Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409979/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00414596/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00435760/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa drogi publicznej gminnej klasy L – ul. Ogrodowa w Czeladzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,170068,898d4048d0780ebd07876a93a36f69c8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa drogi publicznej gminnej klasy L – ul. Ogrodowa w Czeladzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef77e8d7-117b-4409-8940-5a805c3133d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046620/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Rozbudowa drogi publicznej gminnej klasy L – ul. Ogrodowa w Czeladzi"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/RB/MZGK/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane polegać będą na rozebraniu istniejącego garażu i ogrodzenia oraz wykonanie ok. 43mb drogi łączącej ul. Ogrodową z nowopowstałym osiedlem mieszkaniowym. Budowana droga o szerokości 6 m zostanie wykonana z mieszanki asfaltobetonowej wraz z obramowaniem za pomocą krawężników betonowych. Na całym projektowanym odcinku planowana jest budowa chodnika o szerokości ok. 2m z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego wraz z obramowaniem za pomocą obrzeży betonowych.
W ramach zadania zostanie wykonana także kanał technologiczny, kanalizacja deszczowa oraz nowe oświetlenie w technologii LED. Dodatkowo dla przedmiotowego zadania zostanie wykonane oznakowanie pionowe.
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z budżetu Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropoli w formie dotacji celowej w ramach Funduszu Odporności”, zgodnie z:
- Ustawą z dnia 9 marca 2017r. o związku metropolitarnym w województwie śląskim (Dz. U. z 2022r. poz. 2578),
- ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. Zm.),
- uchwałą Nr LXII/469/2024 Zgromadzenia Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z dnia 23 lutego 2024r. w sprawie udzielenia gminom członkowskim Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii pomocy finansowej w formie dotacji celowej w ramach Funduszu Odporności ( z późn. zm.),
- uchwałą nr 22/2024 Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z dnia 24 stycznia 2024r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania pomocy finansowej w formie dotacji celowej w ramach Funduszu Odporności
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z załączoną dokumentację projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja – na który składa się:
a. Dokumentacja projektowa
b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
c. Przedmiary
d. Docelowa organizacja ruchu.
Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi na cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434188,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447790,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434188,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JKT JOANNA KOZERA-TURCZYŃSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANO DROGOWO MELIORACYJNY TOMASZ TURCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462903946
7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 39
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434188,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2025 roku
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.