Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00423601/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00425470/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Prudnickiego Centrum Medycznego S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprudnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ca9613b-f671-4b80-b727-812b76505d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Prudnickiego Centrum Medycznego S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca9613b-f671-4b80-b727-812b76505d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035710/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja budynków PCM SA w Prudniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7478680,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. polegająca na:
Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych, w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy posiadany przez Zamawiającego, obejmujący termomodernizację budynku głównego szpitala, budynku rehabilitacyjnego oraz budynku administracyjno-szpitalnego zlokalizowanych w miejscowości Prudnik. Inwestycja, o której mowa, realizowana jest w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID -19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568,) zwanej dalej „Ustawą” oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych zwanego dalej regulaminem.
Na które Powiat Prudnicki otrzymał wstępną promesę: promesa
NR Edycja8/2023/7700/PolskiLad,
Zakres prac budowlanych dla w/w przedsięwzięcia inwestycyjnego:
I – Główny budynek szpitala:
Docieplenie ścian zewnętrznych (od wewnętrznej części budynku); - docieplenie posadzek w części budynku, stropów w części budynku, stropodachu w części budynku oraz części dachu; - wymianę części poszycia dachowego; - wymiana w części oraz wzmocnienie istniejącej więźby dachowej w celu docieplenia połaci dachu; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana instalacji elektrycznej w części budynku;- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części budynku; - wymiana instalacji odgromowej w części budynku; - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej; - usprawnienia w obrębie instalacji wewnętrznych, na przykład izolacja odkrytych przewodów; - modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w części budynku; - modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz oświetlenia w części budynku; - wykonanie dodatkowych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego zrealizowania w/w zadania inwestycyjnego.
II – Budynek rehabilitacji:
Docieplenie ścian zewnętrznych; - docieplenie posadzek w części budynku, stropów, stropodachu oraz dachu w części budynku; - wymianę poszycia dachowego w części budynku; - wymiana w części oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu; - wymiana rynien i rur spustowych w części budynku; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - wymiana instalacji odgromowej w części budynku; - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej; - usprawnienia w obrębie instalacji wewnętrznych, na przykład izolacja odkrytych przewodów; - modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w części budynku; - modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz oświetlenia w części budynku; - wykonanie dodatkowych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego zrealizowania w/w zadania inwestycyjnego.
III – Budynek administracyjno-szpitalny:
Docieplenie ścian zewnętrznych; - docieplenie posadzek w części budynku, stropów, stropodachu oraz dachu; - wymianę poszycia dachowego; - wymiana w części oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - wymiana instalacji odgromowej; - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej; - usprawnienia w obrębie instalacji wewnętrznych, na przykład izolacja odkrytych przewodów; - modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w części budynku; - modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz oświetlenia w części budynku; - wykonanie dodatkowych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego zrealizowania w/w zadania inwestycyjnego.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
- Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15001712,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Murex Tomasz Rosowiecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Barton Janusz Barton
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531128105
7.3.4) Miejscowość: Klisino 132
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane MUREX Rosowiecki Tomasz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane MUREX Rosowiecki Tomasz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.