eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego w ramach zadania pn. "Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze".



Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego
w ramach zadania pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Teatr w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-048

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.chojnacka@teatr.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatr.zgora.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://lubuskiteatr.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego
w ramach zadania pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121ff77f-456d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050391/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego w ramach zadania „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO Lubuskie 2020; Oś Priorytetowa 4 Środowisko i kultura; Działanie 4.4 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/DA/ZP/P/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 704523,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia pozostałego w ramach zadania pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.
2. Zakup, dostawa i montaż obejmuje wyposażenie dla parteru oraz I piętra w obecnie dobudowywanej części budynku Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze, w zakresie m.in.:
- wyposażenie wystawiennicze,
- wyposażenie sceniczne - fotele dla widzów (widownia mobilna),
- wyposażenie szatni,
- wyposażenie sanitariatów,
- wyposażenie garderób, pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia garderobianej,
- mały aneks kuchenny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt wykonawczy wraz ze szczegółowym opisem wykonania trybuny mobilnej i foteli , stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39111200-5 - Siedziska teatralne

39200000-4 - Wyposażenie domowe

30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936026,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942317,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936026,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Borkowski PB Logistyka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542618489

7.3.3) Ulica: Jana Kozietulskiego 38/1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-657

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa widowni mobilnej -20% Firma Wamat Sp. z o.o. Podleszany 186, 39-300 Mielec.
Dostawa foteli - 20% Megan Seating Sp.z o.o., 86-070 Dąbrowa Chełmińska, Otowice 41.
Dostawa Mebli - 20% - PB TENDERS Jakub Pawulski, ul. Kotomierska 1, 85-568 Bydgoszcz.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936026,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.