eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikTermomodernizacja budynku Prudnickiego Centrum Medycznego S.A.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Prudnickiego Centrum Medycznego S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprudnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ca9613b-f671-4b80-b727-812b76505d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Prudnickiego Centrum Medycznego S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca9613b-f671-4b80-b727-812b76505d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035710/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja budynków PCM SA w Prudniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7478680,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. polegająca na:
Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych, w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy posiadany przez Zamawiającego, obejmujący termomodernizację budynku głównego szpitala, budynku rehabilitacyjnego oraz budynku administracyjno-szpitalnego zlokalizowanych w miejscowości Prudnik. Inwestycja, o której mowa, realizowana jest w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID -19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 568,) zwanej dalej „Ustawą” oraz Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych zwanego dalej regulaminem.
Na które Powiat Prudnicki otrzymał wstępną promesę: promesa
NR Edycja8/2023/7700/PolskiLad,
Zakres prac budowlanych dla w/w przedsięwzięcia inwestycyjnego:
I – Główny budynek szpitala:
Docieplenie ścian zewnętrznych (od wewnętrznej części budynku); - docieplenie posadzek w części budynku, stropów w części budynku, stropodachu w części budynku oraz części dachu; - wymianę części poszycia dachowego; - wymiana w części oraz wzmocnienie istniejącej więźby dachowej w celu docieplenia połaci dachu; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana instalacji elektrycznej w części budynku;- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części budynku; - wymiana instalacji odgromowej w części budynku; - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej; - usprawnienia w obrębie instalacji wewnętrznych, na przykład izolacja odkrytych przewodów; - modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w części budynku; - modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz oświetlenia w części budynku; - wykonanie dodatkowych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego zrealizowania w/w zadania inwestycyjnego.
II – Budynek rehabilitacji:
Docieplenie ścian zewnętrznych; - docieplenie posadzek w części budynku, stropów, stropodachu oraz dachu w części budynku; - wymianę poszycia dachowego w części budynku; - wymiana w części oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu; - wymiana rynien i rur spustowych w części budynku; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - wymiana instalacji odgromowej w części budynku; - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej; - usprawnienia w obrębie instalacji wewnętrznych, na przykład izolacja odkrytych przewodów; - modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w części budynku; - modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz oświetlenia w części budynku; - wykonanie dodatkowych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego zrealizowania w/w zadania inwestycyjnego.
III – Budynek administracyjno-szpitalny:
Docieplenie ścian zewnętrznych; - docieplenie posadzek w części budynku, stropów, stropodachu oraz dachu; - wymianę poszycia dachowego; - wymiana w części oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana instalacji centralnego ogrzewania; - wymiana instalacji odgromowej; - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej; - usprawnienia w obrębie instalacji wewnętrznych, na przykład izolacja odkrytych przewodów; - modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w części budynku; - modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz oświetlenia w części budynku; - wykonanie dodatkowych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego zrealizowania w/w zadania inwestycyjnego.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
- Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15001712,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Murex Tomasz Rosowiecki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Barton Janusz Barton

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531128105

7.3.4) Miejscowość: Klisino 132

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.