eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewBieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie powiatu otwockiego



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie powiatu otwockiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie powiatu otwockiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc98ba27-9f62-46e5-88a7-5e0869813a6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/447364

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-19/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Bieżące utrzymanie mostów na drogach powiatowych w gm. Otwock
1. W ramach zamówienia wyznacza się dwa etapy:
1) Etap I – bieżące utrzymanie (prace konserwacyjne) obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2762W – ul. Kraszewskiego w Otwocku
2) Etap II - bieżące utrzymanie (prace konserwacyjne) obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2765W – ul. Kołłątaja w Otwocku
2. Dane dla etapu I:
1) Most zlokalizowany jest na drodze powiatowej Nr 2762W ul. Kraszewskiego w Otwocku w kilometrażu km 1+955
2) Podstawowe dane mostu:
 JNI: 30001469
 Całkowita długość obiektu: 57,00 m
 Obiekt jest konstrukcją czteroprzęsłową ramową.
 Konstrukcję nośną obiektu stanowi żelbetowy ustrój półpłytowy.
 W ramach ostatniego przeglądy wykonanego w 2023 roku obiekt, z uwagi na stan żelbetowych dźwigarów oceniono na „2” (stan niedostateczny).
 Średnia ocena wszystkich elementów 3,75.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) naprawa spodu żelbetowej płyty pomostu na jej krawędziach
b) oczyszczenie wpustów mostowych (8 szt.) oraz kolektora odwodnieniowego
c) oczyszczenie studzienek na dojazdach (2 szt.)
d) oczyszczenie separatorów substancji ropopochodnych (2 szt.)
e) uzupełnienie brakujący koszy osadczych wpustów mostowych (8 szt.)
f) oczyszczenie schodów skarpowych z zanieczyszczeń (2 szt.)
g) oczyszczenie stożków z roślinności i zanieczyszczeń (4 szt.)
h) usuniecie roślinności spod obiektu i jego sąsiedztwa w celu zapewnienia odpowiedniej wentylacji konstrukcji
UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia konieczne do rozpoczęcia robót.

