eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneCEP Kiry - usługa przewodnicka, interpretacyjna i edukacyjna"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CEP Kiry - usługa przewodnicka, interpretacyjna i edukacyjna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetagi@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7566942c-020a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CEP Kiry - usługa przewodnicka, interpretacyjna i edukacyjna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7566942c-020a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209441/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa przewodnicka na ekspozycji TAPZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie przeprowadzone na podstawie art. 305 pkt.2 PZP- w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 271.1 PZP. W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. W związku z tym zamawiający unieważnił postępowanie i zastosował wyżej wymieniona przesłankę

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7566942c-020a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/405.1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 355905,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
2.1.1. Usługobiorca zobowiązuje się zapewnienie ciągłości usługi przewodnickiej w Centrum Edukacji Przyrodniczej zgodnie z wyznaczonym scenariuszem zwiedzania (Załącznik nr 1)
2.1.2. TAPZ - godziny pracy:
2.1.2.1. poniedziałek - TAPZ nieczynny dla gości, poza ew. rezerwacjami celowymi, dzień techniczny, przeznaczony na szkolenia i ewaluację zespołu. Uwaga! Usługobiorca ma obowiązek poinformowania i zobowiązania przewodników, za których odpowiada, do obowiązkowego udziału w szkoleniach.
2.1.2.2. sezon niski (maj, październik, listopad, grudzień) od wtorku do niedzieli: 9:00 - 17:00
2.1.2.3. sezon wyskoki (czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień)od wtorku do niedzieli: 8:00 - 18:00
2.1.3. Zamawiający zapewni wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostosuje się również do określonego przez Zamawiającego ubioru.
2.1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. oraz porządkowych obowiązujących na terenie Zamawiającego.
2.1.5. Planowane otwarcie TAPZ wyznaczono na dzień 17.05.2024 r.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do SWZ.

2.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
2.3.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy
w rozumieniu art. 7 pkt 27) Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności: koordynowania przewodnikami
2.3.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
2.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.5.1. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na charakter i zakres świadczonej usługi. Podział zamówienia nie zwiększyłby liczby małych i średnich przedsiębiorstw ubiegających się o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie jest skierowane przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.
2.5.2. W ocenie Zamawiającego zmówienie jest nie podzielne.
2.5.3. Decyzja co do podziału zamówienia na określoną ilość części należy do zamawiającego
2.5.4. Dokonanie podziału zamówienia na części mogłoby ryzyko niepowodzenia projektu przenieść na Zamawiającego i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego
2.5.5. Gdyby nie złożono ofert na wszystkie części zamówienia, to czyniłoby wykonanie części z nich niecelowym lub niemożliwym

4.5.3.) Główny kod CPV: 63514000-5 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342320-2 - Usługi w zakresie obsługi klientów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena zaproponowana przez wykonawcę w toku negocjacji przewyższa znacząco kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.