Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00367218/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM SPORTOWYM PRZY ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ
(II ETAP)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Regimin
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236811756
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce82936b-2a32-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM SPORTOWYM PRZY ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ(II ETAP)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce82936b-2a32-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDB.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3432827,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(II ETAP) – wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, ścianki działowe, posadzki, stolarka okienna i
drzwiowa, tynki, malowanie ścian i sufitów, balustrady i poręcze, elewacja, instalacje
elektryczne i sanitarne, utwardzenie i zagospodarowanie terenu, wyposażenie sali
gimnastycznej)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu
- ścianki działowe
- posadzki, stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna
- tynki i okładziny wewnętrzne ścian i sufitów
- malowanie ścian i sufitów
- balustrady i poręcze
- elewacja
- instalacje elektryczne i sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne
- utwardzenie i zagospodarowanie terenu (ciągi pieszo jezdne oraz miejsca postojowe, chodniki,
zieleń)
- wyposażenie sali gimnastycznej
Zakres robót według załączonego przedmiaru robót na II etap budowy zaczyna się od poz. 80 d.2.1.1 do 546 d.2.6.15. Pierwszy etap budowy został zakończony a zarazem wykreślony z przedmiaru robót poz. od nr 1 d.1.1.1 do 79 d.1.4.3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4725438,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ WŁODKOWSKI, "WŁOD - BUD - DACHY 2"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142925096
7.3.3) Ulica: GOSTOMIN 38
7.3.4) Miejscowość: GOSTOMIN
7.3.5) Kod pocztowy: 06-456
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Włodkowski, "WŁOD - BUD - DACHY 2"
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Włodkowski, "WŁOD - BUD - DACHY 2"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.