eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa paliwa, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych realizowana przy użyciu kart flotowych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych realizowana przy użyciu kart flotowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych realizowana przy użyciu kart flotowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77bafcad-539c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.30 Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na Dostawa paliwa, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych realizowana przy użyciu kart flotowych, zgodnie z art. 275 pkt. 1 uPzp, ogłoszonym w BZP 2022/BZP 00328077/01 z dnia 31.08.2022, zmienione ogłoszeniem w dniu 22.09.2022 o nr 2022/BZP 00360283/01, nie złożono żadnej oferty i postępowanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 1 uPzp, ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2022/BZP 00394320 z dnia 16.10.2022.
Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na Dostawa paliwa, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych realizowana przy użyciu kart flotowych zgodnie z art. 305 pkt 2 uPzp, bowiem w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty , a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.57.2022.AMM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 258334,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198335,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowy zakup (przy użyciu karty flotowej) paliwa, materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych oraz akcesoriów samochodowych Uniwersytetu Wrocławskiego, tj.:
1) oleju napędowego,
2) benzyny bezołowiowej 95,
3) benzyny bezołowiowej 98,
4) materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych (maksymalna wartość dostawy materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów w okresie trwania umowy wynosić będzie do 7 % sumy wartości brutto oleju napędowego i benzyny), tj.:
• olejów silnikowych,
• płynów: do spryskiwaczy letnich i zimowych, do układu chłodzenia, do układu wspomagania, płynów uszlachetniających do oleju napędowego zabezpieczających przed zamarzaniem, płynów do czyszczenia i konserwacji tapicerki oraz zewnętrznych elementów samochodu, środków do czyszczenia i konserwacji tworzyw wnętrza i zewnętrznych elementów samochodu itd.,
• żarówek samochodowych, odświeżaczy powietrza oraz innych akcesoriów i środków czystości (np.: gąbki, ściereczki, skrobaczki do szyb, pióra do wycieraczek).
na stacjach paliwowych na terenie całego kraju (ze szczególnym uwzględnieniem miasta Wrocław i stacji znajdujących się w odległości nie przekraczającej 15 km (odległość liczona drogą publiczną) od Arboretum Wojsławice).
Dla poniższych jednostek :
Dział Transportu
Ogród Botaniczny
Instytut Geografii
i Rozwoju Regionalnego
Instytut Nauk Geologicznych

a) Ilość oleju napędowego - szacunkowo maksymalnie do 12 000 litrów
b) Ilość benzyny bezołowiowej 95 - szacunkowo maksymalnie do 9 000 litrów
c) Ilość benzyny bezołowiowej 98 - szacunkowo maksymalnie do 5 000 litrów

2. Wskazane powyżej paliwa dostarczane Zamawiającemu odpowiadać muszą wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.), zgodnie z normą PN-EN 228 lub równoważne oraz PN-EN 590 lub równoważne.

3. Wykonawca gwarantuje, że stacje paliw spełniają wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1853 ze zm.).

4. Cena paliwa będzie odpowiadać cenom obowiązującym na stacji paliw w dniu zakupu (tankowania) z uwzględnieniem upustu / marży (zgodnie z dokumentami złożonymi przez Wykonawcę w toku negocjacji) w wysokości ………….% ceny detalicznej (brutto) od 1 litra paliwa (bez względu na jego rodzaj).

5. Podane ilości paliwa (bez względu na jego rodzaj) oraz przewidywana kwota na artykuły pozapaliwowe (wg danych wskazanych w tabeli powyżej) są wielkościami orientacyjnymi, szacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowania na okres 24 miesięcy i mają one jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega, iż wyżej wskazane ilości są ilościami maksymalnymi, jakie Zamawiający planuje zakupić. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania niniejszej umowy wykorzysta co najmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia wskazanego w § 4 ust. 1 umowy (tj. Załącznika nr 1 do dokumentu „Informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania). Pozostałe 40% wartości brutto przedmiotu zamówienia (wskazanej w § 4 ust. 1 umowy, tj. Załącznika nr 1 do dokumentu „Informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania) zostanie wykorzystane w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego bez prawa Wykonawcy do zgłoszenia jakichkolwiek roszczeń finansowych z tego tytułu, w tym kar, odszkodowań lub innych należności.
6. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu aplikacji, dzięki której Zamawiający będzie miał możliwość do samodzielnej obserwacji bieżącego stanu zamówień w okresie umowy. W sytuacji braku możliwości udostępnienia Zamawiającemu przez Wykonawcę takiej aplikacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego poinformowania Zamawiającego o przekroczeniu 80% podanych w ust. 1 ilości paliwa (osobno dla każdego rodzaju) bądź o przekroczeniu 80% wartości brutto umowy wskazanej w § 4 ust. 1 (w zależności, która okoliczność nastąpi pierwsza).

