Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433063/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Milanówka transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 758 30 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milanowek.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Milanówka transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-237e01f2-8363-4b74-a3e1-40466d56e3bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042004/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół transportem zorganizowanym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2024.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych transportem zorganizowanym.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z terenu Gminy Milanówek wraz z powrotem do miejsca zamieszkania i zapewnieniem opieki podczas transportu, do:
1) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pruszkowie, przy ul. Wapiennej 2 - we wszystkie dni nauki szkolnej:
a) ucznia zamieszkałego przy ul. Głowackiego,
b) ucznia zamieszkałego przy ul. Falęckiej,
c) ucznia zamieszkałego przy ul. Na Skraju;
2) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesznie, przy ul. Sochaczewskiej 4:
a) ucznia zamieszkałego przy ul. Kazimierzowskiej – we wszystkie dni nauki szkolnej,
b) ucznia zamieszkałego przy ul. Granicznej – we wszystkie dni nauki szkolnej,
c) ucznia zamieszkałego przy ul. Konopnickiej – w pierwszym dniu tygodnia nauki i dowóz do domu w ostatnim dniu nauki przypadającym w danym tygodniu.
3. Szacowana liczba dni świadczenia usług (kursów), w zakresie ust 2 pkt 1) – 187;
4. Szacowana liczba dni świadczenia usług (kursów), w zakresie ust 2 pkt 2) – 187.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji zamówienia, rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SWZ – Wzór Umowy.
6. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, żeby osoby wykonujące bezpośrednio czynności w trakcie realizacji umowy tj.:
1) osoby kierujące pojazdami;
2) osoby świadczące opiekę przewożonym uczniom i pomoc w przemieszczaniu się, doprowadzające dzieci z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu;
były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), z wyłączeniem przypadku gdy dany kierowca lub opiekun świadczy usługi w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dokonuje podziału na części ze względu na fakt, że przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 dyrektywy UE 2014/24/UE i zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw — zakres zamówienia jest zakresem umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 w/w dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu. Doświadczenie Zamawiającego wskazuje, że ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa. Zamawiający określił minimalne warunki udziału w postępowaniu dla potencjalnych wykonawców zainteresowanych zamówieniem tak, aby nawet mali i średni wykonawcy (działający w tej samej branży) mogli złożyć oferty. Ponadto, podział zamówienia mógłby wpłynąć na wzrost kosztów wykonywanego zadania.
8. Zamawiający przewidział możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w § 13 Wzoru Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139352,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139876,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139352,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ MOŃKO KOMARTRANS PRZEWÓZ OSÓB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341039187
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ MOŃKO KOMARTRANS PRZEWÓZ OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ MOŃKO KOMARTRANS PRZEWÓZ OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139352,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczestników ŚDS z terenu gminy i miasta Orzysz na 2025 rok
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w ruchu krajowym i międzynarodowym.
- Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Brojcach
- Usługi transportu drogowego towarów na terenie Polski
- Dowozy do Stolicy eXperymentu na potrzeby realizacji projektu Wsparcie rozwoju edukacji w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Gniezna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.