Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403557/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00418698/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Dąbrowa – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Dąbrowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Dąbrowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Stara Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-112
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marlena.smagacz@staradabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.staradabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://staradabrowa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Dąbrowa – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dda11c3e-2312-41a7-8124-e1d4c8c01a45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056227/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Dąbrowa – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRG.271.3.4.2024.KG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:1) Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Dąbrowa – etap I” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) Cześć 2: „Świadczenie usług pełnego Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach wraz z rozliczeniem rzeczowo-finansowym inwestycji dla części dotyczącej zadania pn. „Przebudowa wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Dąbrowa – etap I”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 4731548 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:1) Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Dąbrowa – etap I” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) Cześć 2: „Świadczenie usług pełnego Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach wraz z rozliczeniem rzeczowo-finansowym inwestycji dla części dotyczącej zadania pn. „Przebudowa wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Stara Dąbrowa – etap I”
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 146500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5913225 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5913225 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5913225 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANBUD PHU Beata Najmrodzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5970008111
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SANBUD" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BEATA NAJMRODZKA
jakie przetargi wygrała firma
"SANBUD" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE BEATA NAJMRODZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5913225 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części 2 zostały złożone dwie oferty. Oferty złożyli:
1) VIA Projekt Sp. z o.o. ul. Piskorskiego 21, 70-809 Szczecin, ul. Piskorskiego 21, 70-809 Szczecin, tel. 660770709, e-mail: biuro@via-projekt.pl
2) Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Usługowo-Handlowe „UNO” Krzysztof Chwalisz 75-643 Koszalin ul Sianowska 28, tel. 6026105586 e-mail: quatro2004@wp.pl
Obydwie oferty zostają odrzucone. Oferta złożona przez VIA Projekt Sp. z o.o. zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p. Oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Usługowo-Handlowe „UNO” Krzysztof Chwalisz zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 p.z.p.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Rycica, Ramiona, Majk, Glinki i Zawady
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.