Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00436354/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8817ef68-09e4-4a8b-86af-8c5ebebf587d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040343/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzylesie w roku szkolnym 2024/2025”, dwoma autobusami obejmującymi następujące trasy:
I. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Międzylesiu ul. B. Chrobrego 2, 57-530 Międzylesie, Samorządowe Przedszkole w Międzylesiu ul. Wojska Polskiego 25, 57-530 Międzylesie
Przywozy
1. Trasa (autobus nr 1) Roztoki – Nagodzice – szkoła - przedszkole
2. Trasa (autobus nr 1) - przedszkole – Boboszów – Kamieńczyk – Smreczyna - przedszkole - szkoła
3. Trasa (autobus nr 2) – Domaszków – Gajnik- Michałowice - Goworów – szkoła- przedszkole
Odwozy
1. Trasa (autobus nr 2) przedszkole - szkoła – Nagodzice – Roztoki – Domaszków
2. Trasa (autobus nr 1) szkoła - przedszkole – Smreczyna – Kamieńczyk - Boboszów
II. Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Przyjaciół Dzieci w Domaszkowie ul. Kolejowa 10, 57-522 Domaszków
Przywozy
1. Trasa (autobus nr 2) Goworów - Gajnik - Nowa Wieś - Jaworek – Domaszków – szkoła
2. Trasa (autobus nr 2) - szkoła - Długopole Górne – szkoła
3. Trasa (autobus nr 2) - szkoła – Długopole Górne - Różanka – szkoła
Odwozy
1. Trasa (autobus nr 2) - szkoła - Długopole Górne – szkoła
2. Trasa (autobus nr 2) - szkoła – Długopole Górne - Różanka – szkoła
3. Trasa (autobus nr 2) - szkoła – Jaworek – Nowa Wieś- Gajnik - Goworów
Szczegółowy wykaz tras przedstawiony został w załączniku nr 7 do SWZ.
2. Łącznie w ciągu dnia autobus przejedzie około 170 km
3. W roku szkolnym 2024/2025 przewiduje się ok. 188 dni nauki.
4. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
5. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
6. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.
8. Przewozy odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym przebiegiem tras przewozów oraz godzin przejazdu i odjazdu autobusów.
9. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem w zakresie OC posiadacza pojazdu oraz NNW przewożonych osób.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych poniżej:
a. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi polegającej na dowozie uczniów realizujących obowiązek szkolny w roku szkolnym 2024/2025 w Samorządowej Szkole Podstawowej w Międzylesiu, Samorządowym Przedszkolu w Międzylesiu oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Przyjaciół Dzieci w Domaszkowie z punktu rozpoczęcia trasy oraz miejsc wyznaczonych w poszczególnych miejscowościach do placówek oświatowych, a następnie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ich rozwiezienie do wskazanych miejsc w poszczególnych miejscowościach.
b. W przedmiotowym przetargu cena usługi ustalana jest jako cena za 1 km faktycznie przejechanych kilometrów. Liczba kilometrów wykonanej usługi liczona jest od miejscowości rozpoczynającej dowóz do miejsca zakończenia rozwozu. Dojazdy do miejsc początkowych tras dowozu poszczególnych autobusów oferent winien wliczyć, jako swoje koszty związane z wykonywaniem zamówienia. Rozmiar przedmiotu zamówienia w zakresie podanej ilości kilometrów określony jest w porozumieniu z dyrektorami szkół, rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego.
c. Uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż 10 min. przed rozpoczęciem zajęć.
d. Zamawiający ma prawo do zapewnienia opiekunów w autobusie na wszystkich trasach, zaś Wykonawca umożliwi bezpłatny przejazd wyznaczonym przez dyrektorów szkół opiekunom. Opiekunowie wsiadają i wysiadają na przystankach uzgodnionej z Wykonawcą miejscowości na trasie przewozu. Usytuowanie przystanków powinno pozwolić na objęcie opieką wszystkich przewożonych uczniów na całej trasie. Po wykonaniu usługi przez opiekuna Wykonawca dowiezie go bezpośrednio, bez zbędnej zwłoki czasowej do wyznaczonego przez dyrektora szkoły przystanku.
e. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
f. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian tras i ilości kursów, godzin dowozu i odwozu uczniów po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych jednostkach oświatowych jak i w przypadku zmian wynikających z organizacji roku szkolnego, jak również innych okoliczności o obiektywnym charakterze.
g. W okresie występowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego.
h. Wstępny harmonogram ustalony z dyrektorami z poszczególnych szkół dotyczący dowozu i rozwozu uczniów w roku szkolnym 2024/2025 zostanie przekazany Wykonawcy do 27 sierpnia 2024 r. Harmonogram może ulec zmianie w wyniku zmiany planu zajęć. Ostateczny harmonogram zostanie przekazany Wykonawcy do 30 sierpnia 2024 r.
11. Obowiązki Wykonawcy:
a) W celu właściwej oceny przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zapoznać się z przebiegiem trasy;
b) Autobus używany do transportu uczniów musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, sprawny technicznie dopuszczony do ruchu wg przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowany stosownie do charakteru świadczonych przewozów;
c) Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego obowiązujące w całym okresie trwania zamówienia;
d) Wykonawca musi zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych;
e) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność w ramach przedmiotu zamówienia;
f) Wykonawca umożliwia bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego. Kierujący autobusem szkolnym jest obowiązany włączać światła awaryjne każdorazowo podczas wsiadania lub wysiadania uczniów;
g) Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez Wykonawcę przewozów stanowiących przedmiot zamówienia z przewozami innych, niebędących uczniami mającymi uprawnienia do korzystania z danego pojazdu;
h) Nie dopuszcza się przesiadek uczniów do innego pojazdu w trakcie dowozu i odwozu do placówek edukacyjnych, za wyjątkiem pojazdu zastępczego;
i) Wszystkie pojazdy muszą być sprawne i posiadać ważne przeglądy techniczne, ponadto muszą posiadać aktualne polisy OC i NNW. W okresie zimowym autobusy musza posiadać sprawny system ogrzewania.
j) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla uczniów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca musi dysponować minimum jednym dodatkowym pojazdem w rejonie dowozu (obszarze, na którym jest prowadzony dowóz), który w każdej chwili może wykorzystać jako zastępczy.
Uwaga: Niedopuszczalna jest sytuacja, w której uczniowie na jednej trasie, z powodu awarii autobusu, będą oczekiwać na autobus z innej trasy tak długo, aż wykona on dowóz na swojej trasie i dopiero przyjedzie na oczekujących.
k) Wszelkie zmiany i utrudnienia wynikłe w trakcie realizacji zadania na trasach dowozu wykonawca ma obowiązek zgłaszać zamawiającemu;
l) W celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych lub zlecenia odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez wykonawcę ustalonych warunków jego realizacji;
m) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zamówienie autobusami sprawnymi technicznie zadeklarowanymi w ofercie, będącymi w jego dyspozycji, posiadającymi wszystkie ważne i niezbędne dokumenty gwarantujące pełne bezpieczeństwo przewożonych uczniów. W sytuacjach, w których wykonawca nie może użyć pojazdu zadeklarowanego w ofercie, może go zastąpić innym, ale o cechach/parametrach nie gorszych niż wskazane w ofercie w odniesieniu do konkretnego pojazdu.
n) Okres realizacji zamówienia może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266814,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269921,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266814,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX-CAR Przewóz osób Mateusz Paprocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811477800
7.3.3) Ulica: Długopole Dolne 25
7.3.4) Miejscowość: Długopole Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 57-520
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUX-CAR PRZEWÓZ OSÓB MATEUSZ PAPROCKI
jakie przetargi wygrała firma
LUX-CAR PRZEWÓZ OSÓB MATEUSZ PAPROCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266814,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI MIĘDZYLESIE
więcej: przetargi MIĘDZYLESIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 271.2.2025 Świadczenie usługi doo-to-door
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług transportu "door to door" skierowanych do uczestników projektu "Polityka Senioralna EFS +"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowej wizyty studyjnej połączonej z warsztatami praktycznymi dla maksymalnie 25 osób we wzorcowych KGW poza granicami administracyjnymi woj. mazowieckiego
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na terenie kraju dla 12 WOG w Toruniu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.