Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374452/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu budynku głównego DPS w Czubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CZUBINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS w CZUBINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013301421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 13
1.5.2.) Miejscowość: Czubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 729 63 57, 22 100 37 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsczubin.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczubin.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfe83cb5-2e11-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokrycia dachu budynku głównego DPS w Czubinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe83cb5-2e11-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00231879/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pokrycia dachu budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Czubinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachu nad budynkiem głównym Domu Pomocy Społecznej w Czubinie, tj. ułożenie pokrycia dachowego (bez zmiany konstrukcji dachu) w celu poprawienia właściwości przeciwwilgociowych izolacji dachu. W ramach prac budowlanych należy przeprowadzić następujące czynności, w szczególności:
1) demontaż i montaż instalacji odgromowej;
2) wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę;
3) wymianę izolacji termicznej na podłodze poddasza nieużytkowego;
4) naprawę izolacji termicznej kanałów wentylacyjnych na poddaszu;
5) wymianę czterech okien połaciowych;
6) ułożenie drewnianych przejść technicznych nad wełną mineralną na poddaszu nieużytkowym;
7) montaż perforowanych blach na kolanka rynien spustowych;
8) naprawę tynku ściany attykowej;
9) nawiercenie dodatkowych otworów nawiewnych w przestrzeni poddasza;
10) montaż nowych kominków wentylacyjnych poddasza;
11) uporządkowanie terenu budowy i wywiezienie nieczystości oraz odpadów budowlanych.
Na Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) składają się następujące dokumenty techniczne:
1) Część opisowa, którą stanowi Załącznik nr 7A do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, którą stanowi Załącznik nr 7B do SWZ,
3) Projekty wykonawcze, które stanowią Załącznik nr 7C do SWZ,
4) Przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 7D do SWZ.
Uwaga! Zamawiający informuje, że będzie realizował wariant II, tj. pokrycie dachu blachodachówką. Na jego podstawie Wykonawca powinien dokonać obliczeń ceny ofertowej. Wariant I (pokrycie dachu gontem) nie będzie miał zastosowania.
Warunki realizacji przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również
w wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45261410-1 - Izolowanie dachu
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350589,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Ładosz DACH EXPERT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361539357
7.3.3) Ulica: Wrotnów 130
7.3.4) Miejscowość: Miedzna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego oraz remont i częściowa termomodernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, przy ul. 29 listopada 10 w Solcu Kujawskim
- Rozbudowa Miejskiego Żłobka w Pyskowicach przy ul. Ignacego Paderewskiego 5
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Powiecie Niżańskim
- Budowa dwóch kancelarii leśnictw Płytnica i Czarnobór - trzecie postępowanie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Laskówce Chorąskiej
- Zwiększenie efektywności energetycznej instytucji kultury poprzez głęboką termomodernizację Gminnego Ośrodka Kultury w Jaworniku Polskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.