Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442419/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Murzasichlu - Gminnym Przedszkolu Publicznym w Murzasichlu w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W MURZASICHLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525602617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądelska 31
1.5.2.) Miejscowość: Murzasichle
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-531
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolamurzasichle@poronin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szkolamurzasichle.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poronin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Murzasichlu - Gminnym Przedszkolu Publicznym w Murzasichlu w roku szkolnym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bf4c43d-f4f2-465e-aad4-1f630417048d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00385770/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług cateringowych w przedszkolu w Murzasichlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu – przygotowanie i dostawa przygotowanych posiłków dla 62 dzieci (całodzienne wyżywienie), w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu - Gminnego Przedszkola Publicznego w Murzasichlu.
Zamówienie obejmuje: przygotowanie i dostarczenie trzech posiłków dziennie (tj. śniadania, obiady, podwieczorki wraz z napojami) w okresie od 02.09.2024 r. do 29.08.2025 r. Wartość kaloryczna posiłków: 1200-1450 kcal. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. od 02.09.2024 r. do 29.08.2025 r. 250 dni tj. 15 500 śniadań, 15 500 obiadów dwudaniowych, 15 500 podwieczorków. W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków poprzez wcześniejsze uprzedzenie Wykonawcy – termin uprzedzenia Wykonawcy ma być uzgodniony z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu po podpisaniu umowy. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń w przypadku nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Stoch Pokoje Gościnne Katering Anna Stoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361507020
7.3.3) Ulica: Szlak Papieski 276
7.3.4) Miejscowość: Ząb
7.3.5) Kod pocztowy: 34-521
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "Stoch" Pokoje Gościnne Katering Anna Stoch
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "Stoch" Pokoje Gościnne Katering Anna Stoch
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługa przygotowania, dostawy i wydawania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Michałowie.
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 5 im. Zjednoczonej Europy w Kwidzynie
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola nr 259 "Leśna Bajka" w Warszawie.
- Przygotowanie posiłków dla Niepublicznego Przedszkola "Wesołe Sówki" w Legionowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.