Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404701/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kluczowych dróg gminnych na terenie Gminy Ciechocin - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566837781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechoci.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kluczowych dróg gminnych na terenie Gminy Ciechocin - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91e73a60-2b41-443e-8c3b-14cdc66aba42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045700/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa kluczowych dróg gminnych na terenie Gminy Ciechocin - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2000000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Prze-budowa kluczowych dróg gminnych na terenie Gminy Ciechocin - Etap I”. Inwestycja zakłada rozbu-dowę drogi gminnej w miejscowościach Miliszewy i Ciechocin. Drogi są kluczowymi odcinkami dla za-pewnienia spójności komunikacyjnej Gminy Ciechocin oraz zapewniają znacznie bezpieczeństwo lokal-nego ruchu pieszo-drogowego. Zakres prac będzie obejmować przygotowanie terenu, roboty ziemne, podbudowę, budowę nawierzchni, oznakowanie oraz montaż oświetlenia solarnego. Inwestycja wyge-neruje dodatkowe dochody budżetowe oraz przyczyni się do wielowymiarowego i kompleksowego podniesienia jakości infrastrukturalnej, a także wzrostu potencjału społeczno-zawodowego.
2. Szczegółowy wykaz dróg realizowanych w ramach zamówienia:
Rozbudowa drogi gminnej nr 110430C i drogi gminnej nr 110416C w miejscowości Miliszewy;
Rozbudowa drogi gminnej nr 110427C w miejscowości Ciechocin;
3. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Roboty przygotowawcze;
Roboty pomiarowe;
Roboty ziemne;
Wykonanie podbudowy;
Wykonanie nawierzchni;
Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu;
Wykonanie zjazdów.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Organizację placu budowy,
Opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowla-nych,
Zabezpieczenie terenu budowy,
Wykonanie niezbędnych badań i prób,
Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
1) dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) stała organizacja ruchu;
4) wzór umowy,
5) przedmiar robót,
5. Załączony do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbęd-nych do osiągnięcia rezultatu.
6. Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego.
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania.
8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace według otrzymanej dokumentacji przetar-gowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciw pożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego.
9. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, sta-nowiących jego własność. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami atesty i cer-tyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych niewymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
11. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące reali-zacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przy-gotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, dopro-wadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty wykonania dokumen-tacji geodezyjnej powykonawczej.
12. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyroby do zastosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowa-dzonych badań. Materiały budowlane niespełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
13. Po zakończeniu budowy Wykonawca załączy wymagane dokumenty do dokumentacji powykonawczej z adnotacją o wbudowaniu materiałów w ramach realizacji zadania.
14. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień pu-blicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie ro-bót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami do-tyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
15. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich wymaganych zezwoleń na realizację robót oraz spełnienia warunków i zaleceń zawartych w uzgodnieniach załączonych do do-kumentacji projektowej.
16. W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji postępowania użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne z tym, że oferowane produkty równo-ważne powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w doku-mentacji postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
71351810-4 - Usługi topograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1862184,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2592087,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1862184,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Mariusz Wilczyński spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000607597
7.3.3) Ulica: Rogowo 23,
7.3.4) Miejscowość: Lubicz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO MARIUSZ WILCZYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1862184,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.