eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówŚwiadczenie usług weterynaryjnych na potrzeby w Azylu dla Zwierząt w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych na potrzeby w Azylu dla Zwierząt w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122830260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrężna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpgk.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88b511b6-7f1b-48a0-9182-837e0d09378c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług weterynaryjnych na potrzeby w Azylu dla Zwierząt w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w II połowie 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b511b6-7f1b-48a0-9182-837e0d09378c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DA/2024/16

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami przyjmowanymi do Azylu i przebywającymi w Azylu w 2024 r. polegającej na bieżącej profilaktyce, diagnozowaniu oraz wykonywaniu zabiegów leczniczych obejmujących:
1) leczenie stacjonarne w zakładzie leczniczym Wykonawcy, w tym hospitalizacje zwierząt przywożonych przez pracowników Azylu w przypadkach wymagających stałej, intensywnej opieki weterynaryjnej (np. poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych) oraz zwierząt
w okresie rekonwalescencji po zabiegach chirurgicznych wymagających specjalnych warunków weterynaryjnych. W ramach hospitalizacji zwierząt Wykonawca zapewnia w razie potrzeby m.in.:
a) diagnostykę obrazową i laboratoryjną oraz inną konieczną,
b) wykonywanie zabiegów chirurgicznych,
2) sterylizacje/kastracje psów i kotów,
3) zabiegi eutanazji w przypadkach wyraźnych wskazań medycznych,
4) usypianie ślepych miotów,
5) dyżur weterynaryjny przez 24 godzinny i 7 dni w tygodniu, w ramach którego Wykonawca zapewnia:
a) doraźną, niezwłoczną pomoc lekarsko - weterynaryjną zwierzętom rannym w wypadkach komunikacyjnych i w innych przypadkach wymagających takiej pomocy,
b) nadzorowanie nadzwyczajnych interwencji Azylu dotyczących odławiania bezdomnych i dzikich zwierząt stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa publicznego lub wymagających nagłej pomocy weterynaryjnej, a także prowadzenie ewidencji tych interwencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40648,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40648,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40648,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna "lek. wet. Jacek Jakubek"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731057059

7.3.3) Ulica: Gumniska 11

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40648,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za realizację umowy w minimalnym (gwarantowanym) zakresie zamówienia za usługi weterynaryjne wynosi 40 648,40 zł brutto.
2. Maksymalne łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację umowy w przypadku skorzystania z prawa opcji (WARIANT I i II) wynosi
283 839,31 zł brutto, w tym:
1) w przypadku prawa opcji, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 1 umowy (WARIANT I) - nie więcej niż 190 348,00 zł brutto,
2) w przypadku prawa opcji, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 umowy (WARIANT II) - nie więcej niż 30 % całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1, czyli do kwoty 52 842,91 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.