eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiDostawa i montaż sprzętu AGD i RTV do budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV do budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833712496

1.5.8.) Numer faksu: 833714826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV do budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bc181cb-4b93-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027897/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV do budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowa przebudowa i adaptacja budynku po byłej szkole podstawowej w Strzakłach w celu nadania mu nowych funkcji społecznych i gospodarczych wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia i zagospodarowaniem terenu funkcjonalnie związanego z obiektem”, Działanie 13.4: Rewitalizacja obszarów wiejskich, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.42.2022.SN/SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240614,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV do budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach”, obejmująca dostawę, wniesienie, montaż/ustawienie, podłączenie i uruchomienie sprzętu AGD i RTV w poszczególnych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem poniżej:

1. Lodówka – 1 Szt.
2. Kuchnia gazowa 4
palnikowa z piekarnikiem – 1 Szt.
3. Okap – 1Szt.
4. Zmywarka gastronomiczna – 1 Szt.
5. Mikrofalówka – 1 Szt.
6. Ekspres do kawy – 1 Szt.
7. Warnik do wody – 1 Szt.
8. Frytkownica beztłuszczowa – 1 Szt.
9. Odkurzacz piorący – 1 Szt.
10. Odkurzacz bezworkowy – 2 Szt.
11. Parownica – 1 Szt.
12. Mop elektryczny – 2 Szt.
13. Czajnik elektryczny – 10 Szt.
14. Suszarka do włosów – 8 Szt.
15. Pralka automatyczna – 1 Szt.
16. Suszarka do ubrań – 1 Szt.
17. Myjka ciśnieniowa – 1 Szt.
18. Telewizor z odtwarzaczem
multimedialnym - 1 szt.
19. Projektor - 2 szt.
20. Ekran/telewizor - 2 szt.
21. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
22. Tablety - 10 szt.
23. Tablica multimedialna - 1 szt.
24. Telewizor - 8 szt.

Szczegółowy opis wyżej wymienionego asortymentu znajduje się w Załączniku nr 1.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39300000-5 - Różny sprzęt

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 52332,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa i montaż sprzętu technologicznego AGD do budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach”, obejmująca dostawę, wniesienie, montaż/ustawienie, podłączenie
i uruchomienie sprzętu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem poniżej:

1. Grill elektryczny – 1 Szt.
2. Toster/opiekacz dwupoziomowy – 1 Szt.
3. Gofrownica – 1 Szt.
4. Naleśnikarka – 1 Szt.
5. Naświetlacz o pojemności 10 jaj – 1 Szt.
6. Szatkownica do warzyw
z kompletem 5 tarcz – 1 Szt.
7. Krajalnica do żywności – 1 Szt.
8. Maszynka do mielenia mięsa – 1 Szt.
9. Maszynka do makaronu – 1 Szt.
10. Szafa chłodnicza 130 l – 1 Szt.
11. Szafa chłodnicza o pojemności 600l – 1 Szt.
12. Kuchnia gazowa wolnostojąca
4 palnikowa z półką – 1 Szt.
13. Mikser – 1 Szt.
14. Zmywarka myjka do tac, garnków,
Koszy piekarniczych – 1 Szt.
15. Waga kuchenna – 1 Szt.
16. Miesiarka planetarna – 1 Szt.
17. Miesiarka do ciasta – 1 Szt.
18. Kuter – 1 Szt.
19. Robot planetarny – 1 Szt.
20. Blender barmański – 1 Szt.
21. Mikser ręczny – 1 Szt.
22. Zgrzewarka do tacek – 1 Szt.
23. Matryca do zgrzewarki – 2 Szt.
24. Pakowarka próżniowa – 1 Szt.
25. Myjka do fartuchów i obuwia – 1 Szt.
26. Zmywarka – 1 Szt.
27. Waga pomostowa – 1 Szt.
28. Młyn nożowy do owoców – 1 Szt.
29. Pasteryzator kolumnowy – 1 Szt.
30. Pompa wirnikowa – 1 Szt.
31. Hydroprasa do soków – 1 Szt.
32. Zbiornik pasteryzator – 1 Szt.
33. Nalewarka próżniowa – 1 Szt.
34. Zbiornik buforowy – 1 Szt.
35. Etykieciarka do butelek – 1 Szt.
36. Kapslownica pneumatyczna – 1 Szt.
37. Datownik do daty produkcji i serii – 1 Szt.
38. Schładzarka szokowa – 1 szt.
39. Taboret gastronomiczny gazowy
1-palnikowy – 1 szt.
40. Piec konwekcyjno-parowy wraz
z komorą wzrostową – 1 szt.
41. Piec elektryczny piekarniczy z płytą
szamotową z podwyższoną komorą
wraz z podstawą – 1 szt.
42. Piec elektryczny piekarniczy z płytą
szamotową – 1 szt.
43. Patelnia elektryczna uchylna – 1 szt.
44. Okap centralny trapezowy – 1 szt.

Szczegółowy opis wyżej wymienionego asortymentu znajduje się w Załączniku nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 175810,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV do świetlic wiejskich” na terenie gminy Międzyrzec Podlaski, obejmująca dostawę, wniesienie, montaż/ustawienie, podłączenie i uruchomienie sprzętu AGD i RTV w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem poniżej:

1. Lodówka - 1 szt.
2. Odkurzacz przemysłowy sucho-mokro - 1 szt.
3. Kuchnia gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem - 1 szt.
4. Piec konwekcyjny - 1 szt.
5. Zmywarka z funkcją wyparzania wraz z podstawą - 1 szt.
6. Zmiękczacz wody 12l manualny - 1 szt.
7. Kuchnia indukcyjna z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt.

Szczegółowy opis wyżej wymienionego asortymentu znajduje się w Załączniku nr 1.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 12471,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63220,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98864,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63220,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63220,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300926,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512480924

7.3.3) Ulica: Arkuszowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26244,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512480924

7.3.3) Ulica: Arkuszowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.