Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00342863/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową ul. Bruzdowej w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową ul. Bruzdowej w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e89c24-32a9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Rozbudowa dróg gminnych ul. Bruzdowej na odc. ul. Zaściankowa - ul. Lercha - pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342863
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/WIR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Bruzdowej na odcinku od ul. Zaściankowej do ul. Lercha w Warszawie.
Zakres robót określa dokumentacja projektowa autorstwa KOM-PROJEKT s.c., z którą można zapoznać się w Systemie https://zamowienia.um.warszawa.pl, zakładka „Lista postępowań Pzp” – „W toku”, numer postępowania 32/WIR/2023.
Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje między innymi:
1) powołanie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach;
2) powiadomienie Zamawiającego o przyjęciu obowiązków przez inspektorów nadzoru, przypisanych tym funkcjom na Budowie;
3) sprawdzenie projektu wykonawczego zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23 grudnia 2015r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich użytkowanie.
4) wyegzekwowanie od wykonawcy robót bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych do zaplecza Budowy i przyległego terenu;
5) wyegzekwowanie od wykonawcy robót prawidłowej obsługi geodezyjnej;
6) przestrzeganie warunków umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót;
7) kontrolę zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego pod kątem realizacji, identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrolę rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia poszczególnych etapów;
8) sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z zatwierdzoną dokumentacją projektową
w zakresie wszystkich branż, pozwoleniem na decyzja ZRID , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami prawa budowlanego;
9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, a także odkrywek;
10) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub ZRID;
11) wykonywanie stałego nadzoru, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie odpowiedniej dyspozycyjności osób wykonujących czynności nadzoru na Budowie;
12) organizowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych i komisji technologicznych wynikających z technologii prowadzonych robót, sporządzanie z nich protokołów oraz przekazywanie Zamawiającemu tych protokołów w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady lub spotkania komisji;
13) zapewnienie udziału wszystkich inspektorów branżowych w co tygodniowych naradach koordynacyjnych (lub komisjach technologicznych wynikających z technologii prowadzonych robót);
14) systematyczne organizowanie i przewodniczenie dodatkowym roboczym naradom, a także sporządzanie z nich protokołów i ich przekazywanie Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych po dacie odbycia narady;
15) sprawdzanie jakości i ilości wykonanych robót, wbudowywanych wyrobów i urządzeń, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, bądź niezgodnych z wymaganiami zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
16) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie czynności odbioru gotowych obiektów budowlanych w celu przekazania ich do użytkowania;
17) pisemne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową o roboty budowlane i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz usuniętych wad;
18) nadzorowanie wprowadzanych zmian w dokumentacji projektowej w trakcie budowy, wymagających zatwierdzenia przez Zamawiającego;
19) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska i rażących uchybień technicznych;
20) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych lub koniecznych), zamiennych i uzupełniających, sporządzanie komisyjnego protokołu konieczności (w tym: sprawdzanie kalkulacji lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót), będącego podstawą do rozpoczęcia procedury zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych;
21) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę na placu budowy przepisów ppoż. i bhp. oraz egzekwowanie utrzymania ogólnego porządku na Budowie;
22) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o roboty budowlane, ustalanie terminów ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady uznane jako nienadające się do usunięcia;
23) bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu i stopniu zaawansowania robót;
24) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dzienników budowy;
25) nadzór nad poprawnością sporządzania dokumentacji powykonawczej i potwierdzenie wymaganych dokumentów przez Inspektorów nadzoru;
26) skuteczne rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót;
27) monitorowanie realizacji robót budowlanych, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji technicznej i związanej z realizacją robót;
28) stałą współpracę i doradztwo fachowe na rzecz Zamawiającego;
29) kontrolę kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji;
30) kontrolę dokumentów rozliczeniowych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym, w tym:
a) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych,
b) sprawdzanie poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane,
c) weryfikacja zgodności przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów z aktualnym postępem prac;
d) przedkładanie wraz z każdym protokołem przerobu, wykazu podwykonawców uczestniczących w realizacji robót objętych zakresem rzeczowym danego protokołu częściowego;
31) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających sposób prowadzenia prac przez wykonawcę robót,
32) kontrolę i aprobatę dokumentów zatwierdzających materiały, sprzęt dostarczany i wbudowany przez wykonawcę robót;
33) kontrolę dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót;
34) zapewnienie możliwości kontroli wykonywanych robót przez przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego;
35) uwzględnianie uwag przedstawicieli służb technicznych Zamawiającego do wykonawstwa i stosowanych materiałów;
36) sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności: określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.), o wszelkich zagrożeniach Inspektor obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego;
37) pisemne potwierdzenie przez inspektorów branżowych gotowości całej inwestycji do końcowego odbioru robót;
38) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych dostarczenia, a następnie sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z obowiązującym prawem dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, deklaracjami zgodności lub certyfikatami zgodności wbudowanych materiałów
i urządzeń, protokołów z przeprowadzonych instalacji, instrukcji i atestów; termin przekazania ww. dokumentów Zamawiającemu wynosi 7 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia zakończenia robót budowlanych;
39) opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do planowania i finansowania inwestycji, w tym podpisanych przez ustanowionych Inspektorów nadzoru robót protokołów odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego.
ODBIÓR ROBÓT I PRZEKAZANIE INWESTYCJI DO UŻYTKOWANIA:
1) przygotowanie i dokonywanie odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego
z udziałem Zamawiającego i przyszłych użytkowników. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
a) potwierdzenia gotowości do odbioru, wyznaczenia terminu odbioru zgodnie
z umową Zamawiającego z wykonawcą robót, wpisem do dziennika budowy;
b) potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej przekazanej przez wykonawcę robót;
c) spisywania protokołów z przeglądów odbiorowych;
d) koordynowania odbiorów specjalistycznych wymaganych przepisami lub przez dostawców mediów;
e) powiadomienia o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego oraz przeprowadzenia procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu.
2) rozliczenie podwykonawców; w przypadku realizacji robót z udziałem podwykonawcy/ów i/lub dalszych podwykonawców Inspektor wyegzekwuje, a następnie przedstawi Zamawiającemu wraz z fakturą końcową Wykonawcy:
a) oświadczenie podwykonawcy/ów o otrzymanej zapłacie;
b) kopie faktury z datą otrzymania;
c) dowody zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom;
d) poprzedzone sprawdzeniem kompletności i prawidłowości ww. dokumentów
W przypadku braku ww. dokumentów, poinformuje Zamawiającego o braku rozliczenia Wykonawcy z Podwykonawcami i wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków.
3) przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów pozwalających na całkowite zakończenie zadania inwestycyjnego, w tym kompletu sporządzonej przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, poprzedzonej sprawdzeniem kompletności i jakości dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego, w ilościach i zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów;
4) przekazanie Zamawiającemu dokumentów do nadzoru budowlanego niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Sposób realizacji zamówienia w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38548,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38548,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213829311
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 18/418
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38548,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.