eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinDostawa i montaż 2 sztuk dźwigów towarowych w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka w Świdwinie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż 2 sztuk dźwigów towarowych w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka w Świdwinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Świdwińskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387282820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 733008447

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@swidwin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuw.swidwin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-548edf57-6365-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż 2 sztuk dźwigów towarowych w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka w Świdwinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548edf57-6365-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00282957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostawa i montaż 2 sztuk dźwigów towarowych w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka w Świdwinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.261.17.2023.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145000,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch dźwigów towarowych w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka, zlokalizowanego w Świdwinie przy ulicy Drawskiej 30. W ramach przedmiotowego zadania należy dostarczyć i zamontować dwie sztuki dźwigów towarowych wraz z dostosowaniem szybów do obowiązujących norm.
2. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest przy ulicy Drawskiej 30 w Świdwinie. Windy towarowe znajdują się:
1) parter budynku, wejście od strony kuchni tutaj znajduje się istniejąca winda, która obsługuje dolną (piwniczną) kondygnację. W szybie zamontowany jest dźwig towarowy o udźwigu 100 kg z kabiną o wymiarach szerokość: 600 mm, głębokość: 750 mm, wysokość: 800 mm.
Drzwi przystankowe otwierane są ręcznie, dźwig ma dwa przystanki;
2) parter budynku, wejście do kuchni od strony przedszkola tutaj znajduje się istniejąca winda, która obsługuje górna kondygnację (dowozi posiłki dla dzieci, sale znajdują się na I piętrze). W szybie zamontowany jest dźwig towarowy o udźwigu 100 kg z kabiną o wymiarach szerokość: 600 mm, głębokość: 750 mm, wysokość:
800 mm.
Drzwi przystankowe otwierane są ręcznie, dźwig ma dwa przystanki.
3. Zamawiający planuje wymianę obu wind oraz przeprowadzenie niezbędnych prac budowlanych, które obejmują:
1) podniesienie otworów drzwiowych na dolnych przystankach o 100 mm;
2) podniesienie otworów drzwiowych na górnych przystankach o 300 mm;
3) przebicie stropu pomiędzy szybem a maszynownią;
4) wykucie betonowych słupków z podszybia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170564,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194094,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170564,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670002423

7.3.3) Ulica: Bolęcin 41

7.3.4) Miejscowość: Sochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170564,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.