eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzybórzModernizacja oczyszczalni ścieków wraz budową budynku biurowo-socjalnego w Gminie Międzybórz- modernizacja i rozbudowa systemu zarządzania oczyszczalni ścieków w Międzyborzu.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz budową budynku
biurowo-socjalnego w Gminie Międzybórz- modernizacja i
rozbudowa systemu zarządzania oczyszczalni ścieków w Międzyborzu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzybórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Międzybórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-513

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@miedzyborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzyborz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82fb9a9c-6993-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz budową budynku
biurowo-socjalnego w Gminie Międzybórz- modernizacja i
rozbudowa systemu zarządzania oczyszczalni ścieków w Międzyborzu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82fb9a9c-6993-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047123/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz budową budynku biurowo-socjalnego w Gminie Międzybórz- modernizacja i rozbudowa systemu zarządzania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

jest jeden właściciel istniejącego oprogramowania który ze względu na prawa autorskie może dokonać modernizacji i rozbudowy systemu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opracowanie algorytmu sterowania procesem technologicznym modernizowanej oczyszczalni pod kontem bieżących wymogów technologicznych, ochrony środowiska i prawnych gwarantujących osiągnięcia zakładanych i wymaganych parametrów wyjściowych oczyszczonych ścieków.
2. Opracowanie dokumentacji wymiany istniejącego sterowania na nowy sterownik i wizualizację procesu oczyszczania, pomiarów analogowych parametrów technologicznych jakościowych i przepływowych, sterowania urządzeniami i ich wydajnościami w procesie oczyszczania ścieków
3. Wymiana sterownika i jego okablowania
4. Dostarczenie licencji runtime programu narzędziowego min dla 1500 IO zmiennych do sporządzenia wizualizacji i sterowania procesów oczyszczalni na bazie Microsoft Windows 10.
5. Sprawdzenie sygnałów binarnych i analogowych wchodzących i wychodzących ze sterownika w powiązaniu z urządzeniami obiektowymi
6. Wykonanie na bazie w/w założeń oprogramowania sterowników i wizualizacji z raportowaniem zdarzeń , alarmów i wykresów zmiennych analogowych.
7. Uruchomienie obiektowe oprogramowania w powiązaniu z technologią i urządzeniami obiektowymi gwarantujących osiągnięcie wymaganych parametrów oczyszczonych ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Przekazanie powykonawcze edytowalnego oprogramowania sterowników i wizualizacji oraz praw do ich ewentualnej modernizacji na rzecz Zamawiającego.
9. Wymagana gwarancja na runtime i sprzęt 24 miesiące, na oprogramowanie 60 miesięcy lub do momentu modernizacji przez inny podmiot jeśli modernizacja będzie przed upływem 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226239,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEMARK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000134603

7.3.3) Ulica: Dworcowa 11

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226239,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.