Og³oszenie z dnia 2023-11-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00096419/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie ogrodu edukacyjno- terapeutycznego „Zdrowie w naturze” na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie - II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470947209
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Karasicka 51
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps.glowno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie ogrodu edukacyjno- terapeutycznego „Zdrowie w naturze” na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie - II”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07278768-7ce5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00479226
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053631/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 „Zagospodarowanie ogrodu edukacyjno- terapeutycznego „Zdrowie w naturze” na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07278768-7ce5-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
3.1. w sprawach merytorycznych – Pani Joanna Patowska, e-mail: kierownik@dps.glowno.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
13. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: kierownik@dps.glowno.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
21.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie ul. Karasicka 51, 95-015 G³owno.
21.2. Inspektorem ochrony danych jest: Pan Mariusz Stasiak vel Stasek, z którym mo¿na siê skontaktowaæ we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych. Kontakt do Inspektora: tel. kontaktowy: 782 661 551; e-mail: biuro@msvs.com.pl
21.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
21.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e dostawca oprogramowania Biuletynu Informacji Publicznej.
21.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
21.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Praw zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencj± niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych bêdzie brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu;
21.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
21.8. posiada Pani/Pan:
21.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
21.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
21.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
21.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
21.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
21.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
21.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
21.10. W przypadku, gdy Wykonawca w celu z³o¿enia oferty przeka¿e Zamawiaj±cemu dane osobowe cz³onków swojego personelu zobowi±zany jest do przedstawienia im w/w informacji dotycz±cych przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.26.21.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na zadaniu pn.: „Zagospodarowanie ogrodu edukacyjno- terapeutycznego „Zdrowie w naturze” na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie”. Zadanie bêdzie realizowane w ramach Programu Priorytetowego ze ¶rodków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w £odzi i w szczególno¶ci obejmuje:
3.1.1. budowê wiaty dydaktycznej
3.1.2. wykonanie utwardzenia terenu
3.1.3. zakup i monta¿ lamp solarnych
3.1.4. zakup i monta¿ urz±dzeñ fitness
3.1.5. zakup i monta¿ urz±dzeñ ¶cie¿ki edukacyjnej
3.1.6. zakup i monta¿ ma³ej architektury
3.1.7. nasadzenia z drzew i krzewów
3.1.8. wykonanie murawy dydaktycznej i trawników oraz inne prace niezbêdne do wykonania zadania.
3.2. Zakres prac zadania ujêty jest w dokumentacji zadania stanowi±cej – Za³±cznik Nr 8 do SWZ, w tym:
3.2.1. I etap prac do wykonania nie pó¼niej ni¿ do dnia 28.12.2023 roku: budowa lub modernizacja ¶cie¿ek/ alejek (wy³±cznie z materia³ów wodoprzepuszczalnych), o¶wietlenie, miejsce rekreacji - plac zabaw, si³ownia, tê¿nia solankowa,
3.2.2. II etap prac do wykonania w 2024 r. – z zastrze¿eniem Zamawiaj±cego opisanym w pkt. 5 SWZ: zakup drzew li¶ciastych, zakup krzewów, przygotowanie gruntu pod nasadzenia, za³o¿enie trawnika, wyposa¿enie bazy edukacyjnej, utworzenie miejsca do prowadzenia zajêæ, ma³a architektura, inne: ¶ció³kowanie terenu miêdzy krzewami kor± sosnow± - skrócenie terminu realizacji ca³ego zadania stanowi kryterium oceny ofert.
