej rozporz±dzeniem informujê, ¿e:

1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzib± w Regiminie, ul Adama Rzewuskiego nr 19. 06-461 Regimin.
2) Pana/Pani dane osobowe bêd± przetwarzane pod nastêpuj±cym adresem: Urz±d Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin Kontakt telefoniczny: tel. (23) 6811756 , faks (23) 6858008; Adres e-mail: ug@regimin.pl Adres skrytki domy¶lnej Urzêdu Gminy Regimin na platformie ePUAP : /1402082/SkrytkaESP.
3) Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych - kontakt: e-mail: tomasz@kp.olsztyn.pl.
4) Administrator bêdzie przetwarza³ Pana/Pani dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) wskazanego wy¿ej rozporz±dzenia tj. przetwarzanie jest niezbêdne w celu zawarcia i wykonania umowy, której stron± jest osoba której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz± przed zawarciem umowy.
5) Odbiorc± danych osobowych mog± byæ upowa¿nieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, podmioty którym nale¿y udostêpniæ dane osobowe w celu wykonania obowi±zku prawnego, a tak¿e podmioty którym dane zostan± powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
6) Powierzenie danych osobowych mo¿e nast±piæ wy³±cznie na rzecz podmiotów realizuj±cych zadania w imieniu Administratora Danych Osobowych, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce).
7) Pana/Pani dane osobowe bêd± przechowywane do momentu up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cego z ustawy – kodeks cywilny.
8) Przys³uguje Panu/Pani prawo:
a) dostêpu do tre¶ci danych, na podstawie art. 15 rozporz±dzenia;
b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 rozporz±dzenia;
c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 rozporz±dzenia;
d) skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporz±dzenia.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y automatycznemu profilowaniu przez Administratora danych osobowych.
10)Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne dla realizacji celu ich przetwarzania tj. zawarcia u wykonania umowy. Konsekwencj± nie podania danych osobowych jest brak mo¿liwo¶ci zawarcia i wykonania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± „Prawo
zamówieñ publicznych”.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IDB.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

POSADZKI
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
- roboty remontowe posadzkowe
KUCHNIA
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
- roboty remontowe w pom. Kuchni
£AZIENKI (damska i mêska)
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
- roboty remontowe w pom. ³azienek
SALA G£ÓWNA I SIEÑ
- roboty demonta¿owe i przygotowawcze
- roboty remontowe w pom. sali g³ównej i sieni

Szczegó³owy zakres i wielko¶æ zamówienia przedstawiony zosta³ w przedmiarze robót oraz w szczegó³owych informacjach do inwestycji wraz z za³±cznikami za³±czonych do og³oszenia w BZP (Platformie e-Zamówienia).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owe informacje dotycz±ce oceny ofert zosta³y przedstawione w
SWZ rozdzia³ XIII oraz XIV, która zosta³a zamieszczona jako za³±cznik do og³oszenia na stronie e-zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres i warunki gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

2. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym art. 113 Pzp,

Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej art 114 Pzp,

Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

Warunek ten zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej art. 115 Pzp,

Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej art.116 Pzp,

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami.

W celu informacji o osobach, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do mo¿liwo¶ci skontrolowania przez zamawiaj±cego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywi¶cie wykonuj± roboty przy realizacji inwestycji.
Wykonawca mo¿e przed³o¿yæ w/w wykaz najpó¼niej w dniu podpisania umowy wraz z o¶wiadczeniem o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (za³±cznik nr 9)

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ
,¿e ³±cznie spe³niaj± w/w warunki.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu
Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki
terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie
zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem nale¿y z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e
przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci

2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji

3) o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów tekst jednolity (Dz. U. z 2021 r. poz. 275.), o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5
ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu w formie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 11
do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e
zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania
tymi osobami (za³±cznik nr 9).

W celu informacji o osobach które zostan± skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do mo¿liwo¶ci skontrolowania przez zamawiaj±cego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywi¶cie wykonuj± roboty przy realizacji inwestycji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie
podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez wykonawcê. O¶wiadczenie to stanowi
dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy
wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.

3) Wzór umowy stanowi element informacyjny i nie podlega on ocenie (nieobowi±zkowy do
za³±czenia do oferty)

4) Kosztorys ofertowy – wyliczony na podstawie przedmiaru robót (kosztorys ofertowy stanowi
element pomocniczy oraz informacyjny i nie podlega on ocenie)

5) o¶wiadczenie o robotach budowlanych wykonywanych przez poszczególnych wykonawców

6) Oferowane warunki gwarancji

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe informacje dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y przedstawione w SWZ rozdzia³ VII pkt. 5 i 8 oraz V i XI pkt. 3.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y opisane w paragrafie 13 we wzorze umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-13 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za pomoc± Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.