eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej w obiekcie Czytelni Naukowej nr XXI przy Bukietowej 4a będącym filią Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej w obiekcie Czytelni Naukowej nr XXI przy Bukietowej 4a będącym filią Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.ZYGMUNTA ŁAZARSKIEGO W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST.WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiktorska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-587

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@bpmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpmokotow.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej w obiekcie Czytelni Naukowej nr XXI przy Bukietowej 4a będącym filią Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af9d356-34fb-4df6-87e6-4fa6db0ce98d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030598/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej w lokalu Czytelni naukowej nr XXI przy ul. Bukietowej 4A w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8af9d356-34fb-4df6-87e6-4fa6db0ce98d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z wyłączeniem składania ofert)
odbywa się z wykorzystaniem zakładki FORMULARZE na stronie prowadzonego postępowania tj. https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8af9d356-34fb-4df6-87e6-4fa6db0ce98d
W przypadku problemów z działaniem komponentu FORMULARZE Zamawiający dopuszcza komunikację (z wyłączeniem składania
ofert) z wykorzystaniem poczty elektronicznej: dyrektor@bpmokotow.waw.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem serwisu dostępnego pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/, zwanego dalej Platformą.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać na Platformie aktywne (tj. po prawidłowym zakończeniu procesu aktywacji) konto podmiotu „WYKONAWCA”. Procedury zakładania i aktywowania kont podmiotów zostały
opisane w instrukcji dostępnej pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf
3) Szczegółowe zasady i warunki korzystania z Platformy określone zostały w:
a. Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
b. oraz informacjach zamieszczonych w zakładce „Centrum Pomocy”, dostępnej na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie.
5) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z wyłączeniem składania ofert)
odbywa się z wykorzystaniem zakładki FORMULARZE na stronie prowadzonego
postępowania, dostępnej po zalogowaniu się na Platformie. Za pośrednictwem zakładki FORMULARZE odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB
(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W przypadku problemów z działaniem komponentu FORMULARZE Zamawiający dopuszcza komunikację
(z wyłączeniem składania ofert) z wykorzystaniem poczty elektronicznej:
dyrektor@bpmokotow.waw.pl
6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego w dni powszednie w godzinach 8:00-

16:00 pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Moje zgłoszenia w Centrum Pomocy”, dostępnej po zalogowaniu na Platformie.
7) Niezbędne wymagania techniczne i sprzętowe:
W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a. Komputer PC:
a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
- MS Windows 7 lub nowszy
- OSX/Mac OS 10.10,
- Ubuntu 14.04
c) Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
- Chrome 66.0 lub nowsza
- Firefox 59.0 lub nowszy
- Safari 11.1 lub nowsza
- Edge 14.0 i nowsze
albo
b. Tablet/Telefon
a) Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b) Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: w związku z udostępnieniem Pana/Pani danych osobowych Bibliotece Publicznej
im. Z. Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, że Pana/Pani dane będą przetwarzane przez tę Bibliotekę zgodnie z następującymi zasadami:
1. Administratorem danych osobowych jest Biblioteka Publiczna im. Z. Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Wiktorskiej 10, kod pocztowy
02- 587, tel. +48 22 845 19 89.
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Bibliotece, pocztą elektroniczną pod adresem
iod@bpmokotow.waw.pl.
3. Dane, w zakresie obejmującym imię, nazwisko, służbowe dane kontaktowe, stanowisko lub funkcję lub zakres obowiązków, informacje o uprawnieniach zawodowych, inne dane których ujawnienie Bibliotece wynika z obowiązujących przepisów prawa lub jest niezbędne do wykonania umowy, będą przetwarzane do celów związanych z wykonaniem umowy zawartej przez Bibliotekę z wykonawcą zamówienia publicznego, na podstawie przesłanki
uzasadnionego prawnie interesu obu stron, jakim jest sprawne wykonanie umowy lub na podstawie przesłanki obowiązku prawnego ciążącego na Bibliotece, wynikającego z przepisów o zamówieniach publicznych lub innych powszechnie obowiązujących przepisów.
4. Źródłem danych jest Pani/Pana pracodawca lub mocodawca, występujący w roli wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przy realizacji zamówienia publicznego.
5. Dane mogą być udostępnione podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Biblioteki w związku z umową, w celu i w zakresie określonym przez Bibliotekę. Dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów
prawa. Dane mogą być udostępnione podmiotom, które wystąpią z wnioskiem o dostęp do informacji publicznej.
6. Dane będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, również po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, lub do zakończenia wykonywania umowy lub do czasu ustania ich przydatności do ww. celów, według oceny Biblioteki, a jeżeli znajdują się w dokumentach podlegających archiwizacji – przez okres wynikający z przydzielonej tym dokumentom kategorii archiwalnej.
7. Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, na zasadach i na warunkach określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO). Na podobnych warunkach i zasadach przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ze względu na Pana/Pani szczególną sytuację. Ponadto, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP-DA.26.25.2024.PZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 321138,21 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej w lokalu Czytelni naukowej nr XXI przy ul. Bukietowej 4A w Warszawie zgodnie z treścią SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę w Ofercie oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, natomiast weryfikacji na podstawie złożonych przez niego dokumentów.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie wykonania systemów wentylacji nawiewno-wywiewnej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu kompleksowego systemu wentylacji mechanicznej, w szczególności na wykonaniu całego układu wentylacyjnego wraz z montażem jednostki centralnej.
W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje).
2) w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:
• Kierownik robót – jedna osoba do kierowania robotami posiadająca uprawnienia budowlane co najmniej z ograniczeniami w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
3. W odniesieniu do wyżej wymienionego warunku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy PZP (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ), w którym wskażą, które roboty budowlane zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczenia, warunek określony w ust. 2 pkt. 1 powyżej musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.
5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia z którego wynikać będzie jednoznacznie:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Dziale 7 pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór druku załącznik nr 7 do SWZ)
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy Wykonawca.
2) Dokument o którym mowa w pkt. 1 należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz żądanych wraz z ofertą przez Zamawiającego dokumentów aktualnych na dzień składania ofert:

1) sporządzony przez Wykonawcę Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie /jeżeli dotyczy/
3) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8 i 10 Ustawy PZP oraz przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór druku załącznik nr 2 do SWZ). /jeżeli dotyczy/
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy PZP oraz w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8 i 10 Ustawy PZP (wzór druku załącznik nr 3 do SWZ) /jeżeli dotyczy/
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca.
5) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określone w Dziale 6 SWZ (wzór druku załącznik nr 4 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób których dane osobowe zostały udostępnione w ramach udziału w niniejszym postępowaniu;
7) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 3-5 powyżej należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy.
2) W każdym przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
a. w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
b. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
c. cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawcę, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym mocodawcy,
d. cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8af9d356-34fb-4df6-87e6-4fa6db0ce98d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 14:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.