3.3. Dodatkowe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
3.3.1. Prace powinny zostaæ wykonane zgodnie z dokumentacj±, terminowo oraz nale¿ycie. Oferta musi uwzglêdniaæ koszty zwi±zane z organizacj± terenu pod zagospodarowanie, zapewnieniem kierowania pracami przez wyznaczon± osobê, uwzglêdniaæ zakup, dostawê i zabudowê wszystkich niezbêdnych materia³ów, wykonanie sprawdzeñ i badañ, wykonanie wszystkich sprawdzeñ i prób oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie skompletowanie potrzebnych dokumentów i dope³nienie wszelkich procedur, w celu odbioru przedmiotu zamówienia,
3.3.2. Oferta powinna byæ konstruowana w oparciu o materia³y o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.3.3. Wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.4. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe,
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby,
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 Roboty w zakresie kszta³towania terenu,
45112710-5 Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych,
77310000-6 Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych,
45211320-8: Roboty budowlane w zakresie altan
3.5. Ogólne wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
3.5.1. Prace musz± zostaæ wykonane z zachowaniem wymagañ i zgodnie z obowi±zuj±cymi prawem, w szczególno¶ci ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami dotycz±cymi BHP przy wykonywaniu prac budowlanych, zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania prac budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci w ich wykonaniu, dobr± jako¶ci± i zachowaniem w³a¶ciwej organizacji pracy.
3.5.2. U¿yte materia³y i urz±dzenia musz± mieæ aktualne dokumenty, dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca przedstawia niezw³ocznie Zamawiaj±cemu, na jego ¿±danie. Dokumentacja ta musi zostaæ przekazana Zamawiaj±cemu najpó¼niej z dniem zg³oszenia ostatecznego odbioru prac.
3.5.3. Wykonawca prac ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ wykonywanych prac oraz zastosowanych materia³ów. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wykonywane prace przed normalnymi skutkami warunków atmosferycznych. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materia³ów w³asnych Wykonawcy wolnych od obci±¿eñ prawami osób trzecich, nowych i wolnych od wad.
3.5.4. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wyrz±dzone Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
3.5.5. Wykonawca winien zorganizowaæ sobie zaplecze prac w miejscu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
3.5.6. Zamawiaj±cy nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy prac i terenu budowy/prac.
3.5.7. Przed rozpoczêciem prac, Wykonawca dokona niezbêdnych zabezpieczeñ terenu prac, w szczególno¶ci przed dostêpem osób trzecich. Za jako¶æ i zgodno¶æ z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeñ, jak równie¿ za ich sta³± sprawno¶æ techniczn± odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowi±zuje siê utrzymaæ teren prac w nale¿ytym porz±dku i czysto¶ci. Odpady Wykonawca bêdzie gromadzi³ w jednym miejscu i wywozi³ na bie¿±co, a po zakoñczeniu prac jest zobowi±zany do ca³kowitego uporz±dkowania terenu. Usuniêcie zbêdnych odpadów powsta³ych w trakcie realizacji zamówienia nast±pi zgodnie z zasadami utylizacji i sk³adowania materia³ów odpadowych okre¶lonymi w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.).
3.5.8. Sposób realizacji prac musi byæ zgodny z technologi± ich wykonania.
3.5.9. Wykonawca jest zobowi±zany do prowadzenia prac w sposób jak najmniej uci±¿liwy dla u¿ytkowników terenu, na którym bêd± prowadzone prace. Wszelkie roboty bêd± prowadzone na dzia³aj±cym obiekcie, nale¿y zapewniæ normalne funkcjonowanie Instytucji.
3.5.10. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody zwi±zane z prowadzonymi robotami oraz za nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków osób przebywaj±cych na terenie budowy, w tym osób trzecich.
