eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awekBudowa o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy W³oc³awek



Og³oszenie z dnia 2024-08-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy W³oc³awek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy W³oc³awek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9d2f0fc-845f-4b6a-93d7-10e0f5e5db9e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00478176

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00002481/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy W³oc³awek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy zakupowej:
www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwan± dalej „Platform±”.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale VII SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Platformy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.
7. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
8. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
10. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
11. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
12. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
13. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ
naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
14. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z op sem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.
15. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, tel. 54 230 53 55
reprezentowana przez Wójta Gminy W³oc³awek, zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7,
87-800 W³oc³awek; pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – „Budowa o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy W³oc³awek”, zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotycz±cych umów o roboty budowlane, w tym wyp³aty wynagrodzenia;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. Bêdziemy przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych:
dane identyfikacyjne, imiê nazwisko, nr PESEL, informacje dotycz±ce zamieszkania, dane kontaktowe, dane dotycz±ce funkcji lub stanowiska.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
- podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe, jako podmioty przetwarzaj±ce;
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.06.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I: Budowa o¶wietlenia drogowego w miejscowo¶ci Syku³a, gdzie przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej o¶wietlenia drogowego oraz monta¿ 12 s³upów o¶wietleniowych z oprawami w miejscowo¶ci Syku³a (dzia³ka nr 70 obrêb ew. Markowo).

Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem budowê 15 s³upów o¶wietleniowych, jednak¿e w roku 2022 gmina wybudowa³a 3 s³upy o¶wietleniowe (w dokumentacji projektowej oznaczone numerem 1 – 3) wraz z zabudow± szafki pomiarowej.

Uwaga:
W trakcie robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na media umieszczone w pasie drogowym.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (w tym przedmiar), stanowi±ca Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ.

Rêkojmia i gwarancja:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, ¿e odpowiedzialno¶æ za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga minimum 48-miesiêcznej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot umowy (licz±c od podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót).
Termin gwarancji i rêkojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postêpowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowi±zany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.

Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, tj. robót/prac wyszczególnionych szczegó³owo w przedmiarze robót dla ka¿dej z Czê¶ci („linia kablowa o¶wietleniowa”) z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.

Informacja o obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonywania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia,
tj. roboty bran¿y elektrycznej wyszczególnione w przedmiarze robót (dla ka¿dej z Czê¶ci):
- monta¿ i stawianie s³upów o¶wietleniowych o masie do 100 kg,
- monta¿ wysiêgników rurowych o masie do 15 kg na s³upie,
- monta¿ opraw o¶wietlenia zewnêtrznego na s³upie,
- monta¿ przewodów do opraw o¶wietleniowych (wci±ganie w s³upy, rury os³onowe i wysiêgniki przy wysoko¶ci do 10 m).

Zapewnienie dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami
Opis przedmiotu zamówienia godzi rozwi±zania, które realizuj± potrzeby tak osób niepe³nosprawnych, jak i wszystkich innych u¿ytkowników. Tym samym Zamawiaj±cy realizuje zasadê dostêpno¶ci poprzez projektowanie uniwersalne, które uwzglêdnia ró¿norodno¶æ potrzeb i równo¶æ szans, tak by wszyscy mogli braæ udzia³ we wszelkich sferach ¿ycia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).

Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 72 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 20,00 pkt;
c) za udzielenie 72 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 40,00 pkt


UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca udziela minimalnego 48-miesiêcznego okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady.
W przypadku je¶li Wykonawca wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ wymagany minimalny 48-miesiêczny, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 72 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi
dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.

Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2: Budowa o¶wietlenia drogowego w miejscowo¶ci Józefowo, gdzie przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej o¶wietlenia drogowego oraz monta¿ 14 s³upów o¶wietleniowych z oprawami w miejscowo¶ci Józefowo (dzia³ka nr 219 obrêb ew. Józefowo).

Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem budowê 29 s³upów o¶wietleniowych. W roku 2022 gmina wybudowa³a 3 s³upy o¶wietleniowe.
Uwaga:
W trakcie robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na media umieszczone w pasie drogowym.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (w tym przedmiar), stanowi±ca Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ.

Rêkojmia i gwarancja:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, ¿e odpowiedzialno¶æ za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga minimum 48-miesiêcznej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot umowy (licz±c od podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót).
Termin gwarancji i rêkojmi dla wykonania przedmiotu zamówienia jest w przedmiotowym postêpowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowi±zany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.

Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, tj. robót/prac wyszczególnionych szczegó³owo w przedmiarze robót dla ka¿dej z Czê¶ci („linia kablowa o¶wietleniowa”) z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.

Informacja o obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonywania przez Wykonawcê kluczowej czê¶ci zamówienia,
tj. roboty bran¿y elektrycznej wyszczególnione w przedmiarze robót (dla ka¿dej z Czê¶ci):
- monta¿ i stawianie s³upów o¶wietleniowych o masie do 100 kg,
- monta¿ wysiêgników rurowych o masie do 15 kg na s³upie,
- monta¿ opraw o¶wietlenia zewnêtrznego na s³upie,
- monta¿ przewodów do opraw o¶wietleniowych (wci±ganie w s³upy, rury os³onowe i wysiêgniki przy wysoko¶ci do 10 m).

Zapewnienie dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami
Opis przedmiotu zamówienia godzi rozwi±zania, które realizuj± potrzeby tak osób niepe³nosprawnych, jak i wszystkich innych u¿ytkowników. Tym samym Zamawiaj±cy realizuje zasadê dostêpno¶ci poprzez projektowanie uniwersalne, które uwzglêdnia ró¿norodno¶æ potrzeb i równo¶æ szans, tak by wszyscy mogli braæ udzia³ we wszelkich sferach ¿ycia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).

Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 punktów)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40%- 40 pkt
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” - na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 60 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego ale krótszego ni¿ 72 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 20,00 pkt;
c) za udzielenie 72 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 40,00 pkt


UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca udziela minimalnego 48-miesiêcznego okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady.
W przypadku je¶li Wykonawca wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ wymagany minimalny 48-miesiêczny, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 72 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi
dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.

Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy stawia szczegó³owy warunek w tym zakresie:
wykonawca spe³ni warunek, je¿eli skieruje do wykonania zamówienia minimum jedn± osobê – kierownika robót bran¿y elektrycznej (kierownika budowy), posiadaj±c± uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci eklektycznej z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót bran¿y elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku osób, które naby³y uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220 ze zm.).

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu poprzez skierowanie minimum jednej osoby – kierownika robót bran¿y elektrycznej (kierownika budowy), w sytuacji z³o¿enia przez Wykonawcê oferty w kilku Czê¶ciach zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania - wed³ug wzoru z za³±cznika nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy,
Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp. W takim przypadku:
1) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo powinno byæ do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty;
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
3) je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 1.1. ppkt. 4 lit. a SWZ spe³ni± ten warunek wy³±cznie, je¿eli jeden z wykonawców lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby spe³ni warunek samodzielnie. Nie sumuje siê do¶wiadczenia zawodowego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia;
2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia;
3) w zakresie zmiany wykonawcy.
Zakres zmian wskazanych powy¿ej nastêpuje na podstawie pisemnego aneksu zgodnie z PPU (Za³±cznik nr 3 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.