eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny"Godzięcin - droga dojazdowa do gruntów rolnych"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Godzięcin - droga dojazdowa do gruntów rolnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/ 3195 117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Godzięcin - droga dojazdowa do gruntów rolnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33947b0a-3527-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042828/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Godzięcin - droga dojazdowa do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 547161,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji przebudowa drogi gminnej w ramach zadania pn.: „Godzięcin - droga dojazdowa do gruntów rolnych”.
2. Podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa opracowana przez A-VIA Adam Ozimina ul. Dębowa 5a, 55-120 Oborniki Śląskie, stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
3. Roboty budowlane dotyczą przebudowy drogi gminnej zlokalizowanej na działce o nr 366, AM-2, obręb Godzięcin, gmina Brzeg Dolny.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej o długości 605 m. Początek zlokalizowany przy zjeździe z drogi powiatowej nr 1353D dz. nr 316/1 AM-2. Koniec odcinka zlokalizowany jest przy dz. Nr 244/2 Am-3 nr 77/2.
5. Przebudowa polega na wykonaniu nawierzchni asfaltowej o szerokość jezdni 3,75 m od km 0+004 do km 0+562, od km 0+562 do km 0+605 jezdnia ma szerokości 3,0m. od km 0+0 00do km 0+004 projektuje się zjazd zwykły klasy D. Na zjeździe zwykłym zaprojektowano wyłukowania krawędzi jedni R=4m. Wzdłuż przebudowywanej drogi przewidziano wykonanie poboczy utwardzonych gruntowych, wzmocnionych, stabilizowanych mechanicznie, szerokość 0,50m o grubości 10cm. Wszystkie włazy studni, skrzynki zasuw, nawiertek należy wyregulować do poziomu nowej nawierzchni.
6. Zaprojektowano zjazdy i dojścia na posesje prywatne o szerokości dostosowanej do istniejących bram i szerokości furtek.
7. Dla przebudowywanej drogi przyjęto parametry jak dla drogi wewnętrznej:
- prędkość projektowa 30 km/h, teren zabudowany,
- pochylenie poprzeczne jezdni – jednostronne– 2%,
- pochylenia niwelety zgodne z terenem istniejącym.
8. Dla przebudowywanej drogi przyjęto następujący układ warstw nawierzchni jak dla kategorii ruchu KR1:
- warstwa z AC11S gr 4 cm,
- skropienie międzywarstwowe asfaltem 0,4 – 0,6 kg/m2
- warstwa wiążąca ACV16W gr 5 cm,
- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
9. Konstrukcja zjazdów zwykłych:
- Warstwa ścieralna z AC11S gr 4 cm
- Skropienie międzywarstwowe asfaltem w ilości 0,4 - 0,6kg/m2
- Warstwa wiążąca ACV16W gr 5 cm
- Skropienie międzywarstwowe asfaltem w ilości 0,4 - 0,6kg/m2
- warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm
10. Konstrukcja dojść do furtek:
- Warstwa ścieralna z AC11S gr 4 cm
- Skropienie międzywarstwowe asfaltem w ilości 0,4 - 0,6kg/m2
- warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm
11. System odwodnienia drogi nie ulega zmianie, wody opadowe odprowadzane są poprzez spadki podłużne i poprzeczne na pobocze i tereny zielone i zagospodarowane w pasie drogowym drogi gminnej.
12. Opis zakresu robót:
1) prace przygotowawcze: roboty pomiarowe trasy drogi;
2) roboty ziemne i rozbiórkowe: rozbiórka istniejącej nawierzchni;
3) wykonanie konstrukcji drogi:
a) roboty ziemne w tym niwelacja istniejącej drogi,
b) usunięcie górnych warstw ziemi (humusu),
c) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej,
d) roboty wykończeniowe.
13. Istniejące uzbrojenie terenu:
1) sieć energetyczna – naziemna, podziemna;
2) sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowej;
3) sieć gazowa;
4) sieć telekomunikacyjna.
13. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
14. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562242,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653567,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562242,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BRUK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912520146

7.3.3) Ulica: Lisowice 122

7.3.4) Miejscowość: Prochowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562242,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.