Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421963/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Szumowo do Zespołu Szkół w Szumowie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozów w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szumowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja
1.5.2.) Miejscowość: Szumowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-305
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 864768011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szumowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ug-szumowo.pbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f8df4df-47a4-4620-9902-032e0da1e6771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Szumowo do Zespołu Szkół w Szumowie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozów w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f8df4df-47a4-4620-9902-032e0da1e677
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221340/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Szumowo do Zespołu Szkół w Szumowie w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół w Szumowie w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 z terenu gminy Szumowo oraz odwiezienie po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania zgodnie z załącznikiem Nr 1 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozów.
Dowóz będzie realizowany na podstawie proponowanego wykazu tras stanowiącego załącznik Nr 1.
Przystanki określa Uchwała Nr X/67/19 Rady Gminy Szumowo z dnia 26 lipca 2019 r. oraz Uchwała Nr XXXIV/215/23 Rady Powiatu Zambrowskiego z dnia 26.10.2023r.
Dowóz podzielony jest na 2 trasy. Wymagana liczba miejsc siedzących w każdym autobusie – 56 miejsc.
2. Szacunkowa liczba dowożonych dzieci:
( 16 dzieci w wieki 3-4 lata, 7 dzieci w wieku 5 lat, 92 uczniów i „0”)
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Podstawienia autobusów sprawnych technicznie, odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502). W przypadku przewozów regularnych specjalnych każdy autobus ma być odpowiednio oznakowany tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. W okresie jesienno- zimowym autobusy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
b) Niezwłocznego powiadomienia szkoły o awariach autobusu/ów.
c) Podstawienia zastępczego środka transportu o wymaganym standardzie (z opiekunem) jak wyżej w przypadku awarii pojazdu/ów zamawiającego, na warunkach określonych w ofercie.
/BRAK MOŻLIWOŚCI PARKOWANIA AUTOBUSU ZASTĘPCZEGO NA PARKINGU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W SZUMOWIE/
2) Przed przystąpieniem do realizacji usługi w terminie do 16 sierpnia 2024r. Zamawiający ustali projekt harmonogramu dowozów, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży i z uwzględnieniem następujących założeń:
a) dziecko powinno być dowiezione do szkoły przynajmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania;
b) pierwszy przywóz rozpoczyna się nie wcześniej niż o godz. 07:00.
3) Harmonogram zostanie ostatecznie podpisany do dnia 22.08.2024r. i będzie zawierał opis tras oraz szczegółowe godziny kursów.
4) Zamawiający dopuszcza realizację zadania w ramach wykonywanej przez przewoźnika komunikacji regularnej w oparciu o imienne bilety miesięczne wydawane dzieciom z zachowaniem wartości wynagrodzenia podanego przez wykonawcę w ofercie.
5) W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki lub innych przyczyn, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego
o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów.
W przypadku wykonywania przewozów regularnych Wykonawca zobowiązuje się w tym przypadku do podstawienia dodatkowego autobusu zgodnie ze skróconą organizacją zajęć
w szkole.
6) W przypadku realizacji zadania w ramach wykonywanej przez przewoźnika komunikacji regularnej w oparciu o imienne bilety miesięczne wydawane dzieciom z zachowaniem wartości wynagrodzenia podanego przez wykonawcę w ofercie Zamawiający najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów, a Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy bilety miesięczne zgodnie z imiennym wykazem uczniów.
7) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela placówki oświatowej, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów.
8) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 10 dnia każdego miesiąca. Zakupiony, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc.
9) Przewoźnik w razie awarii własnego autobusu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów w czasie nie dłuższym niż 30 minut, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Przewoźnika karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, które są uzależnione od rozkładu zajęć lekcyjnych i nieprzewidzianych zdarzeń na drogach.
11) Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie/zmniejszenie ilości kursów odwozów dzieci do domu- ilość kursów ustalona zostanie po zapoznaniu się z planem zajęć.
12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej.
13) Transport dzieci musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Wykonawca zapewnia opiekunów.
14) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne polisy ubezpieczenia OC i NW na pojazdy zgłoszone do zapytania ofertowego.
15) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów zgłoszonych w zamówieniu, oraz informację potwierdzającą formę władania pojazdami.
16) Po podpisaniu umowy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz kierowców i opiekunów wraz z podaniem numerów telefonów kontaktowych.
17) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu kopię zawartej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000 zł. brutto. Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności w przypadku jego wygaśnięcia w czasie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na „Dowóz uczniów z terenu Gminy Szumowo do Zespołu Szkół w Szumowie wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozów w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026” na podstawie art. 255 pkt. 6 powołanej na wstępie ustawy, ponieważ cena oferty wybranej jako najkorzystniejsza została błędnie wyliczona. Ponieważ upłynął okres związania ofertą, zamawiający nie może dokonać unieważnienia czynności wyboru oferty i ponownie przeanalizować postępowania. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnioneINNE PRZETARGI SZUMOWO
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Szumowo w 2025r.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH, ULIC, CHODNIKÓW I PARKINGÓW POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY SZUMOWO W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025
więcej: przetargi SZUMOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Malanów w okresie styczeń 2025 r.-grudzień 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- "Dowozy uczniów (2post) z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół w 2025 roku na podstawie ulgowych biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO III
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.