Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354137/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa amunicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzelectwa Lasów Państwowych im. Jana Wendy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k. Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366767703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plaskosz 7D
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: csslp@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csslp.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkoleniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa amunicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzelectwa Lasów Państwowych im. Jana Wendy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5d4a7a2-380e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00253030/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa aminicji na potrzeby Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354137/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.270.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94460 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa amunicji kulowej kaliber .223 rem.Amunicja kulowa kaliber .223 rem FMJ (5,56 x 45 mm) – 20 tys. szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa
4.5.5.) Wartość części: 50600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa amunicji kulowej kaliber 9x19 mm.Amunicja kulowa kaliber 9x19 mm FMJ– 23 tys. szt.,
oraz 9x19 mm JHP – 2 tys. szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa
4.5.5.) Wartość części: 27880 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa amunicji śrutowej kaliber 12/70.a) Amunicja śrutowa „Trap” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24 g, numer śrutu 7,5, średnica śrucin 2,4 mm – 6 tys. szt.
b) Amunicja śrutowa „Skeet” kaliber 12/70, o wadze śrutu 24g, numer śrutu 9, średnica śrucin 2 mm – 8 tys. szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa
4.5.5.) Wartość części: 15980 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46002 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47232 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46002 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obrót Bronią i Amunicją COLT Bogumiła Porowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211004423
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 11
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGUMIŁA POROWSKA OBRÓT BRONIĄ I AMUNICJĄ "COLT"
jakie przetargi wygrała firma
BOGUMIŁA POROWSKA OBRÓT BRONIĄ I AMUNICJĄ "COLT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46002 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31598,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35965,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31598,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR.HUNTER spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781721482
7.3.3) Ulica: Plac 700-lecia 23
7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31598,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18081,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18597,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18081,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR.HUNTER spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781721482
7.3.3) Ulica: Plac 700-lecia 23
7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18081 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Gostycyn - Piła od km 1+660 do km 2+323"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi stanowiącej ulicę Wybickiego w Tucholi wraz z dojściem od ulicy Kopernika
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa amunicji dla potrzeb Powiatowego Centrum Sportu "Smolany"
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa amunicji do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa amunicji: nabój specjalny kal. 40 mm SIR, 9 mm nabój miotający do SIR do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
więcej: Amunicja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.