Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400190/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa napędów akumulatorowych, piły posuwisto-zwrotnej, osprzętu do operacji artroskopowych, napędów neurochirurgicznych dla potrzeb WSZ w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewiecka 146
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpokratka@szpital.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa napędów akumulatorowych, piły posuwisto-zwrotnej, osprzętu do operacji artroskopowych, napędów neurochirurgicznych dla potrzeb WSZ w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-404adcb2-4f96-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030384/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.40 napędy akumulatorowe wiertarsko-frezerskie , wiertarsko-pilarskie oraz piła posuwisto -zwrotna wraz z niezbędnym osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400190/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 909243,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 561202,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis i ilości zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 283306,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 64735 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673446,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673446,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 673446,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 788-00-08-829
7.3.3) Ulica: Ul. Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 673446,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-08 do 2025-11-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304927,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304927,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304927,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 788-00-08-829
7.3.3) Ulica: Ul. Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304927,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-08 do 2023-01-03Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70993,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70993,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70993,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINVATEC POLSKA SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7272647050
7.3.3) Ulica: UL. JUTRZENKI 118
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70993,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-08 do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów kominowych i innych podobnych usług w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZBK w Elblągu.
- Dostawa implantów kręgosłupowych, igieł biopsyjnych, substytutów kości i materiałów kościozastępczych w 9 pakietach dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Wymiana oleju w układach hydraulicznych dwóch mostów zwodzonych w Elblągu
- Etap I - Przebudowa wnętrza w gminnym budynku przy ul. Żeromskiego 2B w Elblągu
- Świadczenie usługi cateringowej/gastronomicznej podczas warsztatów/spotkań w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2025 R.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie badań klinicznych personelu Onkologicznego Centrum Wparcia Badań Klinicznych ŚCO (OnkoCWBK). IZP.2411.15.2025.AJ
- Dostawa systemu rejestracji danych, sterowania i zasilania zasilacza hydraulicznego UHAP-S01939-0.0
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia elektrochirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.