eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynBudowa ulicy S³onecznej w Biadkach



Og³oszenie z dnia 2022-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ulicy S³onecznej w Biadkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko³³±taja 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 722 74 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.um.krotoszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy S³onecznej w Biadkach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8cc3caa8-7548-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00478603

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00033012/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Budowa ulicy S³onecznej w Biadkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https:/www.bip.um.krotoszyn.pl/m,4568,ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://www.bip.um.krotoszyn.pl/m,4568,ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami
1.1 W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu, dostêpnego pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- ePUAPu, dostêpnego pod adresem : https://epuap.gov.pl/wps/portal,
- poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl.
1.2 Osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marzena Kurek, Ma³gorzata Wójcik - tel. 62 722 74 34/54, e-mail: zp@um.krotoszyn.pl.
1.3 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
1.4 W formularzu oferty Wykonawca podaje adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. W przypadku nie podania tego adresu w ofercie, korespondencja bêdzie kierowana na adres skrzynki ePUAP z której przes³ana zosta³a oferta.
1.5 Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne o¶wiadczenia i dokumenty, sk³adane przez Wykonawcê w postêpowaniu sporz±dza siê w szczególno¶ci w formatach .pdf, doc, .docx, .odt, .txt, .rtf, xml. Zaleca siê sk³adanie dokumentów w formacie .pdf.
1.6 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
1.7 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
1.8 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
1.9 Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
1.10 Niniejsze postêpowanie jest prowadzone w j. polskim.
2 Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)
2.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt XIV SWZ), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
2.2 Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zp@um.krotoszyn.pl.
2.3 We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
2.4 Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2.2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa RM z dn. 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020, poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy ( Dz. U. z 2020, poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.Administratorem Danych Osobowych jest Miasto i Gmina Krotoszyn z siedzib± przy ul. Ko³³±taja 7, 63-700 Krotoszyn, e-mail: um@krotoszyn.pl, numer telefonu: 62 725 42 01;
2.Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Miejskim w Krotoszynie jest Pan Arkadiusz Brodziak, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Urz±d Miejski w Krotoszynie, ul. Ko³³±taja 7, 63-700 Krotoszyn lub e-mail: iod@um.krotoszyn.pl, numer telefonu: 62 725 42 01;
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z w/w postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, ze zm.), dalej „ustawa PZP”;
5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6.obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9.nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi budowa ulicy Spokojnej w Biadkach. Roboty budowlane polegaj± na budowie od podstaw jezdni o nawierzchni z masy bitumicznej ulicy S³onecznej w miejscowo¶ci Biadki na odcinku oko³o 262 m jezdni o szeroko¶ci 5,0 m ograniczonej obustronnym krawê¿nikiem oraz wykonaniu zjazdów na posesje i pola z kruszywa ³amanego (szeroko¶æ zjazdów zgodnie z dokumentacj± projektow± i przedmiarem robót). Ponadto w ramach zadania ma zostaæ wykonanie oznakowania pionowego i poziomego jezdni.
W trakcie zadania planowane jest wykonanie wpustów deszczowych i pod³±czenie ich do sieci kanalizacji deszczowej, celem odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z terenu drogi. Ponadto w ramach inwestycji planowana jest realizacja kana³u technologicznego dla potencjalnych sieci ¶wiat³owodowych.
Zastrzega siê do osobistego wykonania przez Wykonawcê nastêpuj±cych kluczowych zadañ: roboty budowlane bran¿y drogowej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zorganizowania wizji lokalnej z jego udzia³em.
Miejsce realizacji zamówienia: ul. S³oneczna, Biadki, gm. Krotoszyn, Wielkopolska.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7) w zwi±zku z art. 305 pkt 1) ustawy PZP do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem podstawowym, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia: udzielenie zamówienia obejmowaæ bêdzie zakres robót drogowych i/lub odwodnieniowych.
Zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku, gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami na jego realizacjê, wyczerpane zostan± ¶rodki przewidziane na realizacjê zamówienia w umowie podstawowej, a umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z wykonawc±. Ceny za poszczególne pozycje nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami Zamawiaj±cy bêdzie siê pos³ugiwa³ nastêpuj±cym wzorem: W on = A n x 0,6 + B n x 0,4 ; gdzie W on – wska¼nik oceny oferty.
2. Oferty bêd± punktowane w nastêpuj±cy sposób :
Kryterium A n – Cena (najni¿sza otrzymuje 100 pkt).
Pozosta³e wyliczone wg wzoru matematycznego :
A n = cena minimalna brutto/cena badana brutto x 100.
Kryterium B n - Okres gwarancji i rêkojmi
3 lata gwarancji i rêkojmi (minimum) – 60 punktów
4 lata gwarancji i rêkojmi – 80 punktów
5 lat gwarancji i rêkojmi – 100 punktów
2. Za ofertê najwy¿ej ocenion± zostanie uznana ta oferta, która – po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach – uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wska¿e, ¿e:
1/. wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej co najmniej 3 zadnia dotycz±cego wykonania budowy lub przebudowy dróg, ulic placów lub skrzy¿owañ oraz nawierzchni drogowych z mieszanek mineralno-bitumicznych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400.000,00 PLN brutto ka¿de. Przez ww. zadanie rozumie siê roboty wykonane w ramach jednej umowy. Do do¶wiadczenia nie bêd± zaliczane zadania obejmuj±ce remonty. Wykazane zadania winny byæ poparte dowodami okre¶laj±cymi czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie.
2/. dysponuje min. nastêpuj±c± osob± :
- Kierownik robót drogowych - wymagana sta³a obecno¶æ na budowie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania /za³. nr 5/ do³±czony do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) /za³. nr 6/ do³±czony do SWZ.

