Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225410/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00236529/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00296283/01 - Wynik z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W OPOLU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323789
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ozimska 60A
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-368
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@opole.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole.sr.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478787
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00450658
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
577951,54
Po zmianie:
625766,22
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego od 01.01.2024r.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Na podstawie § 10 ust. 2 lit. d Umowy zmianie ulegają kwoty za realizację usługi wskazane w:
a) § 4 ust.1
a. dotychczasowa kwota za okres miesięczny przed zmianą:
53 030,72 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące trzydzieści złotych 72/100),
b. nowa kwota za okres miesięczny po zmianie:
60 811,01 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy osiemset jedenaście złotych 01/100)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Aneks nr 2 - Aktualizacja zapisów umowy dot. maksymalnej wartości umowy będącej konsekwencją waloryzacji wynagrodzenia wprowadzonej Aneksem nr 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
W związku ze zmianą kwot wprowadzonych Aneksem nr 1 z 26 marca 2024 roku do Umowy ustala się, że maksymalna wartość umowy zwiększona jest o kwotę 31 121,16 zł brutto i po zmianie wynosi 553 259,96 zł netto oraz 667 489,80 zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Aneks nr 3 - wydłużenie terminu obowiązywania umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Na podstawie § 10 Umowy w związku z art. 455 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) (dalej PZP) zamawiający zmienia czas trwania umowy.
a. zmianie ulega §3 ust. 1 Umowy, który otrzymuje brzmienie:
"Usługi sprzątania prowadzone będą w okresie 13 miesięcy od dnia 1 lipca 2023 roku do 31 lipca 2024 roku."
2. W związku ze zmianą czasu trwania umowy wskazaną w ust. 1 zmianie ulega maksymalna wartość Umowy, która od tego momentu wynosi 603 638,83 zł netto oraz 728 300,81 zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
31121,16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
60811,01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
- Sad Owocowy na Baranówce - budowa paleniska, alejki wiśniowej
- Rozbudowa placu zabaw przy Żłobku "Kraina Bobasa" w Dobrczu - "Aktywne place zabaw 2025"
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.