Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414056/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00414613/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego w Miastkowie Kościelnym – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastków Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Miastków Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 751 12 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowkoscielny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska sportowego w Miastkowie Kościelnym – II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9544993d-01f4-4e2e-8376-c2a495e5b1d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008347/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja boiska sportowego w Miastkowie Kościelnym - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1286389,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 680419,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
Modernizacja boiska sportowego w Miastkowie Kościelnym – II etap
Zadanie współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu 2023”
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska sportowego – II etap.
Inwestycja przewidziana do realizacji na działce nr ewid. 462 w miejscowości Miastków Kościelny, 08-420 Miastków Kościelny.
W zakresie zadania jest wykonanie:
1. Montaż stojaków rowerowych na dwadzieścia rowerów,
2. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz z fundamentami pod montaż trybun i boksów dla zawodników rezerwowych i pomocy medycznej,
3. Montaż trybun stalowych zadaszonych z zadaszeniem pałąkowym z siedziskami plastikowymi na 200 miejsc siedzących, montaż dwóch boksów dla zawodników rezerwowych i jednego dla pomocy medycznej,
4. Montaż ogrodzenia stalowego z bramami,
5. Wykonanie modernizacji istniejących schodów wejściowych do szatni.
Zgodnie z zapisami SWZ.
Zamawiający przy realizacji niniejszego zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
Zamawiający wymaga, by spośród osób zaangażowanych przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) do wykonywania prac budowlanych, co najmniej 3 osoby były, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz objęte ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym;
Zamawiający przewiduje zatrudnienie na podstawie stosunku pracy w szczególności przy wykonywaniu następujących czynności:
1) robót ziemnych związanych z przemieszczaniem lub zagęszczaniem gruntu, wykopy;
2) robót przy wykonywaniu których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m;
Zgodnie z zapisami Części 14: WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY.
Ponadto Zamawiający wymaga aby pracodawca posiadał prawo do dysponowania osobami (Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego):
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
UWAGA:
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, projektach stanowiących załącznik nr 8, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 9.
Dokumentacja projektowa (w tym jej części opisowe, rysunkowe oraz przedmiar robót) i STWiORB oraz umowa są dokumentami wzajemnie się wyjaśniającymi i uzupełniającymi, stanowiąc zakres i wymagania dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w przedmiarach robót i/lub STWiORB i/lub umowie, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
W przypadku gdy jakaś część robót wynika choćby z jednego z tych dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do jej wykonania. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub sprzeczności pomiędzy wskazanymi dokumentami, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zgodnie z wyższym standardem lub w większej ilości wynikających z tych dokumentów, chyba że Zamawiający poleci inaczej.
Zgodnie z zapisami SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71353200-9 - Usługi opomiarowania
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45262320-0 - Wyrównywanie
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
34928200-0 - Ogrodzenia
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Łukasz Orowiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261959823
7.3.4) Miejscowość: Przykory 34
7.3.5) Kod pocztowy: 08-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE ŁUKASZ OROWIECKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE ŁUKASZ OROWIECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.