W przypadku, gdy Wykonawca - którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona - polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiaj±cego w odniesieniu do tych podmiotów o¶wiadczenia o których mowa w w/w pkt 1 i 2.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane /za³. nr 7 do³±czony do SWZ/.
2. Dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty).
3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami /za³. nr 8 do³±czony do SWZ/.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty, zgodnie ze wzorem za³±czonym do SWZ.
2. Kosztorys ofertowy, sporz±dzony na podstawie za³±czonych przedmiarów robót/wzoru kosztorysów ofertowych /za³. nr 1 do³±czony do SWZ /.
3. O¶wiadczenie wstêpne z art. 125 ust. 1 ustawy PZP /za³. nr 2 do³±czony do SWZ/, które sk³ada Wykonawca jak równie¿ podmiot udostêpniaj±cy zasoby oraz odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia- w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w takim zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykazuje spe³nianie tych warunków;
4. Zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /za³. nr 3/ do³±czony do SWZ - je¶li dotyczy.
5. W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik : pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokumenty równowa¿ne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiaj±cego, okre¶lone w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 30.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona – przez ca³y okres zwi±zania ofert± wadium w wysoko¶ci : 4 000,00 z³, s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100.
Wadium mo¿e byæ wniesione w pieni±dzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j Dz.U. z 2022 r., poz. 2080, ze zm.). Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.
Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
2. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada odrêbnie o¶wiadczenie wstêpne z art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w takim zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców, wykazuje spe³nianie tych warunków.
3. W przypadku, gdy zostanie oceniona najwy¿ej oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt IX. B.4 i B.5 SWZ ka¿dy z Wykonawców sk³ada osobno.
4. Cz³onkowie konsorcjum ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art.117 ust.4 ustawy PZP, z którego wynika które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy /za³. Nr 4 do SWZ/.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 PZP Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy na etapie jej realizacji w przypadkach :
a) dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania robót (np. klêski ¿ywio³owe, strajki, stan epidemii, konflikty zbrojne), o ilo¶æ dni w których te okoliczno¶ci wyst±pi±;
b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powoduj±cych konieczno¶æ przerwania robót, potwierdzon± przez Inspektora Nadzoru wpisem do dziennika budowy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu przewidzianego na realizacjê zamówienia, o ilo¶æ dni w których te warunki uniemo¿liwiaj± wykonywanie prac;
c) wykonania innych wcze¶niej nie przewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu o okres wprowadzonych zak³óceñ wraz ze skutkami z tego wynik³ymi;
d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez w³adze publiczne – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy, o ilo¶æ dni w których te okoliczno¶ci wyst±pi±;
e) wyst±pienia powa¿nych rozbie¿no¶ci miêdzy dokumentacj± projektow± , a stanem rzeczywistym w terenie, powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót potwierdzon± przez Inspektora Nadzoru w dzienniku budowy, o ilo¶æ dni wstrzymania robót;
f) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót, aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny o okres niezbêdny do wprowadzenia zmian;
g) zaistnienia oczywistej omy³ki pisarskiej lub rachunkowej;
h) konieczno¶ci wykonania i rozliczenia robót zamiennych i/lub robót zawartych
w dokumentacji projektowej a nie ujêtych w przedmiarze robót. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy o okres niezbêdny do realizacji w/w robót i/lub zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy;
i) wyst±pienia robót dodatkowych, których nie uwzglêdniono w zakresie podstawowym - o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione przes³anki ustawowe - maj±cych wp³yw na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminu umowy podstawowej, zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu realizacji umowy o okres niezbêdny do realizacji w/w robót budowlanych. Zamawiaj±cy zmieni wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy
j) konieczno¶ci wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych, np. nadzoru budowlanego, PIP i in. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy o okres niezbêdny do realizacji w/w robót;
k) zmiany kluczowego personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy -spe³niaj±cego wymagania zawarte w SWZ /po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym/;
l) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku VAT;
a tak¿e w innych przypadkach wymienionych w art. 455 ustawy PZP.
2. W przypadku wyst±pienia robót niezbêdnych do realizacji umowy, a nieujêtych w dokumentacji projektowej i/lub przedmiarze robót, podstaw± wyliczenia wynagrodzenia za te roboty bêdzie:
a) cena uzyskana poprzez porównanie do cen jednostkowych podobnych robót podstawowych okre¶lonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy,
b) w przypadku braku w podstawowym kosztorysie ofertowym pozycji, której cenê mo¿na zastosowaæ do wyceny nowej roboty, to cenê tej roboty nale¿y wyliczyæ w oparciu o cenê rynkow± danych robót z zastrze¿eniem, ¿e nowa cena nie mo¿e przekroczyæ ¶redniej stawki z cennika SEKOCENBUD lub podobnego za kwarta³ poprzedzaj±cy sporz±dzenie wyceny.
3. Na tych samych zasadach rozliczane bêd± roboty ujête w dokumentacji projektowej a nieujête w przedmiarze robót.
4. Ka¿da zmiana musi byæ poprzedzona sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci
a w uzasadnionych przypadkach protoko³em z negocjacji. Sporz±dzenie tych protoko³ów nie dotyczy przypadku, o którym mowa w pkt 1 lit. g).
5. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. W terminie realizacji robót Wykonawca zobowi±zany jest ukoñczyæ roboty budowlane i przekazaæ Zamawiaj±cemu wszelkie okre¶lone umow± i specyfikacjami technicznymi dokumenty budowy, wszystkie dokumenty odbiorowe w tym geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz±.
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych w pkt V.5.7). og³oszenia, potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy PZP, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
3. Zmiany umowy okre¶lone w pkt. 7.4.) og³oszenia mog± zostaæ wprowadzone ( za wyj±tkiem pkt 1g) umowy, jedynie w przypadku, je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.