Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422198/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00444696/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej, kanalizacji deszczowej oraz przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Łubianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8
1.5.2.) Miejscowość: Łubianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej, kanalizacji deszczowej oraz przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Łubianka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-340e8e82-542a-4a98-b800-c16baf5b6cd4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009587/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa instalacji fotowoltaicznej, kanalizacji deszczowej oraz przebudowa drogi gminnej na terenie Gminy Łubianka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa drogi gminnej nr 100331C (ul. Samorządowa) w ŁubianceZakres prac obejmuje m.in.:
• frezowanie nawierzchni bitumicznej śr gr. 6cm – min. 1678 m2
• rozebranie krawężnika betonowego – min. 230 mb
• rozebranie obrzeży betonowych – min. 123 mb
• rozebranie nawierzchni chodnika, zjazdów z kostki betonowej – min. 210 m2
• regulacja istniejącej nawierzchni z kostki betonowej – min. 90 m2
• wykonanie robót ziemnych – min. 310,16 m3
• wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm – min. 585 m2
• wykonanie podbudowy z KŁSM 0/31,5mm o gr. 22cm – min. 1323 m2
• wykonanie nawierzchni bitumicznej AC11S 50/70 gr. min. 3cm – min. 1678 m2,
• wykonanie skropienia emulsją asfaltową C 60 B3 ZM 0,5kg/m2 – min. 1678 m2
• wykonanie nawierzchni bitumicznej AC11W 50/70 gr. min. 3cm – min. 1685 m2,
• wykonanie skropienia emulsją asfaltową C 60 B3 ZM 0,8kg/m2 – min. 1685 m2
• wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5 – min. 100 m2,
• ustawienie krawężnika 15x30x100cm – min. 130 mb,
• ustawienie krawężnika 15x22x100cm – min. 145 mb,
• ustawienie obrzeży 8x30x100cm – min. 105 mb,
• ustawienie opornika 12x25x100cm – min. 105 mb,
• wykonanie nawierzchni chodnika z płyt 50x50x7cm – min. 150 m2,
• wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej „cegiełka” czerwona – min. 55 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku Centrum Usług Publicznych w Gminie ŁubiankaZakres prac obejmuje m.in.:
• budowę sieci kanalizacji deszczowej od studni KD12 do wylotu z rur PCV o średnicy 400 mm o długości ok. 205 m
• budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1,2 m – 6 szt.
• montaż prefabrykowanego wylotu kanalizacji deszczowej -1 szt.
UWAGA DO PROJEKTU: Przedmiot zamówienia obejmuje tylko wykonanie sieci kanalizacji deszczowej. Wykonanie sieci wodociągowej nie jest objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach publicznych na terenie Gminy Łubianka o łącznej mocy 325,35 kWpZakres prac obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z oprzyrządowaniem, niezbędnym okablowaniem oraz przyłączeniem instalacji do sieci energetycznej - na następujących obiektach:
• Stacja Uzdatniania Wody w Przecznie – instalacja na gruncie – o mocy 49,95 kWp;
• Stacja Uzdatnia Wody w Warszewicach – instalacja na gruncie – o mocy 49,95 kWp;
• Stacja Uzdatniania Wody w Zamku Bierzgłowskim – instalacja na gruncie – o mocy 39,60 kWp;
• Szkoła Podstawowa w Brąchnowie – instalacja na dachu – o mocy 36,0 kWp;
• Szkoła Podstawowa w Łubiance – instalacja na dachu – o mocy 49,95 kWp;
• Szkoła Podstawowa w Pigży – instalacja na dachu – o mocy 49,95 kWp;
• Publiczne Przedszkole ze żłobkiem w Łubiance – instalacja na gruncie – 49,95 kWp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 1200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373626,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788987,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373626,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLIMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761698302
7.3.3) Ulica: Pigża, ul. Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Łubianka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373626,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213858,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256456,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213858,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLIMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761698302
7.3.3) Ulica: Pigża, ul. Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Łubianka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213858,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817642,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1216470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817642,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGI2 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552130542
7.3.3) Ulica: ul. Bytowska 19
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817642,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.