Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366191/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00386609/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00387895/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00394810/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00403832/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00407419/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000132400037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-067
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cm.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b51acbc0-1cc2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b51acbc0-1cc2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AKDZ.261.3.2024.DO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem:1) Część 1 – sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem;
3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
1) dla części 1 – załącznik nr 3A do SWZ
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023r., musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 3A, do SWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Oprogramowanie systemowe w sprzęcie komputerowym musi być przekazane Zamawiającemu z nośnikiem, aktywowane i posiadać zainstalowane aktualizacje oprogramowania na dzień składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
38520000-6 - Skanery
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
37453300-1 - Dyski
4.5.5.) Wartość części: 424204 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem:2) Cześć 2 – sukcesywne dostawy komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem;
3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
2) dla części 2 – załącznik nr 3B do SWZ
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023r., musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 3B do SWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Oprogramowanie systemowe w sprzęcie komputerowym musi być przekazane Zamawiającemu z nośnikiem, aktywowane i posiadać zainstalowane aktualizacje oprogramowania na dzień składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 201792,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem:3) Cześć 3 – zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w konfiguracji specjalnej.
3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach:
3) dla części 3 – załącznik nr 3C do SWZ
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023r., musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 3C do SWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Oprogramowanie systemowe w sprzęcie komputerowym musi być przekazane Zamawiającemu z nośnikiem, aktywowane i posiadać zainstalowane aktualizacje oprogramowania na dzień składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 91808,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427587,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501335,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427587,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVMK SP Z .O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831877703
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427587,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208299,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263701,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208299,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVMK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831877703
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208299,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26919,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37338,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26919,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVMK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831877703
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29919,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.