Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431235/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowych worków na odpady: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków na odpady komunalne bez nadruku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9594201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa nowych worków na odpady: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków na odpady komunalne bez nadruku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71bff50e-1d87-4fd3-b56e-3149efe43baf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/AP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zadanie nr 1. „Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem”. 1. Przedmiot zamówienia.1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem o następujących kolorach oraz określonych parametrach:Lp. Worki Min. grubość Szerokość Długość Ilość
[mm] [szt.]
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Żółte z nadrukiem 0,04 700 1100 ilość sztuk: 780 000
2. Zielone z nadrukiem 0,05 700 1100 ilośc sztuk: 270 000
3. Brązowe z nadrukiem 0,05 700 1100 ilość sztuk: 600 000
4. Niebieskie z nadrukiem 0,04 700 1100 ilość sztuk: 380 000
5. Czarne z nadrukiem 0,04 700 1100 ilość sztuk: 36 000
Podane ilości stanowią ilości szacunkowe do określenia ceny ofertowej. Dopuszczalne odchylenie od podanych wymiarów (szerokość i długość) wynosi do +/- 5%.
1.2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Specyfikacji Warunków Zamówienia.
1.3. Wykonanie worków:1) Worki muszą posiadać przy górnej krawędzi tunel z wytrzymałą taśmą ściągającą do zawieszania lub zawiązywania po napełnieniu.2) Dno worka: zgrzewane liniowo.
3) Worki szczelne, wykonane z folii LDPE o jednolitej strukturze uniemożliwiającej ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji.
4) Dostarczone worki muszą być fabrycznie nowe i gatunku I. 5) Intensywność zabarwienia (przejrzystość) worka powinna pozwalać na ocenę zawartości worka (dotyczy worków żółtych, niebieskich, zielonych i brązowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 380100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Zadanie nr 2. „Dostawa nowych worków czarnych bez nadruku ”.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków czarnych bez nadruku o określonych parametrach i ilościach:Lp. Worki Min. grubość Szerokość Długość Ilość rolek[mm] [szt.]
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. czarne 120 litrów bez nadruku - rolka (10 szt.) 0,06 700 1100 ilość sztuk: 2000
2. czarne 240 litrów bez nadruku - rolka (10 szt.) 0,06 1200 1500 ilość sztuk: 400
1.2. Worki powinny być wykonane z rękawa foliowego LDPE o jednolitej strukturze i grubości na całej powierzchni oraz o neutralnym zapachu (bez zapachu środków chemicznych).1.3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać,
co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom SOPZ.
1.4. Wykonanie worków:1) Dno worka: zgrzewane liniowo.2) Worki szczelne, wykonane z folii LDPE uniemożliwiającej ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji.
3) Dostarczone worki muszą być fabrycznie nowe i gatunku I. 1.5. Worki 120 litrów i 240 litrów w opakowaniu zbiorczym uniemożliwiające ich uszkodzenie – pakowane po 10 rolek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 6400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. w Koszalinie ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, pn.: „Dostawa nowych worków na odpady, jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków na odpady komunalne bez nadruku.”
W myśl w/w artykułu Ustawy PZP zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Informujemy, że niepodlegające odrzuceniu oferty przekraczają kwotę przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.