3.5.11. W przypadku, gdyby wobec Zamawiaj±cego skierowane zosta³y jakiekolwiek roszczenia osób przebywaj±cych na terenie wykonywania prac, powsta³e w zwi±zku z pracami wykonywanymi przez Wykonawcê, Wykonawca bezwarunkowo i nieodwo³alnie na ¿±danie Zamawiaj±cego przejmie odpowiedzialno¶æ i prowadzenie sprawy. O przejêciu prowadzenia sprawy Wykonawca niezw³ocznie powiadomi osobê trzeci±.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie w terminie - maksymalnie 270 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca mo¿e skróciæ termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia okre¶la Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – za³±cznik nr 1 do SWZ, wpisuj±c o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 36 miesiêcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5.3. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 36 miesiêcznego okresu rêkojmi na przedmiot zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria (Zamawiaj±cy przyj±³, ¿e w zakresie ka¿dego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):
16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),
16.1.2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia – 40,00 % (40 pkt)
16.2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.1. Liczba punktów jest zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postepowaniu opisane w SWZ.6.2.1. Zamawiaj±cy w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
6.2.2. Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
6.2.3. Zamawiaj±cy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
6.2.4. Zamawiaj±cy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej precyzuje nastêpuj±ce wymagania: Wykonawca wyka¿e spe³nienie warunku je¶li:
6.2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 robotê polegaj±c± na wykonaniu zagospodarowania terenu z elementami ma³ej architektury i / lub si³owni zewnêtrznej o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
Uwagi:
- W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ prac, o których mowa powy¿ej.
- Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji prac budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawieraæ roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
- Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli bezpo¶rednio nie uczestniczy³ w wykonaniu prac, które wykazuje jako w³asne do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
- Dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany
1
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w pkt 6.1. SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów i o¶wiadczeñ wskazanych poni¿ej:
7.1.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
7.1.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7.1.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±ce aktualne na dzieñ z³o¿enia dokumenty:
7.1.2.1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z za³±cznikiem nr 3a do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7.2. W celu oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.2. SWZ Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
7.2.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:
7.2.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.2.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±ce aktualne na dzieñ z³o¿enia dokumenty:
7.2.2.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
11.5. Ofertê stanowi:11.5.1. wype³niony i podpisany formularz „Oferta”, zgodny z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
11.6. Do oferty nale¿y za³±czyæ:
11.6.1. o¶wiadczenia wymagane postanowieniami SWZ tj.:
11.6.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
11.6.1.2. aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
11.6.2. pe³nomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±, o ile zosta³y podpisane przez pe³nomocnika. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania, których pe³nomocnik jest upowa¿niony,
11.6.3. zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego Wykonawcy zasoby - do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy. Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – o ile dotyczy.
11.6.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug za³±cznika nr 9 do SWZ.
0
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
6.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:6.6.1. ¿aden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie pkt. 6.
6.6.2. W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ prac.
6.6.3. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji prac wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawieraæ roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
6.6.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.6.5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± robot budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ).
7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:
7.4.1. S± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
7.4.2. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest samodzielnie wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj±c wraz z ofert± o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 7.1.1.1. i pkt. 7.2.1.1. SWZ.
7.4.3. Oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi byæ podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia.
7.4.4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7.4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do ofert o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7.4.6. Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.
