Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416283/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja stoiska wystawienniczo – promocyjnego Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia na targach „Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego” - MSPO 2024 w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNICZNY UZBROJENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010153990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: witu@witu.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/witu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja stoiska wystawienniczo – promocyjnego Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia na targach „Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego” - MSPO 2024 w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48c58c29-e31d-4a47-901b-5279b009d3b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/24/D8/S22/16/008/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja stoiska wystawienniczo – promocyjnego Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia na targach „Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego” - MSPO 2024 w Kielcach organizowanych przez Targi Kielce S.A. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie autorskiego projektu graficznego stoiska Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia na Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego 2024, o powierzchni 218 m2 zgodnie z załączonymi Wymaganiami Technicznymi będącymi załącznikiem nr 1 do SWZ/Umowy oraz planem działki stoiska będącym załącznikiem nr 2 do Umowy, polegającego na: wykonaniu szczegółowej dokumentacji technicznej stoiska pod wykonanie oraz Projektu stoiska, dalej „Projekt”;
2) wykonanie stoiska targowego, transport elementów stoiska, montaż, demontaż, magazynowanie i obsługę stoiska wystawienniczo–promocyjnego w trakcie trwania MSPO 2024 według wykonanego i zaakceptowanego przez Zamawiającego Projektu;
3) Wykonanie pozostałych prac zgodnie z Wymaganiami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ/Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH MAWER Henryka Madej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5240314611
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE MAWER HENRYKA MADEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-08SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin Targów MSPO 2024: 03.09.-06.09.2024 r. na terenie Targów Kielce S.A. ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce.
2. Terminy montażu stoiska na terenie Targów Kielce S.A.:
• 19.08.2024 - 25.08.2024: 8.00-18.00
• 26.08.2024 - 1.09.2024: 8.00-20.00
• 2.09.2024: 8.00-21.00.
3. Terminy demontażu stoiska na terenie Targów Kielce S.A.:
• 6.09.2024: 16.00-24.00
• 7.09.2024: 00.00-24.00
• 8.09.2024: 00.00-24.00
4. Terminy podane w pkt 2 i 3 są terminami wyznaczonymi przez targi Kielce S.A., WITU nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zmiany godzin.
5. Termin obowiązywania umowy do 08.09.2024 r.
6. Wykonawca, w terminie 3 dni przed odbiorem stoiska, umożliwi Zamawiającemu wykonanie czynności niezbędnych dla instalacji i sukcesywnego uruchamiania sprzętu.
7. Odbiór stoiska przez Zamawiającego nastąpi do dnia 2 września 2024 r. do godziny 16:00.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.