Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408508/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej w m. Drawski Młyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 121
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672569128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gminadrawsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej w m. Drawski Młyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b65001a-586d-4438-b41f-06b93b1c134e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058986/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Drawski Młyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408508
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK-ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2438623,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektuje się przebudowę drogi gminnej, ul. Noteckiej w Drawskim Młynie o długość308,98 mb.
Projekt obejmuje dz. ewid. nr 742/7; 743/5; 743/11;obręb ewidencyjny Drawsko
300203_2.0003; Gmina Drawsko, powiat czarnkowsko - trzcianecki, województwo wielkopolskie,
stanowiące własność Gminy Drawsko. Układ komunikacyjny w śladzie głównym ulicy nie ulegnie zmianie. Droga po przebudowie
w dalszym ciągu służyć będzie do ruchu pojazdów osobowych. Droga w większości służy
mieszkańcom ulicy noteckiej do dojazdu do prywatnych posesji. Obszar inwestycji jest uzbrojony w infrastrukturę podziemną. W pasie drogowym znajdują
się również kable energetyczne, oświetleniowe i kable telekomunikacyjne oraz wodociąg. System odprowadzania wód opadowych nie zostanie zmieniony. Wody tak jak do tej pory
odprowadzane będą powierzchniowo. Poprawione zostaną spadki nawierzchni oraz poboczy. Konstrukcję jezdni zaprojektowano przy założeniu 20 letniego okresu eksploatacji i kategorii
ruchu KR 1. Jezdnię zaprojektowano o przekroju daszkowym. Główne parametry geometryczne
Kategoria drogi – droga gminna
Klasa drogi – Klasa L
Kategoria ruchu – KR 1
Prędkość projektowa – 30 km/h
Długość drogi – 288,34 mb
Szerokość jezdni na prostej – 5,00 m
Spadek jezdni daszkowy – 2,0%/2,0%
Szerokość chodnika – 1,50 m (nieusytuowany bezpośrednio
przy jezdni)
Konstrukcja nawierzchni chodników na całej długości w km 0+000 do km 0+288:
6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa (BEHATON w kolorze szarym
5 cm – podsypka cementowo – piaskowa 1:4
Zagęszczone podłoże gruntowe
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:
- Przedmiar robót, projekt budowlany, SST. Zał nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 675028,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:1) opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii,
uzgodnień oraz zgłoszeniem robót budowlanych zgodnie z warunkami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2024 poz. 725 z późn. zm.) lub uzyskaniem niezbędnego pozwolenia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.) lub przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na
realizację inwestycji drogowej ZRID zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o
szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 311) w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania
inwestycyjnego pn: „Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej w m. Drawski Młyn” oraz
2) wykonaniu robót budowlanych
na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez
Wykonawcę, STWiORB (opracowane przez Wykonawcę i wykonane zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j.
Dz.U. 2021 r. poz. 2454) oraz odpowiednie przepisy prawa. Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania.
Zakres zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne prace zapewniające prawidłowe funkcjonowanie
układu drogowego.
Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami
określonymi w niniejszym Programie funkcjonalno - użytkowym, Wykonawca w ramach ceny oferty,
zaprojektuje i wykona następujące roboty budowlane i montażowe:
Przebudowa ul. Dworcowej w Drawskim Młynie
- wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia drogi
- roboty ziemne,
- wykonanie systemu odwodnienia drogi (istniejąca kanalizacja deszczowa),
- budowę nowych konstrukcji nawierzchni,
- przebudowę i budowę skrzyżowań,
- budowę chodnika,
- budowę parkingu,
- budowę i przebudowę zjazdów,
- montaż wiaty dla rowerów,
- oznakowanie poziome i pionowe wynikające z zatwierdzonej SOR,
- zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej
zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli,
- wycinkę i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wyplantowanie terenu i obsianie trawą, roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie i zgłoszenia
zakończenia robót,
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). Zał nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 1763594,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885152,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934276,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885152,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Krzysztof Jaworski 62-080 Tarnowo Podgórne, Rumianek ul. Nowa 1a
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631966939
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 1
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885152,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1897037,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2593198,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1897037,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Krzysztof Jaworski 62-080 Tarnowo Podgórne, Rumianek ul. Nowa 1a
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631966939
7.3.3) Ulica: Nowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie nawierzchni asfaltowej - Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S.A., Ul. Powstańców Wlkp. 75, 64-500 Szamotuły, NIP: 787-18-29-449
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1897037,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stare Rochowice - Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.