Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445506/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy i odwozy dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Chełście, Piłce, Zespołu Szkół w Drezdenku i Szkoły Podstawowej nr 3 w Trzciance w roku szkolnym 2024-2025, 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 121
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672569128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy i odwozy dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Chełście, Piłce, Zespołu Szkół w Drezdenku i Szkoły Podstawowej nr 3 w Trzciance w roku szkolnym 2024-2025, 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d145be8-cb82-4b96-a635-f1ad24cdc3ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058986/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowozy i odwozy dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Chełście, Piłce, Zespołu Szkół w Drezdenku i Szkoły Podstawowej nr 3 w Trzciance w roku szkolnym 2024-2025, 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK-ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9000000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IDowóz na trasie: Chełst Szkoła Podstawowa – Kawczyn-Pełcza-Kawczyn-Chełst Szkoła Podstawowa.
Chełst Szkoła Podstawowa – Kwiejce – Kamiennik - Chełst Szkoła Podstawowa
Chełst Szkoła Podstawowa – Moczydła – Chełst Szkoła Podstawowa
Odwóz na trasie: : Chełst Szkoła Podstawowa – Kawczyn-Pełcza-Kawczyn-Chełst Szkoła Podstawowa.
Chełst Szkoła Podstawowa – Kwiejce – Kamiennik - Chełst Szkoła Podstawowa
Chełst Szkoła Podstawowa – Moczydła – Chełst Szkoła Podstawowa.
Ok. 117 km dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz na trasie: Piłka Szkoła Podstawowa – Marylin – Piłka Szkoła PodstawowaPiłka Szkoła Podstawowa – Kwiejce Nowe – Borzysko Młyn – Piłka Szkoła Podstawowa
Odwóz na trasie: Piłka Szkoła Podstawowa – Marylin – Piłka Szkoła Podstawowa
Piłka Szkoła Podstawowa – Borzysko Młyn - Kwiejce Nowe – Piłka Szkoła Podstawowa
Ok. 108 km dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz na trasie: Piłka – Piłka Wybudowanie – Piłka Las – Przystanek Dąbrówka - Piłka Szkoła Podstawowa – Piłka Przedszkole.Odwóz na trasie: Piłka Szkoła Podstawowa – Piłka Przedszkole – Przystanek Dąbrówka - Piłka Las – Piłka Wybudowanie
Ok. 45 km. dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz na trasie: Piłka – Pęckowo- Drawski Młyn – Drawsko – Kawczyn - DrezdenkoOdwóz na trasie: Drezdenko – Kawczyn – Drawsko – Drawski Młyn – Pęckowo – Piłka.
Ok. 124 km dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz na trasie: Pęckowo Wybudowanie – Trzcianka Szkoła Podstawowa nr 3Odwóz na trasie: Trzcianka Szkoła Podstawowa nr 3 – Pęckowo Wybudowanie
Ok. 160 km dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Autokarowe Piotruś Tour Marcin Wachowiak 64-730 Wieleń, ul.Sosnowa 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631830430
7.3.3) Ulica: Sosnowa 2
7.3.4) Miejscowość: Wieleń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY AUTOKAROWE PIOTRUŚ-TOUR MARCIN WACHOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY AUTOKAROWE PIOTRUŚ-TOUR MARCIN WACHOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238464 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238464 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238464 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSKS Maciej Dolny 64-730 Gulcz, Czarnkowska 19
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631989343
7.3.3) Ulica: Czarnkowska 19
7.3.4) Miejscowość: Gulcz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOBILNY SERWIS KOSMETYKI SAMOCHODOWEJ MACIEJ DOLNY
jakie przetargi wygrała firma
MOBILNY SERWIS KOSMETYKI SAMOCHODOWEJ MACIEJ DOLNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238464 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110952 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110952 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Jan Boch Piłka 126, 64-733 Piłka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631592999
7.3.3) Ulica: Piłka 126
7.3.4) Miejscowość: Piłka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-733
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110952 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273792 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273792 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273792 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSKS Maciej Dolny 64-730 Gulcz, Czarnkowska 19
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631989343
7.3.3) Ulica: Czarnkowska 19
7.3.4) Miejscowość: Gulcz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOBILNY SERWIS KOSMETYKI SAMOCHODOWEJ MACIEJ DOLNY
jakie przetargi wygrała firma
MOBILNY SERWIS KOSMETYKI SAMOCHODOWEJ MACIEJ DOLNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273792 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSKS Maciej Dolny 64-730 Gulcz, Czarnkowska 19
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631989343
7.3.3) Ulica: Czarnkowska 19
7.3.4) Miejscowość: Gulcz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOBILNY SERWIS KOSMETYKI SAMOCHODOWEJ MACIEJ DOLNY
jakie przetargi wygrała firma
MOBILNY SERWIS KOSMETYKI SAMOCHODOWEJ MACIEJ DOLNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie miasta Jastrzębie-Zdr. do siedziby DDP w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Wrzosowej 4-8-12 i z powrotem
- "Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025".
- Świadczenie usług transportu zamrożonego materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu w ramach realizacji projektów finansowanych przez Agencję Badań Medycznych
- Dowóz uczniów do szkół od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Transport uczestników Klubu Seniora w ramach projektu nr FELD.07.09-IP.01-0011/23 pn. " CUŚ DOBREGO 2 " z EFS Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.
- "Dowozy uczniów (2post) z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół w 2025 roku na podstawie ulgowych biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.