eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów"Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025 (postępowanie powtórzone)"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025 (postępowanie powtórzone)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOZŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386792631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 303

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: Tel.: (41) 38 41 048 wew. 41

1.5.8.) Numer faksu: Fax: (41) 384 10 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspprzetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70b3e76a-7d6f-41b4-b722-70b255bc3e32

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025 (postępowanie powtórzone)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70b3e76a-7d6f-41b4-b722-70b255bc3e32

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066900/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.2.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie:
 I kurs:
 trasa: Kępie (Staszyn) – Kępie – Przysieka – Przysieka (Książka) – Kozłów
 długość ok. 35 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 26, w tym z Kępia – 6 dzieci SP, z Przysieki – 15 dzieci SP, z Kozłowa – 5 dzieci SP
 II kurs:
 trasa: Kępie (Staszyn) – Kępie – Przysieka – Przysieka Wiśniówka – Przysieka (Książka) – Kozłów,
 długość ok. 35 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 47, w tym z Kępia – 7 dzieci SP, 2 dzieci PKz i 1 dziecko PKm, z Przysieki – 18 dzieci SP, 3 dzieci PKz i 7 dzieci PKm, z Kozłowa – 4 dzieci SP, 3 dzieci PKz i 2 dziecko PKm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 103600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie:
 I kurs:
 trasa: Bogdanów – Kamionka – Rogów – Przybysławice – Kamionka – Kozłów,
 długość ok. 42 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 25, w tym Bogdanowa – 1 dziecko SP, z Rogowa – 4 dzieci SP, z Przybysławic – 11 dzieci SP, z Kamionki – 9 dzieci SP
 II kurs:
 trasa: Bogdanów – Kamionka – Rogów – Przybysławice – Kamionka Kozinki – Kamionka– Kozłów
 długość ok. 52 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 60, w tym z Bogdanowa – 3 dzieci SP, 2 dzieci PKz i 3 dzieci PKm, z Rogowa – 2 dzieci SP, 1 dziecko PKz i 1 dziecko PKm, z Przybysławic – 14 dzieci SP, 7 dzieci PKz, i 3 dzieci PKm, z Kamionki – 6 dzieci SP, 6 dzieci PKz i 3 dzieci PKm, z Kozłowa – 5 dzieci SP, 2 dzieci PKz i 2 dzieci PKm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 121730,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie:
 I kurs:
 trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów,
 długość ok. 32 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 37, w tym z Wierzbicy – 8 dzieci SP, z Wolicy – 1 dzieci SP, z Bryzdzynia – 18 dzieci SP, z Kozłowa – 10 dzieci SP
 II kurs:
 trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów,
 długość ok. 32 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 42, w tym z Wierzbicy – 10 dzieci SP, z Wolicy – 11 dzieci SP, z Bryzdzynia – 10 dzieci SP, z Kozłowa – 11 dzieci SP

 III kurs:
 trasa: Wierzbica – Wolica – Bryzdzyn – Kozłów – Kamionka Przedszkole,
 długość ok. 44 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 46, w tym z Wierzbicy – 5 dzieci PKz i 1 dziecko PKm, z Wolicy – 1 dziecko PKz i 3 dzieci PKm, z Bryzdzynia – 4 dzieci PKz i 6 dzieci PKm, z Kozłowa – 14 dzieci PKz i 12 dzieci PKm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 179820,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest dowóz dzieci (uczniów szkolnych i przedszkolnych) z terenu gminy Kozłów do placówek oświatowych – Szkoły Podstawowej w Kozłowie (dalej: SP), Przedszkola w Kozłowie (dalej: PKz) i Przedszkola w Kamionce (PKm), w roku szkolnym 2024/2025, w zakresie:
 I kurs:
 trasa: Marcinowice – Karczowice – Marcinowice – Kozłów,
 długość ok. 29 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 23, w tym z Marcinowic – 19 dzieci SP, z Karczowic – 4 dzieci SP,
 II kurs:
 trasa: Marcinowice – Karczowice – Marcinowice – Kozłów,
 długość ok. 29 km,
 liczba dowożonych/odwożonych dzieci: 27, w tym z Marcinowic – 9 dzieci SP, 5 dzieci PKz i 6 dzieci PKm, z Karczowic – 5 dzieci SP i 2 dzieci PKz

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 101935,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126947,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185814,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Albert Pałka - „Firma Usługowa TRANS-BUS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591027228

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.