Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00454020/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Granowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000535860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Granowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-066
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 4472001 wew. 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: granowo@granowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/granowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abfa5db6-d777-4957-b21b-70d62d059c55
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068887/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRŚ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu i przywozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką, zamieszkałych na terenie gminy Granowo na trasie dom – szkoła/placówka oświatowa – dom, w roku szkolnym 2024/2025.
Transport odbywać się będzie w dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego 2024/2025, wg uzgodnionego z Zamawiającym szczegółowym harmonogramem dowozu i odbioru uczniów. Harmonogram będzie dostosowany do planów lekcji w poszczególnych szkołach/placówkach oświatowych i zostanie dostarczony Zamawiającemu przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym do przewozu osób na wózku inwalidzkim, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.1047 ze zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 728 ze zm.) oraz innych przepisach związanych
z przewozem osób. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych dzieci/uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie, z możliwością modyfikacji trasy przejazdu.
Wszystkie elementy kosztów mają być zawarte w cenie 1 km.
Szacunkowa ilość dni z dowozami i odwozami w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 188 dni.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 346. Podane dane są wartością szacunkową, rzeczywista liczba kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci czy warunków drogowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273201,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273201,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273201,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. TEST Leszek Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881113706
7.3.3) Ulica: Warzywna 4
7.3.4) Miejscowość: Granowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-066
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273201,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.