Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00462437/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2023/BZP 00117282/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jagiellońska 74
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 542 20 00
1.4.8.) Numer faksu: 22 698 31 44/57
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: b.garbarczyk@mazowia.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478088
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00462437/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Stosownie do treści art. 439 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, wynagrodzenie netto Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w formie aneksu do umowy na zasadach określonych w pkt 36.5-36.12 SWZ poniżej; 2. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie; 3. Warunkiem zmiany, o której mowa w pkt 36.4 SWZ, jest pisemny wniosek złożony przez jedną ze stron drugiej stronie, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt 28, spełniający łącznie poniższe wymogi: a) wniosek dotyczy wyłącznie cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, których zmiana nastąpiła po dniu zawarcia umowy; b) wniosek przysługuje w przypadku, gdy z publikacji Głównego Urzędu Statystycznego – wynika, że cena przedmiotu umowy zmieniła się o więcej niż 15% w kolejnych następujących po sobie miesiącach od dnia zawarcia umowy; c) wniosek dotyczy wyłącznie wynagrodzenia za prace pozostałe do zrealizowania po dniu złożenia wniosku; 4. Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie aneksu do umowy zawartego w formie pisemnej; 5. Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia Wykonawcy znajdzie zastosowanie począwszy od kolejnego okresu rozliczeniowego, następującego po miesiącu, w którym został zawarty aneks, o którym mowa w pkt 36.7 SWZ, jednak nie wcześniej niż po upływie 30 dni od zawarcia aneksu; 6. Jeżeli umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert; 7. Wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy będzie obliczana według wzoru: WZ (wartość zmiany) = W (wynagrodzenie za usługi pozostałe do zrealizowania) x I (procentowa wartość wzrostu lub spadku ceny przedmiotu umowy w kolejno następujących po sobie miesiącach, wynikająca z publikacji, o której mowa w pkt 36.6 lit. b) SWZ; 8. Suma wszystkich wprowadzanych zmian wynagrodzenia Wykonawcy wynikających ze zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy nie może przekroczyć łącznie wartości stanowiącej 5% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w umowie; 9. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki: a) przedmiotem umowy z podwykonawcą są roboty budowlane lub usługi; b) okres obowiązywania umowy z podwykonawcą przekracza 6 miesięcy; 10. Zamawiający nie przewiduje innych istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy P.z.p.
Po zmianie:
1. Stosownie do treści art. 439 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, wynagrodzenie netto Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w formie aneksu do umowy na zasadach określonych w pkt 36.5-36.12 SWZ poniżej; 2. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie; 3. Warunkiem zmiany, o której mowa w pkt 36.4 SWZ, jest pisemny wniosek złożony przez jedną ze stron drugiej stronie, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt 28, spełniający łącznie poniższe wymogi: a) wniosek dotyczy wyłącznie cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, których zmiana nastąpiła po dniu zawarcia umowy; b) wniosek przysługuje w przypadku, gdy z publikacji Głównego Urzędu Statystycznego – wynika, że cena przedmiotu umowy zmieniła się o więcej niż 15% w kolejnych następujących po sobie miesiącach od dnia zawarcia umowy; c) wniosek dotyczy wyłącznie wynagrodzenia za prace pozostałe do zrealizowania po dniu złożenia wniosku; 4. Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie aneksu do umowy zawartego w formie pisemnej; 5. Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia Wykonawcy znajdzie zastosowanie począwszy od kolejnego okresu rozliczeniowego, następującego po miesiącu, w którym został zawarty aneks, o którym mowa w pkt 36.7 SWZ, jednak nie wcześniej niż po upływie 30 dni od zawarcia aneksu; 6. Jeżeli umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert; 7. Wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy będzie obliczana według wzoru: WZ (wartość zmiany) = W (wynagrodzenie za usługi pozostałe do zrealizowania) x I (procentowa wartość wzrostu lub spadku ceny przedmiotu umowy w kolejno następujących po sobie miesiącach, wynikająca z publikacji, o której mowa w pkt 36.6 lit. b) SWZ; 8. Suma wszystkich wprowadzanych zmian wynagrodzenia Wykonawcy wynikających ze zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy nie może przekroczyć łącznie wartości stanowiącej 10% łącznej wartości wynagrodzenia określonego w umowie; 9. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki: a) przedmiotem umowy z podwykonawcą są roboty budowlane lub usługi; b) okres obowiązywania umowy z podwykonawcą przekracza 6 miesięcy; 10. Zamawiający nie przewiduje innych istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy P.z.p.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-07 10:00
Po zmianie:
2022-12-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-07 10:30
Po zmianie:
2022-12-13 10:30
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.