7.4.7. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy przy uwzglêdnieniu ich zakresu i charakteru oraz warunków wprowadzenia zmian w nastêpuj±cym zakresie:1) zmiany technologii wykonania danego zakresu przedmiotu umowy lub zmiany zakresu przedmiotu umowy lub zmiany materia³ów w zakresie niezbêdnym, które mog± skutkowaæ zmian± terminu wykonania umowy, przy czym w/w zmiana technologii lub zakresu lub materia³ów musi byæ spowodowana okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które by³y nieznane na etapie przygotowania opisu przedmiotu zadania, skutkuj± konieczno¶ci± jej zmiany lub zaistnienia warunków faktycznych na terenie budowy, wp³ywaj±cymi na zakres lub sposób (technologiê) wykonania zakresu przedmiotu umowy, przy czym w/w zmiany musz± skutkowaæ wykonaniem przedmiotu umowy o jako¶ci nie gorszej, ni¿ okre¶lona w niniejszej umowie,
2) zmian w odniesieniu do przedmiaru robót, spowodowanych w szczególno¶ci przez:
a) pojawienie siê na rynku rozwi±zañ, technologii, materia³ów, sprzêtu, oprogramowañ lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji inwestycji, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót, urz±dzeñ lub oprogramowañ ,
b) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji robót lub zmniejszenie kosztów eksploatacji inwestycji lub zwiêkszenie standardu inwestycji,
3) wyst±pienie robót dodatkowych lub robót zamiennych w stosunku do ujêtych w przedmiarach robót, pozwalaj±ce na zwiêkszenie u¿yteczno¶ci, standardu (jako¶ci) inwestycji (jej podwy¿szenia), zamówieñ o których mowa w art. 305 ust. 1 pkt 1 w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (o ile zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu) lub zamówieñ dodatkowych,
4) w przypadkach, o których mowa w pkt. 1) i/lub, pkt 2) i/lub pkt 3), mo¿liwa jest zmiana terminu realizacji inwestycji i/lub zmiana wynagrodzenia Wykonawcy przez jego podwy¿szenie lub zmniejszenie. Zmiana terminu jest równie¿ mo¿liwa w przypadku wprowadzenia zmian na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, sposobu wykonania lub materia³ów i technologii realizacji robót lub dostaw urz±dzeñ/sprzêtu i/lub wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego podwy¿szenie lub zmniejszenie w przypadku:
1) zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci zaistnia³ych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, uniemo¿liwiaj±cymi terminowe wykonanie zamówienia, przeprowadzenia prób i sprawdzeñ, dokonywania odbiorów;
2) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z powodu wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych,
3) przekroczenia okre¶lonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.,
4) ujawnienia warunków terenowych, które uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub zgodnie ze sztuk± budowlan±, w szczególno¶ci istnienia podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci,
5) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, w tym ze wzglêdu na konieczno¶æ rozwi±zania problemów technicznych jakie mog± ujawniæ siê w trakcie realizacji zamówienia,
6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, je¿eli zmiana taka wp³ywa na wyd³u¿enie okresu wykonania przedmiotu umowy,
7) na skutek okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. si³y wy¿szej, o której mowa w §16 niniejszej umowy;
Pozosta³e zapisy dotycz±ce zmian umowy zawarte w dokumentach zamówienia - wzór umoyw.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
6.1.2. Informacje dodatkowe: Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.1) Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wyklucza:
a) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie, o którym mowa w ust. powy¿ej, nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
2) Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy siê Wykonawców na podstawie art. 5k rozporz±dzenia 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem 2022/576*:
a) bêd±cego obywatelem rosyjskim lub osob± fizyczn± lub prawn±, podmiotem lub organem z siedzib± w Rosji;
b) bêd±cego osob± prawn±, podmiotem lub organem, do których prawa w³asno¶ci bezpo¶rednio lub po¶rednio w ponad 50 % nale¿± do podmiotu, o którym mowa w pkt a);
c) bêd±cego osob± fizyczn± lub prawn±, podmiotem lub organem dzia³aj±cym w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w pkt a) lub b), w tym Podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolno¶ci polega siê w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówieñ publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % warto¶ci zamówienia.
3) Wykluczenie Wykonawcy na podstawie obowi±zuj±cych przepisów Prawa.
4) Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ przes³anki wykluczenia, na podstawie:
a) wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
b) listy Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych obejmuj±cej osoby i podmioty, wobec których s± stosowane ¶rodki, o których mowa w art. 1 UOBN.
*- o ile dotyczy
INNE PRZETARGI Z G£OWNA
- Prowadzenie bankowej obs³ugi bud¿etu miasta G³owna w latach 2025-2026
- "Dostawa wyposa¿enia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancj± sukcesu zawodowego"
wiêcej: przetargi w G³ownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspania³e miejsce spotkañ, zabawy i sportu dla Brze¼na - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadañ z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowo¶ci ¯urawnica.
- Usuniêcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Piñczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Piñczowa)
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.