3. Dane dla Etapu II:
1) Most zlokalizowany jest na drodze powiatowej Nr Nr 2765W – ul. Kołłątaja w Otwocku w kilometrażu km 3+618
2) Podstawowe parametry istniejącego mostu:
 JNI: 30001468
 Całkowita długość obiektu: 56,60 m
 Obiekt jest konstrukcją trójprzęsłową swobodnie podpartą.
 Konstrukcję nośną obiektu stanowią prefabrykowane belki typu CZDP z żelbetową płytą pomostu uciągną nad podporami.
 W ramach ostatniego przeglądy wykonanego w 2023 roku obiekt oceniono na „4” (stan zadawalający).
 Średnia ocena wszystkich elementów 4,13.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) regulacja wysokościowa chodnika na dojściach (na jednym ze skrzydełek)
b) oczyszczenie wpustów mostowych (14 szt.) oraz kolektorów odwodnieniowych
c) oczyszczenie studzienek ściekowych na dojazdach w strefie skrzydeł (4 szt.)
d) oczyszczenie separatorów substancji ropopochodnych (2 szt.)
e) oczyszczenie schodów z zanieczyszczeń (4 szt.)
f) oczyszczenie stożków z roślinności i zanieczyszczeń (4 szt.)
g) oczyszczenie kap chodnikowych z zanieczyszczeń (obie kapy w strefie barier i balustrad)
h) usuniecie roślinności spod obiektu i jego sąsiedztwa w celu zapewnienia odpowiedniej wentylacji konstrukcji
UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia konieczne do rozpoczęcia robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Przebudowa mostów na drogach powiatowych w gm. Karczew, Kołbiel i Wiązowna
1. W ramach zamówienia wyznacza się cztery etapy:
1) Etap I- bieżące utrzymanie obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2729W – ul. Częstochowska w Karczewie
2) Etap II - bieżące utrzymanie obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2729W w miejscowości Władysławów
3) Etap III - bieżące utrzymanie obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2741W w miejscowości Wola Sufczyńska
4) Etap IV - bieżące utrzymanie obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2710W w miejscowości Wola Karczewska
2. Dane dla etapu I:
1) Most zlokalizowany jest na drodze powiatowej Nr 2729W – ul. Częstochowska w Karczewie w kilometrażu km 0+075
2) Podstawowe parametry istniejącego mostu:
 JNI: 30001471
 Całkowita długość obiektu: 7,80 m
 Obiekt jest konstrukcją jednoprzęsłową swobodnie podpartą.
 Konstrukcja nośna składa się z żelbetowych dźwigarów oraz dwóch skrajnych dźwigarów stalowych (wykonana w późniejszym czasie przebudowa obiektu) oraz żelbetowej płyty nośnej wraz z płytą nadbetonu.
 W ramach ostatniego przeglądy wykonanego w 2023 roku obiekt, z uwagi na stan żelbetowych dźwigarów oceniono na „3” (stan niepokojący).
 Średnia ocena wszystkich elementów 3,73.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) naprawa spodu dźwigarów żelbetowych i poprzecznic (założono 12m2)
b) usunięcie zanieczyszczeń z powierzchni schodów skarpowych (2 szt.)
c) oczyszczenie stożków z roślinności i zanieczyszczeń (4 szt.)
d) oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego stalowych poręczy schodów skarpowych (2 szt.)
UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia konieczne do rozpoczęcia robót
3. Dane dla Etapu II:
1) Most zlokalizowany jest na drodze powiatowej Nr 2729W w miejscowości Władysławów gm. Karczew w kilometrażu km 7+930
2) Podstawowe parametry istniejącego mostu:
 JNI: 30001453
 Całkowita długość obiektu: 5,80 m
 Obiekt jest konstrukcją jednoprzęsłową swobodnie podpartą
 Konstrukcję nośną obiektu stanowi żelbetowa płyta pomostu.
 W ramach ostatniego przeglądy wykonanego w 2023 roku obiekt oceniono na „2” (stan niedostateczny).
 Średnia ocena wszystkich elementów 2,73
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykoszenie i ścinka poboczy na długości płyty pomostu i skrzydeł wraz z uzupełnieniem poboczy mieszanką kruszywa 0/31,5mm gr. min. 10cm wraz z zagęszczeniem
b) montaż barier na obiekcie i bezpośrednich dojazdach
c) oczyszczenie gzymsów obiektu na długości płyty pomostu i skrzydeł z roślinności wraz z zabezpieczeniem powierzchni betonowych preparatami hydrofobowymi
d) usuniecie zamulenia koryta cieku pod obiektem
e) zabezpieczenie przyczółków w strefie wahań lustra wody poprzez wykonanie żelbetowych opasek (2 szt.)
f) usunięcie roślinności z otoczenia obiektu w celu zapewnienia odpowiedniej wentylacji konstrukcji
UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia konieczne do rozpoczęcia robót.

