eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiBudowa budynku świetlicy , dz. nr ew. 121/1 gmina Ożarów Mazowiecki.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy , dz. nr ew. 121/1 gmina Ożarów Mazowiecki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicy , dz. nr ew. 121/1 gmina Ożarów Mazowiecki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8fb6fc0-543a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027341/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa budynku świetlicy , dz. nr ew. 121/1 gm. Ożarów Mazowiecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408096/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.60.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2248546,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Świetlicy w Macierzyszu, dz. nr ew. 121/1 Gmina Ożarów Mazowiecki ( dokończenie niezrealizowanego zadania, które było przedmiotem postępowania przetargowego w 2021 roku Nr RZP.271.17.2021 )

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- budowę budynku świetlicy,
- budowę instalacji doziemnej elektrycznej,
- budowę instalacji oświetleniowej terenu,
- budowę instalacji doziemnej gazowej,
- budowę instalacji doziemnej kanalizacji sanitarnej,
- przebudowę przyłącza i sieci energetycznej,
- budowę i przebudowę przyłącza telekomunikacyjnego,
- przebudowę zjazdu publicznego,
- rozbudowę i przebudowę przyłącza wodociągowego,
- modernizację utwardzenia terenu,
- rozbiórkę kanalizacji lokalnej,
- zabezpieczenie studni,
- budowę części ogrodzenia.

UWAGA ! Szczegółowy zakres robót znajduje się w Przedmiarze robót.
Wykreślono pozycje, które zostały zrealizowane przez poprzedniego Wykonawcę wybranego w roku 2021.

2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ,
na który składa się:

- Projekt budowlany budowy budynku świetlicy – TOM I – architektura, konstrukcja,
- Projekt budowlany budowy budynku świetlicy – TOM II – instalacje sanitarne,
- Projekt budowlany budowy budynku świetlicy – TOM III – instalacje elektryczne,
- Projekt budowlany budowy budynku świetlicy – TOM IV – geotechniczne warunki posadowienia budynku świetlicy,
- Projekt budowlany budowy budynku świetlicy – branża sanitarna – przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej,
- Projekt budowlany zamienny budowy budynku świetlicy wraz z instalacją gazową,
- Projekt techniczny rozbiórki budynku gospodarczego oraz szamba szczelnego,
- Projekt techniczny – przebudowa zjazdu publicznego na działkę o nr. ew. 121/1 z drogi powiatowej nr 4119W (ul. Sochaczewska)
- Pozwolenie na budowę,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (branża: budowlana, sanitarna, elektryczna)
- Przedmiar robót,
- Wyjaśnienia zamawiającego do zadanych pytań od wykonawców w poprzednim postępowaniu nr RZP.271.17.2021 oraz RZP.271.52.2022

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:
- obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
- oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), a mających wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia.

4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przedmiaru (stanowi on tylko materiał pomocniczy). Nadrzędną rolę nad przedmiarem robót pełnią projekty budowlane i techniczne. Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączone projekty budowlano-wykonawcze. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia ostatecznej ceny ofertowej w ofercie.
W przedmiarze robót wykreślono pozycje, które zostały zrealizowane przez poprzedniego Wykonawcę wybranego w roku 2021.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2350000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3860000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „OKNO-BUD” Krzysztof Białobrzeski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371207952

7.3.3) Ulica: Trojanowska 63

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235000000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.