Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025 (postępowanie powtórzone)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 303
1.5.2.) Miejscowość: Kozłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: Tel.: (41) 38 41 048 wew. 41
1.5.8.) Numer faksu: Fax: (41) 384 10 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70b3e76a-7d6f-41b4-b722-70b255bc3e321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025 (postępowanie powtórzone)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70b3e76a-7d6f-41b4-b722-70b255bc3e32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066900/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.2.07.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie: I kurs:
trasa: Kępie (Staszyn) – Kępie – Przysieka – Przysieka (Książka) – Kozłów
długość ok. 35 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 26, w tym z Kępia – 6 dzieci SP, z Przysieki – 15 dzieci SP, z Kozłowa – 5 dzieci SP
II kurs:
trasa: Kępie (Staszyn) – Kępie – Przysieka – Przysieka Wiśniówka – Przysieka (Książka) – Kozłów,
długość ok. 35 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 47, w tym z Kępia – 7 dzieci SP, 2 dzieci PKz i 1 dziecko PKm, z Przysieki – 18 dzieci SP, 3 dzieci PKz i 7 dzieci PKm, z Kozłowa – 4 dzieci SP, 3 dzieci PKz i 2 dziecko PKm
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 103600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie: I kurs:
trasa: Bogdanów – Kamionka – Rogów – Przybysławice – Kamionka – Kozłów,
długość ok. 42 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 25, w tym Bogdanowa – 1 dziecko SP, z Rogowa – 4 dzieci SP, z Przybysławic – 11 dzieci SP, z Kamionki – 9 dzieci SP
II kurs:
trasa: Bogdanów – Kamionka – Rogów – Przybysławice – Kamionka Kozinki – Kamionka– Kozłów
długość ok. 52 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 60, w tym z Bogdanowa – 3 dzieci SP, 2 dzieci PKz i 3 dzieci PKm, z Rogowa – 2 dzieci SP, 1 dziecko PKz i 1 dziecko PKm, z Przybysławic – 14 dzieci SP, 7 dzieci PKz, i 3 dzieci PKm, z Kamionki – 6 dzieci SP, 6 dzieci PKz i 3 dzieci PKm, z Kozłowa – 5 dzieci SP, 2 dzieci PKz i 2 dzieci PKm
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 121730,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie: I kurs:
trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów,
długość ok. 32 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 37, w tym z Wierzbicy – 8 dzieci SP, z Wolicy – 1 dzieci SP, z Bryzdzynia – 18 dzieci SP, z Kozłowa – 10 dzieci SP
II kurs:
trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów,
długość ok. 32 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 42, w tym z Wierzbicy – 10 dzieci SP, z Wolicy – 11 dzieci SP, z Bryzdzynia – 10 dzieci SP, z Kozłowa – 11 dzieci SP
III kurs:
trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów – Kamionka Przedszkole,
długość ok. 44 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 46, w tym z Wierzbicy – 5 dzieci PKz i 1 dziecko PKm, z Wolicy – 1 dziecko PKz i 3 dzieci PKm, z Bryzdzynia – 4 dzieci PKz i 6 dzieci PKm, z Kozłowa – 14 dzieci PKz i 12 dzieci PKm
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 179820,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie: I kurs:
trasa: Marcinowice – Karczowice – Marcinowice – Kozłów,
długość ok. 29 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 23, w tym z Marcinowic – 19 dzieci SP, z Karczowic – 4 dzieci SP,
II kurs:
trasa: Marcinowice – Karczowice – Marcinowice – Kozłów,
długość ok. 29 km,
liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 27, w tym z Marcinowic – 9 dzieci SP, 5 dzieci PKz i 6 dzieci PKm, z Karczowic – 5 dzieci SP i 2 dzieci PKz
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 101935,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107485,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126947,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185814,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRANS-BUS PRZEWÓZ OSÓB I TOWARÓW ALBERT PAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Malanów w okresie styczeń 2025 r.-grudzień 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO III
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 8 wydarzeń związanych z realizowanym projektem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.