Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00448634/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00453748/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie posiłków w szkołach na terenie Miasta i Gminy Jawornik Polski w okresie od września do grudnia 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651440440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 215
1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166514179
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@jawornikpolski.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsjawornikpolski.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jawornikpolski.ezamawiajacy.pl/pn/JAWORNIK/demand/169839/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie posiłków w szkołach na terenie Miasta i Gminy Jawornik Polski w okresie od września do grudnia 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2fe1f3-1d5c-4ed3-ab7f-2fcb8815918f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.PS.2601.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158921,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków (obiadu jednodaniowego) dla uczniów w stołówce Szkoły Podstawowej w Jaworniku Polskim oraz Zespołu Szkół i Placówek w Manasterzu oraz przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Hadlach Szklarskich (ze szkoły w Jaworniku Polskim) oraz przygotowywanie i dowóz posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Hucisku Jawornickim (ze szkoły w Manasterzu)
1.2 Zestaw potraw znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
1.3 Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy miesięczny jadłospis sporządzony co najmniej 3 dni przed planowanym jego obowiązywaniem. Jadłospis składa się z 20 dań wymienionych w wykazie potraw stanowiącym zał. nr 2 do SWZ. Każda potrawa może być wybrana do wykonania i podana dzieciom nie więcej niż raz w miesiącu.
1.4 Posiłki powinny być przygotowywane z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach - załącznik nr 2 do tego rozporządzenia (zgodnie z aktualnie obowiązującym aktem prawnym).
Opis produktów wykorzystywanych do przygotowywania posiłków znajduje się w załączniku nr 4
Nie dopuszcza się stosowania zakupionych półproduktów typu pierogi lub krokiety mrożone. Te potrawy winny być przygotowywane w całości na miejscu.
1.5 Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Usługa będzie dotyczyć dożywiania dzieci w szkołach znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Jawornik Polski
2) Posiłki przygotowywane w Szkole w Jaworniku Polskim oraz w Manasterzu zostaną wydane uczniom tych szkół w stołówkach szkolnych ze względu na wspólne jej użytkowanie. Posiłki będą wydawać na talerz pracownicy Wykonawcy.
3) Posiłki przygotowywane w szkole w Manasterzu dla uczniów z placówki w Hucisku Jawornickim Wykonawca będzie dostarczał własnym lub zleconym przez siebie transportem w atestowanych termosach zapewniających utrzymanie odpowiednio ciepłego posiłku, w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. W tych szkołach posiłki będą wydawane przez pracowników Wykonawcy Po stronie Wykonawcy leży także zebranie brudnych naczyń.
4) Posiłki będą wydawane w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem placówek ustalonym przez Dyrektorów szkół. tj. żywienie będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji letnich, ferii, ferii świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od nauki w szkole. Częstotliwość wydawania posiłków w uzgodnieniu z Dyrektorami szkół podzielona będzie na kilka tur (od 1 do 12) w godzinach wyznaczonych przez Dyrektorów.
5) Ilość posiłków w szkołach może się zmieniać w zależności od: Frekwencji uczniów, o czym Wykonawca będzie informowany przez Dyrektorów Szkół codziennie do godziny 8:30 rano.
6) W przypadku nieobecności uprawnionego do posiłku ucznia Wykonawca nie obciąży Zleceniodawcy kosztami posiłku przysługującego temu uczniowi pod warunkiem zgłoszenia nieobecności ucznia przez rodziców lub opiekunów dziecka nie później niż w dniu poprzedzającym dzień wydania posiłku.
7) Posiłki będą wydawane w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. Orientacyjna liczba dzieci dożywianych w poszczególnych szkołach od września do grudnia 2024r. (UWAGA: PODANE LICZBY NIE SĄ TOŻSAME Z ZAKRESEM ZAMÓWIENIA) Orientacyjna ilość obiadów dziennie – około 252. Ilość dni nauki szkolnej w okresie zamówienia to 76 dni. Szacunkowa ilość posiłków w okresie zamówienia to 19 152. Jest to wartość szacunkowa i nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej należności z tytułu wykonania umowy.
8) Przewidywana ilość posiłków w okresie zamówienia dla Szkoły Podstawowej w Jaworniku Polskim wynosi 12 540 posiłków, a dla Zespołu Szkół i Placówek w Manasterzu wynosi 6612 posiłków.
