eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinPoprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Elgiszewo



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Elgiszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566837781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Elgiszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5cf27fa-2ca1-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045700/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Elgiszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Popra-wa infrastruktury drogowej w miejscowości Elgiszewo”. Planowana inwestycja zakłada przebudowę dróg gminnych w miejscowości Elgiszewo wraz z poprawą bezpieczeństwa ruchu pieszego poprzez bu-dowę chodników. Teren przewidziany pod budowę jest obszarem na którym funkcjonowało zlikwido-wane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej. Zakres prac będzie obejmować przygotowanie terenu, roboty ziemne, podbudowę, budowę nawierzchni, oznakowanie oraz umiejscowienie lamp solarnych.

2. Szczegółowy wykaz dróg realizowanych w ramach zamówienia:

 Przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na działce 489, 481, 521 Elgiszewo
 Przebudowa drogi gminnej nr 101402C w miejscowości Elgiszewo przy OSP
 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 141 w miejscowości Elgiszewo
 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 142 w miejscowości Elgiszewo
 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 141 w miejscowości Elgiszewo - Etap II
 Przebudowa drogi gminnej nr 110405C oraz drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 961 w miejscowości Elgiszewo – etap II

3. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
 Roboty przygotowawcze;
 Roboty pomiarowe;
 Roboty ziemne;
 Wykonanie podbudowy;
 Wykonanie nawierzchni;
 Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu;
 Wykonanie odcinka próbnego;
 Wykonanie zjazdów.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:
 Organizację placu budowy,
 Opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowla-nych,
 Zabezpieczenie terenu budowy,
 Wykonanie niezbędnych badań i prób,
 Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
 Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
1) dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) stała organizacja ruchu;
4) wzór umowy,
5) przedmiar robót,

5. Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z do-kumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
7. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace według otrzymanej dokumentacji przetar-gowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciw pożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego.
8. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, sta-nowiących jego własność. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami atesty i cer-tyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych niewymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
10. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące reali-zacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przy-gotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, dopro-wadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty wykonania dokumen-tacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

71351810-4 - Usługi topograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2587669,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3200522,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2587669,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remikop Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000926514

7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 135/137,

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2587669,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.