eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszanowoDowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do SP w Jamielniku, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola nr 2 Integracyjnego w Iławie w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do SP w Jamielniku, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola nr 2 Integracyjnego w Iławie w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 472 63 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c853683-7fa1-44f0-9ede-d0987e0c9228

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do SP w Jamielniku, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola nr 2 Integracyjnego w Iławie w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c853683-7fa1-44f0-9ede-d0987e0c9228

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018021/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz z Nawry do SP Jamielnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia określony w części I obejmuje świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych które realizują obowiązek szkolny i przedszkolny zamieszkałych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie - z domu do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie i z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 Integracyjnego w Iławie do domu zgodnie z ustalonym harmonogramem, w roku szkolnym 2024/2025.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w miejscowościach: Bratian, Chrośle, Gryźliny, Nowy Dwór Bratiański, Jamielnik, Skarlin, Pacółtowo w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły.
b) Zamawiający wstępnie zakwalifikował do przewozu 10 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie. Liczba uczniów objętych dowozem może zwiększyć się do 12 osób – należy więc zabezpieczyć odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe.
c) Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2024/2025 wynosi około
26 040 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi).
d) Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn:
- Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu,
- Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy,
- Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów.
e) Usługa transportowa dotyczy tras:
- Każdego dnia rano na zajęcia i po zakończeniu zajęć dowożeni będą uczniowie z miejscowości Bratian, Chrośle, Nowy Dwór Bratiański, Gryźliny, Jamielnik, Skarlin, Pacółtowo.
- Uczniowie będą rozpoczynali zajęcia w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie oraz Przedszkolu Miejskim nr 2 Integracyjnym w Iławie o godz. 8.00, zajęcia kończyć się będą ok. godziny 15.00. Harmonogram przejazdów uzgodniony zostanie szczegółowo przed rozpoczęciem roku szkolnego oraz będzie korygowany w trakcie realizacji umowy.
f) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów.
g) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń:
- uczniowie powinni być dowiezieni do placówki oświatowej, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania,
- po zakończeniu zajęć lekcyjnych dzieci powinny być odebrane z placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania,
- szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej do 28 sierpnia 2024 r. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać niewielkim korektom w ciągu roku szkolnego.
h) Zamawiający zamierza korzystać z usług transportowych w następujący sposób:
- W poniedziałek rano na zajęcia będzie dowożonych 10 uczniów i opiekun.
- W poniedziałek po zajęciach do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 7 uczniów i opiekun, a 3 uczniów do piątku pozostawać będzie w internacie.
- We wtorek, środę i czwartek do szkoły dowożonych będzie 7 uczniów i opiekun – rano i po zajęciach.
- W piątek rano do szkoły dowożonych będzie 7 uczniów i opiekun, po zajęciach w szkole do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 10 uczniów i opiekun,
i) Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737). Zamawiający wyklucza w części nr I możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie nieletnich ( Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun, kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej. Ponad to Wykonawca zapozna się z i będzie stosował standardy ochrony małoletnich zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Nowe Miasto Lubawskie nr 125/2024 w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich w związku z organizacją przez Gminę Nowe Miasto Lubawskie dowozu dzieci do szkół i przedszkoli oraz innych placówek oświatowych i złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do załącznika nr 1 Standardy Ochrony Małoletnich niniejszego zarządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 151900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia określony w części II obejmuje świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów mieszkających w miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku i ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku do miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 w roku szkolnym 2024/2025.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły.
b) Zamawiający zakwalifikował do przewozu 4 uczniów.
c) Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 5 580,00 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi).
d) Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn:
- Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu,
- Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy,
- Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów.
e) Usługa transportowa dotyczy trasy:
- Każdego dnia rano na zajęcia dowożeni będą wspólnie uczniowie z miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8 do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku oraz z powrotem ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku, do miejscowości Nawra ul. Mała Nawra 9/1 oraz ul. Jeziorna 8.
- Dowożenie odbywa się wspólnie dla 4 uczniów.
- Uczniowie będą rozpoczynali zajęcia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku o godzinie 8.15 ,zajęcia kończyć się będą zgodnie z ustalonym planem zajęć lekcyjnych.
f) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów.
g) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń:
- uczniowie powinni być dowiezieni do placówki oświatowej, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania,
- po zakończeniu zajęć lekcyjnych dzieci powinny być odebrane z placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania,
- szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z Zamawiającym najpóźniej do 28 sierpnia 2024 r. Rozkład ten w zależności do występujących potrzeb może ulegać niewielkim korektom w ciągu roku szkolnego.
h) Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz. 737). Zamawiający wyklucza w części nr I możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie nieletnich ( Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun, kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej. Ponad to Wykonawca zapozna się z i będzie stosował standardy ochrony małoletnich zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Nowe Miasto Lubawskie nr 125/2024 w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich w związku z organizacją przez Gminę Nowe Miasto Lubawskie dowozu dzieci do szkół i przedszkoli oraz innych placówek oświatowych i złoży stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do załącznika nr 1 Standardy Ochrony Małoletnich niniejszego zarządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 36166,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416223,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Iławie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519560349

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 14

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99999,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239248,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5 kółko Mirosław Górny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8771130532

7.3.3) Ulica: Gen. Waraksiewicza 37

7.3.4) Miejscowość: Pacółtowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.