Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366555/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00387512/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie przestrzeni dla rozwoju społeczno – gospodarczego
– Przebudowa i rozbudowa trzech budynków gospodarczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobra 233
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugdobra,m,404383,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie przestrzeni dla rozwoju społeczno – gospodarczego– Przebudowa i rozbudowa trzech budynków gospodarczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a5cc6c1-3e5f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052677/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utworzenie przestrzeni dla rozwoju społeczno - gospodarczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Utworzenie przestrzeni dla rozwoju społeczno-gospodarczego" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366555/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.ZZ.271.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2293930,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową trzech budynków gospodarczo-użytkowych wraz z wykonaniem chodników i dróg dojazdowych.
Przewidziano do wykonania m.in następujący zakres prac:
- zabezpieczenie terenu prac budowlanych, oznakowanie na czas budowy,
- lokalne skucie starych tynków ,
- wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych - wraz z ich wywozem i utylizacją
- wykonanie podbić fundamentów,
- wykonanie izolacji pionowych i poziomych budynku,
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową
- wykonanie docieplenia ścian i ościeży styropianem
- wykonanie wyprawy elewacyjnej,
- montażu parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,
- uzupełnienie wewnętrznych i zewnętrznych tynków cem-wap,
- malowaniu tynków wewnętrznych po uzupełnieniach farbami emulsyjnymi,
- ułożeniu płytek ceramicznych i gresowych wewnątrz, na zewnątrz ,
- wymiana konstrukcji dachowej oraz pokryć dachowych,
- wykonaniu obróbek blacharskich,
- demontaż i montaż instalacji odgromowej wraz z opomiarowaniem,
- demontaż i montaż rur spustowych,
- demontaż i montaż rusztowania,
- wykonanie chodników i dróg dojazdowych,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, c.o. oraz gazowej
- roboty wykończeniowe,
Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi.
Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym, w przedmiarach, tabelach elementów rozliczeniowych, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Cały wskazany zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz technologią wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
Zamawiający dopuszcza modyfikacje przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych w przypadku konieczności dostosowania technologii wykonania lub możliwości zamiennych rozwiązań projektowych poprzez zmianę technologii, po odkryciu elementów konstrukcyjnych po pozytywnych opiniach projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3252970,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3252970,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3252970,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Mikulec" Andrzej Mikulec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7341518138
7.3.4) Miejscowość: Biała Niżna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "MIKULEC" Andrzej Mikulec
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "MIKULEC" Andrzej Mikulec
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3252970,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRA
- Utrzymanie kompleksów sportowych, placów zabaw, terenów rekreacyjnych i skwerów na terenie Gminy Dobra
- Pielęgnacja, konserwacja i utrzymanie boisk do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej naturalnej w Wołczkowie, Mierzynie, Dobrej i Stolcu w 2025 roku
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.