eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrawskoPrzebudowa gminnej infrastruktury drogowej w m. Drawski Młyn



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej w m. Drawski Młyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 121

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672569128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gminadrawsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej w m. Drawski Młyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b65001a-586d-4438-b41f-06b93b1c134e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058986/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Drawski Młyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK-ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2438623,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektuje się przebudowę drogi gminnej, ul. Noteckiej w Drawskim Młynie o długość
308,98 mb.
Projekt obejmuje dz. ewid. nr 742/7; 743/5; 743/11;obręb ewidencyjny Drawsko
300203_2.0003; Gmina Drawsko, powiat czarnkowsko - trzcianecki, województwo wielkopolskie,
stanowiące własność Gminy Drawsko. Układ komunikacyjny w śladzie głównym ulicy nie ulegnie zmianie. Droga po przebudowie
w dalszym ciągu służyć będzie do ruchu pojazdów osobowych. Droga w większości służy
mieszkańcom ulicy noteckiej do dojazdu do prywatnych posesji. Obszar inwestycji jest uzbrojony w infrastrukturę podziemną. W pasie drogowym znajdują
się również kable energetyczne, oświetleniowe i kable telekomunikacyjne oraz wodociąg. System odprowadzania wód opadowych nie zostanie zmieniony. Wody tak jak do tej pory
odprowadzane będą powierzchniowo. Poprawione zostaną spadki nawierzchni oraz poboczy. Konstrukcję jezdni zaprojektowano przy założeniu 20 letniego okresu eksploatacji i kategorii
ruchu KR 1. Jezdnię zaprojektowano o przekroju daszkowym. Główne parametry geometryczne
Kategoria drogi – droga gminna
Klasa drogi – Klasa L
Kategoria ruchu – KR 1
Prędkość projektowa – 30 km/h
Długość drogi – 288,34 mb
Szerokość jezdni na prostej – 5,00 m
Spadek jezdni daszkowy – 2,0%/2,0%
Szerokość chodnika – 1,50 m (nieusytuowany bezpośrednio
przy jezdni)
Konstrukcja nawierzchni chodników na całej długości w km 0+000 do km 0+288:
6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa (BEHATON w kolorze szarym
5 cm – podsypka cementowo – piaskowa 1:4
Zagęszczone podłoże gruntowe
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:
- Przedmiar robót, projekt budowlany, SST. Zał nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 675028,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:
1) opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii,
uzgodnień oraz zgłoszeniem robót budowlanych zgodnie z warunkami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2024 poz. 725 z późn. zm.) lub uzyskaniem niezbędnego pozwolenia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.) lub przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na
realizację inwestycji drogowej ZRID zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o
szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 311) w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania
inwestycyjnego pn: „Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej w m. Drawski Młyn” oraz
2) wykonaniu robót budowlanych
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez
Wykonawcę, STWiORB (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j.
Dz.U. 2021 r. poz. 2454) oraz odpowiednie przepisy prawa. Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania.
Zakres zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne prace zapewniające prawidłowe funkcjonowanie
układu drogowego.
Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami
określonymi w niniejszym Programie funkcjonalno - użytkowym, Wykonawca w ramach ceny oferty,
zaprojektuje i wykona następujące roboty budowlane i montażowe:
Przebudowa ul. Dworcowej w Drawskim Młynie
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi
- roboty ziemne,
- wykonanie systemu odwodnienia drogi (istniejąca kanalizacja deszczowa),
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni,
- przebudowę i budowę skrzyżowań,
- budowę chodnika,
- budowę parkingu,
- budowę i przebudowę zjazdów,
- montaż wiaty dla rowerów,
- oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej SOR,
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej
zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli,
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wyplantowanie terenu i obsianie trawą, roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie i zgłoszenia
zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.


Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). Zał nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 1763594,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885152,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934276,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885152,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Krzysztof Jaworski 62-080 Tarnowo Podgórne, Rumianek ul. Nowa 1a

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631966939

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 1

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885152,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1897037,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2593198,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1897037,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Krzysztof Jaworski 62-080 Tarnowo Podgórne, Rumianek ul. Nowa 1a

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631966939

7.3.3) Ulica: Nowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni asfaltowej - Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S.A., Ul. Powstańców Wlkp. 75, 64-500 Szamotuły, NIP: 787-18-29-449


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1897037,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.