eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyrawa Wo³oskaOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w 2023 roku



Og³oszenie z dnia 2022-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie
Gminy Tyrawa Wo³oska w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TYRAWA WO£OSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440761

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 175

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyrawa Wo³oska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-535

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134656931

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dudka@tyrawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tyrawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie
Gminy Tyrawa Wo³oska w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19de9f58-755a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00479026

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00063616/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w 2023 roku prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¿n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie
Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IIiGG.271.29.2022.ED

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska w roku 2023, tj.:
a) odbiór, transport i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod 200301) z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych (w tym z nieruchomo¶ci letniskowych).
b) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych:
- odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych w tym odpadów wielomateria³owych oraz odpadów opakowaniowych z metali, zbieranych ³±cznie jako zmieszane odpady opakowaniowe (kod 150106),
- papieru i tektury w tym opakowania z papieru i tektury (kod 150101,
200101)
- opakowañ ze szk³a (kod 150107),
c) odbiór, transport i zagospodarowanie zbieranych selektywnie bioodpadów zawieraj±cych odpady kuchenne ulegaj±ce biodegradacji (20 01 08),
d) odbiór, transport i zagospodarowanie zbieranych selektywnie popio³ów z domowych palenisk (kod ex 20 01 99),
e) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (kod 200307), zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego (kody 200123*, 200135*, 200136) oraz zu¿ytych opon (kod 1601030)
f) odbiór, transport i zagospodarowanie przeterminowanych leków (kod 200131, 200132),
g) zbieranie danych z kodów dwuwymiarowych QR,
h) wyposa¿enie w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w worki na odpady segregowane,
i) kontrola prawid³owo¶ci prowadzonej segregacji,
j) zagospodarowanie odebranych odpadów,
k) prowadzenie akcji edukacyjnej (edukacja ekologiczna).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres us³ug wskazano w za³±czniku nr 1 do SWZ (szczegó³owy zakres us³ug).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie pojazdów spe³niaj±cych normê emisji spalin EURO V lub wy¿sz± wyposa¿one w silniki zasilane gazem (LPG, CNG) lub w silniki hybrydowe

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Tyrawa Wo³oska, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci,
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania odpadów lub zbieranie i przetwarzanie odpadów (w przypadku samodzielnego przetwarzania odpadów) wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.),
c) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami w zakresie transportu zgodnie z zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.) (rejestru BDO).
3. uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek dotyczy posiadania zdolno¶ci technicznej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem odbiór odpadów komunalnych o ³±cznej masie co najmniej 200 Mg w ci±gu nie wiêcej ni¿ dwunastu miesiêcy,
b) dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia, co najmniej:
- 2 pojazdami specjalistycznymi (¶mieciarki) o dopuszczalnej ³adowno¶ci co najmniej 10 ton do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników i worków;
- 1 pojazdem specjalistycznym o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 ton, przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników i worków;
-2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, zabezpieczonych przed niekontrolowanym wydostaniem siê odpadów podczas ich za³adunku i transportu, w tym co najmniej jeden o dopuszczalnej masie 3,5 t do odbierania odpadów z nieruchomo¶ci usytuowanych przy w±skich drogach;
- 1 pojazdem do odbierania odpadów wielkogabarytowych.
Wszystkie pojazdy powinny byæ wyposa¿one w urz±dzenie GPS – system umo¿liwiaj±cy okre¶lenie aktualnej pozycji pojazdu, ¶ledzenie aktualnej trasy, ¶ledzenie tras archiwalnych.
c) baz± magazynowo – transportow± usytuowan± na terenie Gminy Tyrawa Wo³oska, b±d¼ w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od jej granic, mierzonej zgodnie z odleg³o¶ci±, jak± pokona ka¿dy z wykazanych przez Wykonawcê specjalistycznych samochodów bezpylnych do odbioru odpadów komunalnych, po najkrótszym odcinku drogi publicznej pomiêdzy baz± magazynowo – transportow± a granic± Gminy Tyrawa Wo³oska. Baza magazynowo - transportowa musi spe³niaæ warunki okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Baza powinna byæ usytuowana na terenie, do którego wykonawca posiada tytu³ prawny.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
1.1. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ– wg Za³±cznika Nr 4 do SWZ.
1.2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.
1.4. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.

2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzmieniu nadanym Rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022) - wg Za³±cznika Nr 9 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 10 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Tyrawa Wo³oska, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.2. lit. a) SWZ,
2) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania odpadów lub zbieranie i przetwarzanie odpadów (w przypadku samodzielnego przetwarzania odpadów) wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.), nieruchomo¶ci – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.2. lit. b) SWZ,
3) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami w zakresie transportu zgodnie z zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.) (rejestru BDO) – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.2. lit. c) SWZ,
4) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do SWZ) – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.4. lit. a) SWZ,
5) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SWZ) – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.4. lit. b) i c) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3 300,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce trzysta z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego –Bank Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku: 27 1130 1105 0005 2485 9520 0005 z adnotacj±: „Wadium na: IIiGG.271.29.2022”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia
(Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
2) zaistnienia si³y wy¿szej – rozumianej, jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej,
3) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które okre¶lone s± w z³o¿onej ofercie,
4) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia podwykonawcy pomimo, ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty,
5) gdy z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, we wskazanej przez Wykonawcê instalacji odpady nie bêd± mog³y byæ w ca³o¶ci lub w czê¶ci zagospodarowane. Zmiana instalacji nastêpuje na wniosek Wykonawcy,
6) przypadku zwiêkszenia lub zmniejszenia w uzasadnionych przypadkach czêstotliwo¶ci wywozu odpadów komunalnych,
7) gdy obowi±zuj±ce zapisy wprowadzi³by zmiany w ustawie o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach i aktach wykonawczych do tej ustawy, które mog± wprowadziæ obowi±zek innego katalogu odpadów zbieranych selektywnie jak równie¿ innego sposobu realizacji us³ug, dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie sposobu realizacji umowy, w tym tak¿e zakresu ¶wiadczenia us³ug, czêstotliwo¶ci odbierania odpadów, katalogu odpadów zbieranych selektywnie oraz sposobu zbierania odpadów,
8) zmiany przepisów prawa, wp³ywaj±cych na sposób realizacji umowy, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego (np. regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku w gminie) zastrzega siê zmianê umowy w zakresie sposobu realizacji umowy w tym: sposobu zbierania odpadów, rodzaju odpadów zbieranych selektywnie, czêstotliwo¶ci odbierania odpadów (np. w³±czenie nowych grup odpadów zbieranych selektywnie i/lub wy³±czenie dotychczasowych grup odpadów zbieranych selektywnie, i/lub zmiany sposobu zbierania odpadów z systemu workowego na pojemnikowy itd., itp.),
9) przed³u¿aj±cej siê procedury przetargowej maj±cej na celu wybór nowego Wykonawcy us³ug, do momentu podpisania z nim umowy - w zakresie wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.