Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemów monitoringu wizyjnego w 10 budynkach w Bielsku Białej, stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemów monitoringu wizyjnego w 10 budynkach w Bielsku Białej, stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e8664a-7734-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037710/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa, montaż i uruchomienie monitoringu wizyjnego w 10 budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowe życie w starych – nowych budynkach. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – etap I i II”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 22.09.2023 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na ww. przedmiot zamówienia (nr postępowania: ZGM/23/099/DS) zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy, poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. pod nr 2023/BZP 00409363/01 oraz zamieszczenie wraz z dokumentami zamówienia na stronie prowadzonego postępowania pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02311cdf-592c-11ee-9aa3-96d3b4440790
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty, które w dniu 09.10.2023r. w każdej części zamówienia zostały odrzucone przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp z uwagi na to, że ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, tym samym wypełniła się przesłanka udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-02311cdf-592c-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/23/107/DS.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja zgodnie z wymogami Zamawiającego, niezależnych systemów monitoringu wizyjnego w budynkach mieszkalnych oraz mieszkalno-usługowych w Bielsku-Białej, wraz z podłączeniem wykonanych instalacji do sieci Internet, zgodnie z założeniami określonymi w niniejszym Zaproszeniu i Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIMOMAR MARCIN HAŁAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241592181
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy zawartej na część 2 : 82 296,00 zł brutto
Wartość umowy zawartej na część 3 : 93 552,00 zł brutto
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Opracowanie i wykonanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla 3 lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bielsku-Białej w podziale na 3 części
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynków przy ul. 11 Listopada 63a w Bielsku-Białej z zagosp. terenu dla inwestycji pn. Pralnia kreatywności.
- Bieżące utrzymanie i serwisowanie szaletów automatycznych z wrzutomatami w zakresie elektroniki, elektryki, automatyki i instalacji wod.-kan.
- Zakup drzew i krzewów do nasadzeń zastępczych wraz z wykonaniem nasadzeń na terenie Gminy Bielsko-Biała w 2025 roku
- "Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej - 3 części postępowania"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych przeznaczonych do wykonywania badań w Laboratoriach Analitycznych Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "MONTAŻ INSTALACJI WYKORZYSTUJĄCYCH OZE ZLOKALIZOWANYCH NA OBIEKTACH GMINY CIASNA - MONTAŻ 9 INSTALACJI - ETAP 2: MONTAŻ KOLEJNYCH 4 INSTALACJI
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin. Cztery części
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Dostawa i montaż stacji ładowania samochodów elektrycznych w lokalizacjach IMGW-PIB
- BUDOWA WRAZ Z WYKOŃCZENIEM I WYPOSAŻENIEM BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
- Budowa mini tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w parku miejskim przy ul. Aleksandra Fredry w Białymstoku.
więcej: Rejestratory obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.