Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422559/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-21
- 2024/BZP 00434180/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00439791/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00443185/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa w formie leasingu zamiatarek służących do realizacji usług przez INNEKO RCS Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO RCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366754439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp.rcs@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rcs.inneko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://innekorcs.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie czystości i porządku
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa w formie leasingu zamiatarek służących do realizacji usług przez INNEKO RCS Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1d74889-44cc-4d35-b161-486a79f64f83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP-RCS.271/05.2024-TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 555608,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa w formie leasingu zamiatarek służących do realizacji usług przez INNEKO RCS Sp. z o. o.Zamówienie podzielone zostało na dwie części zamówienia:
Część I
Zakup i dostawa w formie leasingu fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej ciągnionej w ilości – 1 sztuki.
Część II
Zakup i dostawa w formie leasingu używanej zamiatarki drogowej kompaktowej w ilości – 1 sztuki
Szczegółowy OPZ zawarty został w załączniku do swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 28865366 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa w formie leasingu zamiatarek służących do realizacji usług przez INNEKO RCS Sp. z o. o.Zamówienie podzielone zostało na dwie części zamówienia:
Część I
Zakup i dostawa w formie leasingu fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej ciągnionej w ilości – 1 sztuki.
Część II
Zakup i dostawa w formie leasingu używanej zamiatarki drogowej kompaktowej w ilości – 1 sztuki
Szczegółowy OPZ zawarty został w załączniku do swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 266955,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Zamawiający w dniu 14.08.2024r. unieważnił postępowanie gdyż w cz. I zamówienia cena złożonej w postępowaniu oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Postępowanie unieważnione zostało dnia 14.08.2024 r., gdyż w cz. II postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- RENOWACJA I REMONT ZABYTKOWEJ ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU- ETAP II A
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania.
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Robota budowlana na realizację zadania pt. Kompleksowa termomodernizacja oraz przebudowa budynku SPWSPR z wykorzystaniem OZE wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wozu asenizacyjnego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pojazdu w formie leasingu operacyjnego
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
- Dostawa samochodu osobowego operacyjnego
- Dostawa dla EKOHEL Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu maszyny samobieżnej pod nazwą ładowacz kołowy wielofunkcyjny.
- LEASING OPERACYJNY MALOWARKI DROGOWEJ
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.