4. Dane dla Etapu III:
1) Most zlokalizowany jest na drodze powiatowej Nr 2741W w miejscowości Wola Sufczyńska gm. Kołbiel w kilometrażu km 4+510
2) Podstawowe parametry istniejącego mostu:
 JNI: 30001457
 Całkowita długość obiektu: 31,60 m
 Obiekt jest konstrukcją dwuprzęsłową swobodnie podpartą.
 Konstrukcję nośną obiektu stanowią stalowe dźwigary zespolone z żelbetową płytą pomostu.
 W ramach ostatniego przeglądy wykonanego w 2023 roku obiekt oceniono na „2” (stan niedostateczny). Na niską ocenę obiektu wpływa w szczególności stan balustrad, korozja konstrukcji stalowej, łożysk i izolacji pomostu.
 Średnia ocena wszystkich elementów 2,75
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) oczyszczenie nawierzchni w strefie krawężników
b) oczyszczenie nisz podłożyskowych z zanieczyszczeń
c) oczyszczenie konstrukcji stalowej oraz łożysk z korozji wraz z odtworzeniem zabezpieczenia antykorozyjnego (końce dźwigarów na długości po 1m)
d) uzupełnienie stożków
e) wycinka drzew i krzewów ze stożków
f) wykonanie opasek żelbetowych na filarach w strefie wahania lustra wody
UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia konieczne do rozpoczęcia robót.
5. Dane dla Etapu IV:
1) Most zlokalizowany jest na drodze powiatowej Nr Nr 2710W w miejscowości Wola Karczewska gm. Wiązowna w kilometrażu km 2+436
2) Podstawowe parametry istniejącego mostu:
 JNI: 31000167
 Całkowita długość obiektu: 32,80 m
 Obiekt jest konstrukcją jednoprzęsłową swobodnie podpartą.
 Konstrukcja nośna składa się ze stalowych blachownic oraz żelbetowej płyty pomostu.
 W ramach ostatniego przeglądy wykonanego w 2023 roku obiekt, oceniono na „3,73” (stan zadawalający).
 Średnia ocena wszystkich elementów 3,73
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) regulacja wysokościowa chodnika na dojściach (na 2 skrzydełkach)
b) oczyszczenie dylatacji modułowych z zanieczyszczeń w strefie jezdni i chodników (2 szt.)
c) oczyszczenie wpustów mostowych (10 szt.) oraz kolektorów odwodnieniowych
d) uzupełnienie brakujący koszy osadczych wpustów mostowych (10 szt.)
e) uszczelnienie pęknięć nawierzchni i szwu podłużnego na obiekcie i bezpośrednich dojazdach
f) naprawa ubytków nawierzchni asfaltowej na obiekcie i bezpośrednich dojazdach
g) oczyszczenie kap chodnikowych i jezdni przy krawężnikach na obiekcie i bezpośrednich dojazdach z zanieczyszczeń
h) oczyszczenie schodów skarpowych z roślinności i zanieczyszczeń (2 szt.)
i) oczyszczenie stożków z roślinności i zanieczyszczeń (4 szt.)
j) uzupełnienie brakujących elementów systemu odwodnienia i zawiesi kolektorów
k) lokalne oczyszczenie konstrukcji stalowej (w miejscach zacieków) wraz z odtworzenie powłok zabezpieczenia antykorozyjnego (założono łącznie 20m2)
l) oczyszczenie nisz podłożyskowych z zanieczyszczeń (2 szt.)
m) oczyszczenie łożysk z zanieczyszczeń i korozji wraz z uzupełnieniem zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych (8 szt.)
n) usuniecie roślinności spod obiektu i jego sąsiedztwa w celu zapewnienia odpowiedniej wentylacji konstrukcji
o) oczyszczenie studni osadczych na bezpośrednich dojazdach do obiektu (4 szt.)
p) oczyszczenie separatora substancji ropopochodnych (1 szt.)
UWAGA: Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia konieczne do rozpoczęcia robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże że:
5) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie, budowie lub bieżącym utrzymaniu mostu w ciągu drogi publicznej minimum klasy Z,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.
2. W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.
2. W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:
 Określenie celu gospodarczego
 Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
 Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,
 Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,
 Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,
 Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy
 Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana lub odstąpienie od Umowy może nastąpić na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publiczne oraz określonych w niniejszej Umowie.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje również zmiany niniejszej umowy:
1) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin wykonania niniejszej umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,
2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania niniejszej umowy,
3) w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV – 2) przejawiającym się jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, ale w sytuacji gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w dniu otwarcia ofert i jeżeli będą miały faktyczny wpływ na realizację niniejszej umowy – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
4) wynikających rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem lub terminem np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, które nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstania szkody w znacznych rozmiarach – zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
6) w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia lub zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy – zmianie może ulec wynagrodzenie wykonawcy oraz termin realizacji,
7) organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień, decyzji, zezwoleń w ustawowym terminie,
8) zmiany terminu końcowego wykonania Umowy, w przypadku zasinienia sytuacji, o której mowa w § 3 ust. 9,
9) w zakresie zmian personalnych wśród osób wyznaczonych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż nowowprowadzone osoby spełniają wymagania określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
10) Dopuszcza się również możliwość zmian postanowień umowy, która została zawarta na okres powyżej 6 miesięcy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmiany spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów,
Szczegółowy zakres zmian umowy został określony w SWZ w załączniku Nr 1

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/447364

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.