7. Zakup paliwa do pojazdów polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego przez posiadacza karty flotowej wystawionej na samochód służbowy Uniwersytetu Wrocławskiego.
8. Dostawa paliw oraz materiałów eksploatacyjnych realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z jazd lokalnych na terenie Wrocławia, jazd na trasie: Wrocław-Wojsławice oraz odbywania wyjazdów służbowych po kraju, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem kart flotowych, umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych;
9. Karty flotowe umożliwiające bezgotówkowy zakup paliw, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych na wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku do umowy na stacjach paliw i zabezpieczone numerem PIN, zostaną wydane Zamawiającemu w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Zamawiającego u Wykonawcy pisemnych wniosków o wydanie kart flotowych.
10. Zamawiający w chwili obecnej dysponuje 10 samochodami służbowymi. Strony dopuszczają zmianę ilości oraz rodzaju pojazdów Zamawiającego uprawnionych do tankowania paliw oraz zakupów materiałów eksploatacyjnych;

11. Każda z kart flotowych będzie wystawiona na numer rejestracyjny pojazdu. Ilość kart flotowych jest uzależniona od ilości pojazdów Zamawiającego objętych umową. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia na wniosek Zamawiającego nowych kart paliwowych dla pojazdów, które wejdą w skład taboru Zamawiającego w trakcie realizacji umowy;
12. Zamawiający będzie dokonywał zakupu paliw w stacjach paliwowych będących w dyspozycji Wykonawcy, na obszarze całego kraju oraz poza jego granicami (jeżeli wykonawca dysponuje stacjami paliwowymi poza granicami kraju), zależnie od miejsca wystąpienia potrzeb uzupełniania paliwa, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Wrocław oraz stacji znajdujących się w odległości nie przekraczającej 15 km (odległość liczona drogą publiczną) od Arboretum Wojsławice. Wykaz stacji paliwowych będących w dyspozycji Wykonawcy, na których Zamawiający może realizować przedmiot umowy będzie stanowić załącznik do umowy.
13. Tankowanie paliw odbywać się będzie tylko do zbiorników w pojazdach Zamawiającego, których wykaz będzie załącznikiem do umowy. Nie dopuszcza się tankowania w inne zbiorniki lub kanistry;
14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;

15. Szczegółowe informacje o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców na karty flotowe zamieszczane są w załączniku przekazywanym z każdą fakturą zbiorczą.
Załącznik do faktury będzie zawierać:
• nazwy zakupionych produktów,
• numery kart flotowych, na które dokonano zakupów,
• numery rejestracyjne pojazdów,
• numery i nazwy miejscowości stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje,
• daty transakcji,
• ilość i ceny zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług,
• wartość (netto i brutto) paliw (towarów i usług),
• ilość i cenę zakupionych paliw/towarów i usług,
• wartość poszczególnych transakcji brutto i ich sumę,
• stan licznika pojazdu w momencie zakupu na kartę flotową (o ile Klient wymaga od swoich kierowców podawania stanu licznika pojazdu przy transakcjach flotowych).

16. Ceną zakupu 1 litra paliwa będzie cena obowiązująca na danej stacji paliw w dniu zakupu z uwzględnieniem opustu/marży – zgodnie z dokumentami złożonymi przez Wykonawcę w toku negocjacji. Ceną zakupu materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych będzie aktualna cena w dniu zakupu na stacji paliwowej będącej w dyspozycji Wykonawcy.

17. Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i częściowych i wymaga złożenia dokumentów w toku negocjacji zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198335,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOTEX POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133605829

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 5

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198335,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.