9) Posiłki przygotowywane będą w oparciu o menu przygotowane przez zamawiającego. W miesiącach gdzie liczba dni nauki szkolnej jest większa niż 20 zamawiający wskazuje rodzaj posiłków brakujących w menu.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia konieczności zmiany liczby obiadów w zależności od zainteresowania uczniów (frekwencji)
Szkoła Szacunkowa liczba posiłków dziennie:
Szkoła Podstawowa w Jaworniku Polskim 165
Zespól Szkół i Placówek w Manasterzu 80
Hucisko Jawornickie 7
1.6 Inne okoliczności przedmiotu zamówienia:
1) Cały proces przygotowywania posiłków może się odbywać wyłącznie w pomieszczeniach kuchennych w budynku Szkoły Jawornik Polski oraz w budynku Szkoły w Manasterzu
2) Wykonawca otrzyma w użyczenie pomieszczenia kuchenne wyposażone w urządzenia i sprzęt do przygotowywania posiłków na podstawie porozumienia z Dyrektorem szkół w Jaworniku Polskim i Manasterzu. Wykonawca ponosi pełną materialną odpowiedzialność za oddane w użyczenie pomieszczenia i wyposażenie tych pomieszczeń.
3) Wykonawca będzie ponosił koszty stałe ustalone w kwocie ryczałtowej: Kuchnia Manasterz 4539,12 zł brutto miesięcznie, Kuchnia Jawornik Polski 5702,80 zł brutto miesięcznie. W skład niniejszej kwoty wchodzą koszty: prądu, gazu, wody, ścieków, odpadów, ogrzewania, koszty sprzątania, amortyzacji wyposażenia, funduszu remontowego itp. Po stronie Wykonawcy leży bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach zgodnie z warunkami (przepisami) sanitarno – higienicznymi obowiązującymi w trakcie przygotowywania posiłków w placówkach szkolnych. Czynsz płatny z góry co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem miesiąca, z wyjątkiem pierwszego miesiąca umownego – wówczas czynsz płatny do 3 dni po podpisaniu umowy, na konta Szkół w których będą świadczone usługi przygotowywania posiłków. Za każdy dzień zwłoki 500 zł kary umownej. Zwłoka powyżej 14 dni oznacza rozwiązanie umowy.
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiada za jakość wydawanych posiłków i przestrzeganie norm sanitarnych.
5) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli wykonywania zamówienia na każde żądanie powiadomi o każdej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej i o jej wynikach. W ramach kontroli Wykonawca umożliwi przedstawicielowi Zamawiającego spożycie posiłku na każde żądanie bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego.
6) Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia.
7) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych w niniejszej SWZ warunkach.
8) Zamawiający przewiduje rozliczenie na podstawie faktury wystawianej za dany miesiąc. Do wystawianych faktur dołączane będzie zestawianie ilości wydanych posiłków potwierdzone przez Dyrektora lub osobę upoważnioną przez Dyrektora.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wymagań i obowiązków wprowadzonych w treści SWZ. Może mieć to miejsce w przypadku, gdy przepisy obwiązujące w okresie prowadzenia postępowania czy realizacji umowy będą wprowadzały wyłączenia lub możliwość odstąpienia od podanych / obowiązujących wymagań. Każdy taki przypadek musi być udokumentowany ze wskazaniem podstawy prawnej o opisu stanu faktycznego.
1.7 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
1.8 Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Postępowanie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia jest możliwe do zrealizowania przez przedsiębiorców stanowiących małe lub średnie przedsiębiorstwa. Ewentualny podział zadania byłby niekorzystny, ponieważ groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, a przede wszystkim nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia – odnosi się to do sytuacji, gdyby usługa objęta przedmiotowym zamówieniem wykonywana byłaby przez kilku Wykonawców na podstawie odrębnych umów. Dodatkowo skutkowałoby to potrzebą podjęcia dodatkowych działań ze strony Zamawiającego w celu skoordynowania działań różnych wykonawców. Brak kompleksowej realizacji zamówienia mógłby zagrozić właściwemu jej wykonaniu. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji. Z uwagi na charakter zamówienia oraz tryb funkcjonowania stołówki szkolnej, bieżące zadanie nie wymaga podziału na części
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244188,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244188 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Jawor"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941824814
7.3.3) Ulica: Hadle Szklarskie 70
7.3.4) Miejscowość: Hadle Szklarskie
7.3.5) Kod pocztowy: 37-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244188 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JAWORNIK POLSKI
więcej: przetargi JAWORNIK POLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa cateringowa na potrzeby przedsięwzięć organizowanych przez CNBOP-PIB wraz z wynajmem pomieszczeń kuchennych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w 2025 r.
- Świadczenie usług bufetowych oraz cateringowych na rzecz Prokuratury Krajowej wraz z dzierżawą lokalu użytkowego i urządzeń w celu prowadzenia usług gastronomicznych
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala w systemie bemarowym z pełną obsługą pacjenta przez okres 3 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.