eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąsoszPrzygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Wąsosz w 2024 roku - cz. II



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Wąsosz w 2024 roku - cz. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĄSOSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Rzędziana 8

1.5.2.) Miejscowość: Wąsosz

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-222

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@gminawasosz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawasosz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22e91c5a-0d9d-4222-ac34-a360eafbbe5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Wąsosz w 2024 roku - cz. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22e91c5a-0d9d-4222-ac34-a360eafbbe5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005269/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom z terenu Gminy Wąsosz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.26.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie oraz dostarczenie posiłków w ramach wieloletniego programu „Posiłek w szkole i domu” podopiecznym ośrodka, osobom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie decyzji administracyjnych wydawanych przez kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Wąsoszu zgodnie z przepisami ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 901, 1693, 1938) oraz uczniom szkół na podstawie art. 106a ustawy prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 900) do wskazanego w ofercie miejsca odbioru posiłków lub pięciu punktów wydawania posiłków tj.
1) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu, Wąsosz, ul. Piaskowa 31, 19-222 Wąsosz – dwa punkty wydawania posiłków;
2) Szkoła Podstawowa w Sulewie-Kownatach, Sulewo-Kownaty 18, 19-222 Wąsosz;
3) Szkoła Podstawowa w Ławsku, Ławsk 107, 19-222 Wąsosz;
4) Szkoła Podstawowa w Niecikach, Nieciki 41, 19-222 Wąsosz.
2. Ilość zamawianych posiłków dziennie (obiadów) szacuje się średnio:
1) W okresie od 03.09.2024 r. do 20 grudnia 2024 r. dla:
a) Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu ok. 49 szt. dziennie przez 76 dni, tj. ok. 3 724 posiłków,
b) Szkoły Podstawowej w Sulewie-Kownatach ok. 19 szt. dziennie przez 76 dni, tj. ok. 1 444 posiłków,
c) Szkoły Podstawowej w Ławsku ok. 7 szt. dziennie przez 76 dni, tj. ok. 532 posiłków,
d) Szkoły Podstawowej w Niecikach ok. 1 szt. dziennie przez 76 dni, tj. ok. 76 posiłków
Razem szacunkowa ilość posiłków dziennie ok. 76.
2) Ogółem szacunkowa ilość posiłków w okresie od 03.09.2024 r. do 20.12.2024 r. – 5 776 posiłków.
3. Zamówienie przewiduje przygotowanie i wydawanie około 76 porcji/zestawów posiłków dziennie w trakcie roku 2024 za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych (sobót, niedziel, świąt, ferii oraz dni, kiedy zawieszone są zajęcia). Przewiduje się, że w czasie realizacji zamówienia od 3.09.2024 r. do 20.12.2024 r. wydanych zostanie około 5776 posiłków. Ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku z frekwencją uczniów w szkołach, przy czym nie mniejsza niż 30 posiłków dziennie. Z racji zmniejszenia liczby wydawanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77629,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77629,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77629,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TRILUX" S.C. Iwona Hanna Zawistowska, Cezary Zawistowski, Leszek Zawistowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191002260

7.3.3) Ulica: Białostocka 26

7.3.4) Miejscowość: Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77629,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-03 do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.