Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359184/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRACE RESTAURATORSKIE I KONSERWATORSKIE PRZY ZABYTKU – BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY PRZY UL. KOŚCIUSZKI 6 W MYSZKOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4388731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRACE RESTAURATORSKIE I KONSERWATORSKIE PRZY ZABYTKU – BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY PRZY UL. KOŚCIUSZKI 6 W MYSZKOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba644a67-2701-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Prace restauratorskie i konserwatorskie przy zabytku - budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Kościuszki 6 w Myszkowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 496127,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z pracami restauratorskimi i konserwatorskimi przy zabytku – budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Kościuszki 6 w Myszkowie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania:
- wymianę więźby dachowej i pokrycia dachowego,
- wzmocnienie stropu nad II piętrem,
- wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na poddaszu,
- izolację termiczną dachu,
- izolację termiczną i akustyczną stropu nad II piętrem,
- posadzki z płyt gipsowo-włóknowych z płytkami ceramicznymi i panelami podłogowymi,
- gruntowny remont klatki schodowej z wymianą części stopnic drewnianych, drewnianych poręczy i żeliwnych tralek balustradowych,
- remont pomieszczeń piwnicznych,
- wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę części instalacji elektrycznych z nowymi oprawami,
- wymianę części instalacji wod-kan,
- wymianę całej instalacji odgromowej.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Dostosowanie obiektu do potrzeb niepełnosprawnych:
Zgodnie z projektem budowlanym budynek mieszkalny nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Komunikacja na wyższe kondygnacje odbywa się wyłącznie przez schody. Budynek nie jest wyposażony w windę jak również w inne urządzenia umożliwiające osobom niepełnosprawnym komunikację na wyższe kondygnacje. Przedmiot zamówienia obejmuje zatem roboty budowlane (prace restauracyjno-konserwatorskie, remontowe i odtworzeniowe z zachowaniem układu 1:1), które ze względu na ich zakres nie wymagają dostosowania tego budynku do wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. W tej sprawie Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków postanowieniem nr C-NR-5142.52.2024.DSz z dnia 17.04.2024 r. uzgadniając zamierzenie inwestycyjne planowane do realizacji w obrębie budynku mieszkalnego wielorodzinnego - zabytkowej kamienicy zlokalizowanej w Myszkowie przy ul. Kościuszki 6, na działce 1540/2, określone w dokumentacji projektowej, której integralną częścią jest ekspertyza stanu istniejącego budynku, uzgodnił zakres prac, o którym mowa powyżej. Następnie decyzją Starosty Myszkowskiego nr 194/24 AN.6740.129.2024 z dnia 24.04.2024 r. został zatwierdzony projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielone zostało pozwolenie na budowę.
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
45261000-4: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
2) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1: Roboty rozbiórkowe,
45453100-8: Roboty renowacyjne,
45410000-4: Tynkowanie,
45223500-1: Konstrukcje z betonu zbrojonego,
45421000-4: Roboty w zakresie stolarki budowlanej,
45430000-0: Pokrywanie podłóg i ścian,
45262100-2: Roboty przy wznoszeniu rusztowań,
45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
12. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Ze względu na zakres robót zlokalizowanych na małej powierzchni (w obrębie jednego budynku) niecelowy jest podział zamówienia na części, w których całość zadania w sposób sztuczny, nieracjonalny z powodów ekonomicznych miałaby zostać podzielona na części w sprzeczności z technologią i racjonalnym organizowaniem robót budowlanych na poszczególnych odcinkach robót.
W ocenie Zamawiającego obiektywne i zasadne powody przemawiają za udzieleniem przedmiotowego zamówienia jednemu Wykonawcy, a brak podziału na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji skutkującej zmniejszeniem udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.
Ponadto zgodnie z zapisami promesy wstępnej otrzymanej w ramach Rządowego Programu Ochrony Zabytków Zamawiający musi ogłosić postępowanie zakupowe w celu wyboru Wykonawcy/Wykonawców inwestycji - w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia udostępnienia promesy wstępnej przez BGK. W przypadku realizacji przedmiotowego zamówienia z podziałem na części istnieje ryzyko wyboru Wykonawcy tylko na niektóre z tych części, a warunki dofinansowania wymagają wykonania całego zakresu przedmiotu udzielanego zamówienia. W tej sytuacji brak zawarcia umów w następnym/następnych wszczynanym/wszczynanych postępowaniu/postępowaniach na nierozstrzygnięte jeszcze części przedmiotowego zamówienia może prowadzić do utraty całej kwoty dofinansowania (wygaśnięcie wstępnej promesy), ponieważ Zamawiającemu może nie wystarczyć już czasu na wykorzystanie okresu czasu wskazanego we wstępnej promesie na podjęcie następnych „prób” udzielenia zamówienia w całym zakresie objętym wnioskiem o dofinansowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674262,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674262,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674262,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMDACH Szymon Siedlarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-196-85-22
7.3.3) Ulica: Bogusza 14
7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674262,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.