eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi±tek"Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Gminy Pi±tek."



Og³oszenie z dnia 2022-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Gminy Pi±tek."

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PI¡TEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015856

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi±tek

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-120

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatek@ugpiatek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ugpiatek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Gminy Pi±tek."

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d7144676-755a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00479257

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00001044/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Gminy Pi±tek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.bip.ugpiatek.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ugpiatek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ugpiatek@ugpiatek.pl
XIV.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
XV.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
XVI.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
XVII.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
XVIII.
6.Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

7.postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia o zamówieniu BZP.
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: ugpiatek@ugpiatek.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
XIX.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Zamawiaj±cy wyznacza do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia – Pani Daria Matusiak
- w sprawach dotycz±cych procedury zamówieñ publicznych – Pana Rados³awa £oniewskiego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwane dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pi±tek z siedzib± przy ul. Rynek 16, NIP: 775-24-06-091, reprezentowan± przez Burmistrza Pi±tku Pana Krzysztofa Lisieckiego przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Pi±tek Pani Anny Matusiak;
W celu nale¿ytej ochrony danych osobowych, Administrator powo³a³ Inspektorem Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@ugpiatek.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Gminy Pi±tek”
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; niepodanie przez Pani±/Pana danych osobowych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w niniejszym postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane przez Administratora w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO - prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022.DM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê lekkiego oleju opa³owego Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci 40m3 w okresie od 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. do kot³owni olejowych:
a)kot³ownia - Urz±d Miejski w Pi±tku, ul. Rynek 16
b)kot³ownia - ul. Szkolna 1,
c)kot³ownia – Szko³a Podstawowa im. Or³a Bia³ego w Czernikowie , Czerników 11
d) kot³ownia – ¶wietlicy wiejskiej w Jankowie nr 2B,

2. Parametry dostarczanego lekkiego oleju opa³owego:

1. Gêsto¶æ w temperaturze 150C Nie wy¿sza ni¿ 0,86g/ml
2. Temperatura zap³onu Wy¿sza ni¿ 560C
3. Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 200C Nie wy¿sza ni¿ 6mm/s
4. Zawarto¶æ siarki Nie wy¿sza ni¿ 0,20%
5. Zawarto¶æ wody Nie wiêksza ni¿ 200mg/kg
6. Ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ Nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
7. Warto¶æ opa³owa Nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
8. Temperatura krzepniêcia Nie wy¿sza ni¿ – 200C



3. Zamawiaj±cy posiada zbiorniki na olej opa³owy o pojemno¶ci:

a) 5 000 litrów
b) 20 000 litrów
c) 4 000 litrów
d) 1 200 litrów

W przypadku zamówieñ dla jednostek Gminy okre¶lonych w pkt a-d p³atnikami faktur bêd±:

- nabywca: Gmina Pi±tek, ul. Rynek 16, 99-120 Pi±tek, NIP: 775-24-06-091
odbiorca: Urz±d Miejski w Pi±tku, ul. Rynek 16, 99-120 Pi±tek

- nabywca: Gmina Pi±tek, ul. Rynek 16, 99-120 Pi±tek, NIP: 775-24-06-091
odbiorca: Szko³a Podstawowa im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w Pi±tku, ul. Szkolna 1, 99-120 Pi±tek

- nabywca: Gmina Pi±tek, ul. Rynek 16, 99-120 Pi±tek, NIP: 775-24-06-091,
odbiorca: Szko³a Podstawowa im. Or³a Bia³ego w Czernikowie, Czerników 11, 99-120 Pi±tek,

- nabywca: Gmina Pi±tek, ul. Rynek 16, 99-120 Pi±tek, NIP: 775-24-06-091,
odbiorca: Gminne Przedszkole im. Jana Paw³a II w Pi±tku, ul. Szkolna 1, 99-120 Pi±tek,

- nabywca: Gmina Pi±tek, ul. Rynek 16, 99-120 Pi±tek, NIP: 775-24-06-091,
odbiorca: ¦wietlica wiejska w Jankowie nr 2B,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert s±:
1) kryterium ,,CENA” C – waga 60%;
2) kryterium „SKRÓCONY TERMIN DOSTARCZANIA TRANSZ OLEJU” T – waga 40%;

2. Ocena ofert bêdzie wykonywana wg. nastêpuj±cych zasad:
1) kryterium ,,CENA” o wadze 60% - C – wg poni¿szego wzoru:

najni¿sza cena oferty spo¶ród z³o¿onych ofert
C = --------------------------------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty

2) kryterium „SKRÓCONY TERMIN DOSTARCZANIA TRANSZ OLEJU” T” o wadze 40% – T:
Zamawiaj±cy przyzna punkty w kryterium „SKRÓCONY TERMIN DOSTARCZANIA TRANSZ OLEJU” za zadeklarowanie przez Wykonawcê skróconego terminu dostarczania transz oleju opa³owego zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego opisanymi w SWZ, liczony od momentu z³o¿enia zapotrzebowania przez upowa¿nion± przez Odbiorcê Koñcowego osobê, wed³ug nastêpuj±cych zasad:
- zadeklarowanie skróconego terminu dostarczania transz oleju – do 2 dni roboczych- 40 punktów;
- zadeklarowanie skróconego terminu dostarczania transz oleju – do 4 dni roboczych - 20 punktów;
Uwaga: Zero punktów w tym kryterium otrzyma oferta, w której Wykonawca nie zadeklaruje skróconego terminu dostarczenia transz oleju. Obowi±zuje wtedy termin dostarczenia transz oleju - 5 dni roboczych (zgodnie z zapisami dotycz±cymi opisu przedmiotu zamówienia- Rozdzia³ III niniejszej SWZ).

3. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium bêdzie zaokr±glona do drugiego miejsca po przecinku.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta, która uzyska najwiêksz± ca³kowit± liczbê punktów, stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych wy¿ej kryteriów oceny ofert, tj. C + T.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych (art. 91 ust.4 ustawy Pzp).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócony termin dostarczenia transzy oleju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1. w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
2. w art. 109 ust. 1 pkt. 4,5,7
a. w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury;
b. który w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, co podwa¿a jego uczciwo¶æ, w szczególno¶ci gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych dowodów;
c. który z przyczyn le¿±cych po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ albo d³ugotrwale nienale¿ycie wykonywa³ istotne zobowi±zanie wynikaj±ce z wcze¶niejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadzi³o do wypowiedzenia lub odst±pienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastêpczego lub realizacji uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady;
d. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 p.z.p.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

3) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej za³±cznik nr 4 do SWZ;

5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
7. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
8. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony przewiduj± mo¿liwo¶ci istotnych zmiany umowy.
2.Istotne postanowienia umowy mog± byæ zmienione w zakresie i na nastêpuj±cych warunkach:
1) Zwiêkszenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o nie wiêcej ni¿ +/- do 20% tj. zwiêkszenie lub zmniejszenie ilo¶ci zamówionego oleju opa³owego w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie grzewczym.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.