Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351891/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00378631/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00385771/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00391230/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Milanówku wraz z wykonaniem odwodnienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 758 30 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milanowek.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg w Milanówku wraz z wykonaniem odwodnienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628f8156-3813-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046815/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg w Milanówku wraz z wykonaniem odwodnienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2023.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem odwodnienia dróg wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych decyzji i uzgodnień oraz przebudowa poniższych ulic z uwzględnieniem odwodnienia:
a) Szczepkowskiego na odcinku od ul. Norwida (ze skrzyżowaniem) do ul. Ludnej (bez skrzyżowania), klasa drogi D, w ulicy jest wykonane odwodnienie;
b) Dzierżanowskiego na odcinku od ul. Szczepkowskiego (skrzyżowanie ujęte w pkt a) do ul. Kochanowskiego (bez skrzyżowania), klasa drogi D;
c) Norwida na odcinku od ul. Szczepkowskiego (skrzyżowanie ujęte w pkt a) do ul. Kochanowskiego (bez skrzyżowania), klasa drogi D;
d) Kasprowicza na odcinku od ul. Wojska Polskiego (bez skrzyżowania) do ul. Kruczej (bez skrzyżowania), klasa drogi D;
e) Falęcka na odcinku od ul. Wylot (bez skrzyżowania) do ul. Czubińskiej (bez skrzyżowania), klasa drogi D.
Celem tego przedsięwzięcia jest poprawa jakości i dostępności układu drogowego. Przewiduje się zamówienie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zamówienie obejmuje swym zakresem część projektową i wykonanie przebudowy dróg.
W zakres części projektowej wchodzi:
– uzyskanie materiałów wyjściowych do wykonania dokumentacji projektowej;
– uzyskanie badań, uzgodnień, pozwoleń, zgód, opinii, etc. niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej;
– wykonanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – Dz.U. z 2022 r. poz. 1679 ze zm.);
– uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę albo skutecznego zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z ustawą Prawo budowlane – Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);
– sporządzenie właściwych projektów technicznych zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie architektoniczno-budowlanym;
– sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla branż zgodnie z zakresem przebudowywanych elementów wskazanych w projekcie budowlanym;
– sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże wykonywanych robót;
– opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
– opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu na okres każdego etapu prac z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń;
– opracowanie projektu docelowej stałej organizacji ruchu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń;
– zapewnienie nadzoru autorskiego do końca trwania prac budowlanych.
W zakres wykonania przebudowy dróg wchodzi:
– zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną, dokumentację projektową po wytyczeniu robót w terenie przez uprawnionego geodetę;
– prowadzenie dokumentacji modernizacji;
– sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzację geodezyjną;
– pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektanta nad wykonaniem robót budowlanych, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane, w ramach umownego wynagrodzenia.
Zadanie pn. Przebudowa dróg w Milanówku wraz z wykonaniem odwodnienia jest współfinansowane ze środków Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu Wsparcia Zadań Ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Stosownie do treści art. 91 ust. 2 Pzp Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ zamówienie, udzielane w całości, jest dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r., a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
Ponadto zamówienie ma charakter niepodzielny oraz dotyczy zakresu o zasięgu, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego Wykonawcę będzie stanowić jedyny efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób jego realizacji (zagrożenie prawidłowego zrealizowania całego zadania przez potrzebę skoordynowania działań poszczególnych Wykonawców, którzy realizowaliby różne części zamówienia, odpowiedzialność gwarancyjna tylko jednego Wykonawcy za całość wykonanego przedmiotu zamówienia). Istotnym jest również, szczególnie ze względów bezpieczeństwa i kompatybilności zastosowanych urządzeń, a także z powodu potrzeby zapewnienia sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia, aby zamówienie wykonane zostało bez podziału na części.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarte są w:
– Programie Funkcjonalno-Użytkowym – Załącznik nr 8 do SWZ,
– Wzorze Umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Obowiązującym wynagrodzeniem dla Wykonawcy będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie z art. 632 KC.
Pozostałe informacje, Zamawiający opisał w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45247270-3 - Budowa zbiorników
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6279500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6279500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6279500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lutex-Bud Zbigniew Lutek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5291609799
7.3.3) Ulica: ul Wylot 5
7.3.4) Miejscowość: Milanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona Przedmiot Umowy z udziałem Podwykonawcy NEMESIS DEVELOPMENT Sp. z o.o. (nazwa Podwykonawcy i zakres powierzonych prac):
– zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację;
– wykonanie robót ziemnych niezbędnych do przebudowy drogi;
– wykonanie odwodnienia drogi;
– wykonanie podbudowy;
– wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej;
– wykonanie chodników z płyt betonowych;
– regulację urządzeń infrastruktury towarzyszącej do poziomu drogi;
– wykonanie urządzeń spowalniających ruch;
– instalację punktów odblaskowych;
– humusowanie i obsianie trawników;
– montaż opraw led;
– wykonanie poboczy z kruszywa.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6279500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA NR 1 W MILANÓWKU
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Milanówka
- "Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Milanówka"
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Usługa wykonania projektu rozbudowy i przebudowy Górnego Internatu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu zamawiającego - Jamrozowa Polana
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.